Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å skaffe seg hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 20:13   #181
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Så søt!

Gammel 25-11-12, 20:35   #182
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Knusbedårende!

Gammel 25-11-12, 21:15   #183
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en søt vofs, Morella! Og for en kamuflasje det teppet var!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 21:23   #184
Gabi
Plutselig tilbake

Gabi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nommin, så skjønn!

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 22:03   #185
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Herlighet, så skjønn, Hyacinth!
Og Morellas er også skjønn, selv om den har bleknet og antatt kamuflasjefarve.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 22:04   #186
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk! Hva synes du hun heter?

Gammel 25-11-12, 22:08   #187
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Morella, jeg synes den var veldig pen jeg!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 22:14   #188
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk! Han er den nydeligste og snilleste lille herremannen som fins.
Valpen vår nå er helt sort og får lik pels som moren blir det en kraftig og fin pels.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:40   #189
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg har funnet et nydelig navn! Elvira! Men kan en hund hete det?

Wilma og Selma er fremdeles på toppen, men Elvira tok kaka da jeg fant det. Nå må jeg bare overbevise bart...

Er det et kjempeproblem at det har tre stavelser?

Gammel 26-11-12, 20:44   #190
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elvira går bra!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 21:28   #191
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en søt vofs! Elvira går vel helt fint. Får bare bli Ella hvis man trenger kortversjon.

Gammel 26-11-12, 21:49   #192
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelig Elvira er kjempefint. Og så Ella eller Elly som kjælenavn.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 22:12   #193
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk for fine tilbakemeldinger!

Jeg har hørt at en hund bør ha tostavelsesnavn, men det er kanskje ikke nødvendig?

Mannen synes Wilma er kulere, men jeg skal nok få overbevist ham.

Gammel 26-11-12, 22:28   #194
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for fine tilbakemeldinger!

Jeg har hørt at en hund bør ha tostavelsesnavn, men det er kanskje ikke nødvendig?

Jeg er enig med mannen din!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 22:33   #195
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig valp!!

Vi har to hunder. Rolf og Scooby. Rolf er mye enkelte å rope på, for man får lagt trykk på R' en og da høres det så bestemt ut. Scooby blir mer Scoooooby. Så navn har litt å si. Elvira er fint, men tungt! Det blir litt som Scooby; Elviiiiiira. Wilma er bedre og enklere å legge trykk på.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 22:35   #196
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også enig med mannen din, tøft navn.

Og nå leser jeg at dere jo har valgt valp, så spennende! Gratulerer så mye. Er det her i distriktet?

Sist redigert av millact : 26-11-12 kl 22:43.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 22:44   #197
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg liker også godt Wilma, men Elvira er søtere. Wilma er kulere. Begge navn var mine forslag, mannen har ikke greid å hoste opp et eneste navn så langt.

Gammel 26-11-12, 22:44   #198
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg er også enig med mannen din, tøft navn.

Og nå leser jeg at dere jo har valgt valp, så spennende! Gratulerer så mye. Er det her i distriktet?

Sandnes.

Gammel 26-11-12, 22:49   #199
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sandnes.

Åhh. Eldste her på snart 8 ønsker seg et dyr over alt på jord, men vi er ikke klare for hund. Katt er både jeg og yngste allergisk mot, så det utgår. Marsvin osv. liker jeg ikke, ikke fugl heller. Fisk ser jeg ikke helt poenget med. Men jeg skulle så gjerne gitt henne et dyr.

Gammel 26-11-12, 22:50   #200
millact

Standard

Jeg liker også godt Wilma, men Elvira er søtere. Wilma er kulere. Begge navn var mine forslag, mannen har ikke greid å hoste opp et eneste navn så langt.

Elvira er fint det og, ja. Kanskje dere bare må se når dere får henne? Blir det i løpet av januar, eller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.