Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 23:39   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Ja slettingen også ja, det hører vel ærlig talt ikke hjemme i god FP ånd?

Gammel 21-10-12, 23:44   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg merker at jo flere sånne type tråder, jo kjedeligere syns jeg det er å være her inne.
Jeg kan ikke si at jeg hverken blir trigget, engasjert eller opprørt.

Jeg syns FP har levd opp til forventningene fra første stund vi flyttet over hit. Det var nettopp tråder som dette som gjorde at vi rømte med et smil fra NM.
Vil jeg bidra til å få det slik her også? Nei og atter nei.

Jeg velger stole på at forumledelsen tar gode valg når de velger moderatorer. Jeg velger stole på at moderatorene kjenner sin rolle og tar den alvorlig. At det innebærer en høy etikk og moral over mengden informasjon som fins her inne. Og så håper jeg inderlig at jeg ikke tar feil.

Her har vi alle et ansvar for å skjerpe oss for å bevare forumet slik vi har lært det å like.
:trøtt:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:44   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har alltid vært legitimt å slette egne innlegg på FP, altså. Og selv om det er utrolig irriterende når interessante diskusjoner forsvinner fra M eller MII, så er det også i tråd med slik forumet alltid har fungert.

Forumledelsen har vel knapt noen gang slettet en tråd, mener jeg å huske, med mindre den inneholder reklame?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:46   #4
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Legitimt ja. Men det slettes mye for tiden.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:45   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes all hintingen i det siste er en skikkelig uting. Trodde vi var enige om at man hinter på rommet sitt?

Gammel 21-10-12, 23:51   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Gubba noa er det sterkeste og beste ordet 3åringen kan
:bidrar:

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:53   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere vil ikke lese de styggeste ordene jeg kan. : oppvokst i Nord-Norge:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:15   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kommer på banneordspråkreise. Er tre uker passe?

Gammel 22-10-12, 00:16   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får kanskje gå på skole hos Teo sammen noen. Jeg er også oppvokst i et overmøblert hjem og klarer knapt å si "søren".

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:21   #10
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg kommer fra nord og farsken og fytti er mine banneord

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:20   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg kommer på banneordspråkreise. Er tre uker passe?

Er det det motsatte av en dannelsesreise?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:23   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Er det det motsatte av en dannelsesreise?

Jepp! Forbered dere på digre delegasjoner fra sterkit dannede strøk sørpå.
Første gang jeg skulle transkribere et intervju jeg hadde gjort, fikk jeg helt neller av meg selv - jeg høres jo ut som en slags blanding ev Wenche Foss og dronning Sonja.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:24   #13
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Første gang jeg skulle transkribere et intervju jeg hadde gjort, fikk jeg helt neller av meg selv - jeg høres jo ut som en slags blanding ev Wenche Foss og dronning Sonja.

Det skulle jeg likt å lest!!

Gammel 22-10-12, 00:26   #14
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er bare å komme, jeg har et skattekammer fullt av banneord og saftige utrykk.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:57   #15
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å jo da! Om du ikke vil skrive dem åpent så kan du sende dem på pm til meg. Jeg har glemt så søkkanes mange av dem skjønner du.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:04   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, kan dere ikke bare slutte? Opprette et krangleforum/blogg der de som vil kan rase fra seg og la oss andre få leve lykkelig uvitende om hva som foreskjer?? Sånne halvkvedede viser om "stygge overskrifter" og tråder som blir slettet og stikk i retning hit og dit blir bare DUMT.

Gammel 22-10-12, 00:04   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke noe hyggelig her om dagen. Jeg har ikke fått med meg den aktuelle tråden, og det gjør at jeg føler meg helt utenfor og lost når det hintes i krokene. Hinting kan man gjøre på rommet sitt!

Gammel 22-10-12, 00:12   #18
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter og leser og blir mer og mer forvirret. Jeg trodde at jeg brukte litt for mye tid her inne, men det skjer tydeligvis masse som jeg ikke får med meg.

For å svare på HI, uten å ha forstått at det var noen problemer noen steder . Jeg ser på moderatorer som vanlige brukere med mindre de undertegner med moderator. Jeg legger av og til merke til at de kommer inn i tråder og fjaser dem vekk og da er de litt sånn småmoderatorer. Men ellers hører jeg like mye og like lite på dem som på en hver annen.

Og så synes jeg at dere skal krangle dere ferdig og begynne å skrive om andre ting igjen. Dette er bare et internettforum. Det er et hyggelig sted å henge og koster litt for mye tid man kunne brukt på andre ting, men det er verdt det og det er alt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:12   #19
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Etter å ha overvære konflikten mellom en moderator og en annen bruker, som jeg ikke aner hva bunner i, og hvor jegoppfatter at ingen vil snakke om elefanten i rommet, takker jeg herved for meg.

Det var gøy så lenge det varte.

Sist redigert av Skilpadda : 22-10-12 kl 00:41. Årsak: fjernet nick
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:20   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Etter å ha overvære konflikten mellom en moderator og en annen bruker, som jeg ikke aner hva bunner i, og hvor jegoppfatter at ingen vil snakke om elefanten i rommet, takker jeg herved for meg.

Det var gøy så lenge det varte.

Trekker du deg fordi ingen nevner elefanten i rommet, og du mener at det bør gjøres? Eller fordi disse to etter din oppfatning har en konflikt? Jeg mener ikke å kverulere altså, men når en gammel og garvet bruker vil takke for seg, så lurer jeg jo på hva som ligger bak. Håper du ombestemmer deg.

Sist redigert av torsk : 22-10-12 kl 00:48. Årsak: Fjernet nick fra quote.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.