|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?
Det er alltid gøy når noen slenger med leppa på sviktende grunnlag.
![]() |
![]() |
#4 |
Princess Skids and Scars
|
Selv jeg går ikke rundt å tenker tantete om andres klær altså. Det er skal ganske ekstreme klær til for at jeg skal tenke negativt over andres klær i det hele tatt. Men om de har veldig fine klær legger jeg merke til det, da vil jeg jo ha dem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Vi fikk slike fleecekjoler til jul et år. Sist redigert av emm : 19-02-13 kl 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Like blid!
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg synes Boden har mye kjerringklær, samme med Mette møller, fly London og flere i samme gata. Jeg hadde ikke følt meg vel i sko eller klær i den stilen. Det er nå min mening.
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg er enig med Filifjonka. Boden har noen mønstrete kjoler som min gamle bestemor kunne likt, men de har også noen fantastisk velsittende og klassiske "lekker-plagg" som i hvert fall ikke ser tantete ut på en plass på meg. Det beste er at det er lett å finne en passende fasong, og velsittende plagg som gjør det beste ut av figuren til folk hjelper mer MOT enn TIL tantete. Men jeg bruker og skal bruke mye som mange av de som sverger til jeans og converse syns er i overkant voksent: "Businessdrakter" og ganske formelle klær til hverdags.
![]() |
#9 |
intro
|
Nåh, jeg har fortsatt til gode å prøve en Boden-kjole som faktisk passer min kropp.
![]() |
![]() |
#10 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Eller kanskje du har harry figur?
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?[quote=Filifjonka;3618117Lurer på om de har konvertert nå, når trusemoten har endret seg totalt og string er så å si utdødd.
Pfft, mønsterfobi? Jeg er bestemor og ikke redd for å kle meg i mønstrete flagreklær. Og det skal bli verre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() |
![]() |
#14 |
Ringskrømt
|
Var det du som solgte fineste Boden-kjolen til meg? Mamma så den på kjolestativet mitt og kommenterte "akkurat sånn kjole svigermor gikk med, så kunne jeg aaaaaldri tenkt meg".
![]() |
#15 |
Borte
|
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Jeg har arvet flere kjoler av min svigermormor. En skikkelig flott cocktailkjole, en lang gullkjole og en skikkelig psykedelisk en i gull og bronse. Jeg tror hun var en ordentlig partybabe på sekstitallet. Jeg har brukt dem både i bryllup, på nyttårsaften og julebord.
![]() |
#17 |
intro
|
Det var meg, ja.
![]() |
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Nå har du satt griller i hodet på meg Bluen. Hjelp, jeg har kjerringkropp. Ingenting kan redde meg fra den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har også hatt noe arv fra svigermor iblant - hjemmesydd og til dels hjemmevevet.
![]() |
![]() |
|
|