Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det kult med mammanick på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det kult med mammanick på forum?
Kan man si baby, må man ha mammanick 3 1,27%
Det er dødskult, ikke alle skjønner at jeg er mor uten mammanick 5 2,11%
Det er så søtt og kosemosete og jeg MÅ bare ha barnets navn i mitt nick 2 0,84%
Nei, det er utrolig harry 31 13,08%
Nei, og om folk har så lite fantasi at de trenger slikt nick, bør de lese flere bøker 53 22,36%
Jeg nekter å harselere med mammanick, men vil se resultatene 143 60,34%
Deltakere: 237. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 09:40   #181
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det kult med mammanick på forum?

Det går definitivt an å bytte et sånt nick.

Gammel 27-02-09, 09:40   #182
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og så?

hva er det med deg egentlig?

:gjør meg klar for :

Gammel 27-02-09, 09:43   #183
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Ja, og så ble det vel Jentemamma også fordi 1. jeg er uerfaren forumbruker og 2. tenkte at mamma-greie passet på et forum som FP.

Anyway, jeg vil gjerne bytte, for det irriterer meg grønn. Ikke at jeg har noe i mot mammaer eller andre som har dette nicket, men jeg synes bare det er dønn kjedelig for egen del. Og jeg er liksom mer enn bare mamma til to jenter da...

Sitron, er det noe jeg bør opplyse om når jeg bytter?

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 09:45   #184
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bryr meg katten i om det er mammanick, pappanick, onkel og tante nick, så det så.

Gammel 27-02-09, 09:46   #185
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Siden jeg er Sitrons suffløse, så svarer jeg. Hvis du bytter nick, så ha det tidligere nicket ditt i tittelen eller i signaturen i en overgangsperiode hvis du vil være kjent som den samme forumbrukeren.

Gammel 27-02-09, 09:48   #186
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Ja, og så ble det vel Jentemamma også fordi 1. jeg er uerfaren forumbruker og 2. tenkte at mamma-greie passet på et forum som FP.

Anyway, jeg vil gjerne bytte, for det irriterer meg grønn. Ikke at jeg har noe i mot mammaer eller andre som har dette nicket, men jeg synes bare det er dønn kjedelig for egen del. Og jeg er liksom mer enn bare mamma til to jenter da...

Syns du bør kalle deg johntravoltalover.

Gammel 27-02-09, 09:50   #187
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

eller bare John Travolta ?

Gammel 27-02-09, 09:50   #188
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Siden jeg er Sitrons suffløse, så svarer jeg. Hvis du bytter nick, så ha det tidligere nicket ditt i tittelen eller i signaturen i en overgangsperiode hvis du vil være kjent som den samme forumbrukeren.

Ok, I shall do so! Da gjelder det bare å finne på et bedre nick, da.

Gammel 27-02-09, 09:51   #189
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Miss Travolta duger også

litt mer sving og identitet over et slikt nick

Gammel 27-02-09, 09:51   #190
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

eller bare John Travolta ?

Næsj, det blir jo så kjedelig, mye mer snert i johntravoltalover.

Gammel 27-02-09, 10:00   #191
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Standard

Takker og neier for gode forslag.

Lurer dog på om ikke Johntravoltalover blir litt for langt. Miss Travolta er bra. Eller så går vel Dannylover også, for det er jo egentlig han jeg digger.

Gammel 27-02-09, 10:05   #192
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller bare MissT, så er du ekstra mystisk og nicket er kort og godt.

Gammel 27-02-09, 10:07   #193
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zuko Da har du en finfin referanse for kjennere, samtidig som du har et kort og greitt nick.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:08   #194
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss er det nye Mamma.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:10   #195
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Miss er det nye Mamma.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:12   #196
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Næsj, det blir jo så kjedelig, mye mer snert i johntravoltalover.

smaken er som baken

Gammel 27-02-09, 10:13   #197
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pinglet ut og stemte Jeg nekter å harselere med mammanick, men vil se resultatene da pollen var ny, men sannheten er at jeg ikke er veldig fan av mammanick (generelt).

Gammel 27-02-09, 10:15   #198
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

smaken er som baken

Jeg var ikke alvorlig når jeg foreslo det nicket.

MissD kansje?

Gammel 27-02-09, 10:15   #199
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Zuko Da har du en finfin referanse for kjennere, samtidig som du har et kort og greitt nick.

Yes, da tror jeg at jeg har nytt nick! Takk!

Må bare høre med Lykken først da - hva hun synes. Hun er jo både storesøster og Sandy, så som den lydige lillesøster jeg er, så avventer jeg hennes bifallelse.

Gammel 27-02-09, 10:16   #200
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Jeg var ikke alvorlig når jeg foreslo det nicket.

MissD kansje?

MissD syns nå jeg er kjedelig. Føler jeg har "hørt det før". Da ville jeg heller valgt johntravoltalover såpass styggkult nick at det absolutt ville fungert

:digger styggkult:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.