|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg merker at jo flere sånne type tråder, jo kjedeligere syns jeg det er å være her inne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Det har alltid vært legitimt å slette egne innlegg på FP, altså. Og selv om det er utrolig irriterende når interessante diskusjoner forsvinner fra M eller MII, så er det også i tråd med slik forumet alltid har fungert. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
This is normal!
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?
Jeg kommer på banneordspråkreise. Er tre uker passe?
|
|
|
|
#10 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg kommer fra nord og farsken og fytti er mine banneord
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#14 |
|
Rockesøster
|
Det er bare å komme, jeg har et skattekammer fullt av banneord og saftige utrykk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
...we have cookies
|
Å jo da! Om du ikke vil skrive dem åpent så kan du sende dem på pm til meg. Jeg har glemt så søkkanes mange av dem skjønner du. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Altså, kan dere ikke bare slutte?
|
|
|
#17 |
|
Salt in the rainbow
|
|
|
|
#18 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg sitter og leser og blir mer og mer forvirret. Jeg trodde at jeg brukte litt for mye tid her inne, men det skjer tydeligvis masse som jeg ikke får med meg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Etter å ha overvære konflikten mellom en moderator og en annen bruker, som jeg ikke aner hva bunner i, og hvor jegoppfatter at ingen vil snakke om elefanten i rommet, takker jeg herved for meg. Sist redigert av Skilpadda : 22-10-12 kl 00:41. Årsak: fjernet nick |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Trekker du deg fordi ingen nevner elefanten i rommet, og du mener at det bør gjøres? Eller fordi disse to etter din oppfatning har en konflikt? Jeg mener ikke å kverulere altså, men når en gammel og garvet bruker vil takke for seg, så lurer jeg jo på hva som ligger bak. Håper du ombestemmer deg.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av torsk : 22-10-12 kl 00:48. Årsak: Fjernet nick fra quote. |
|
|
|
![]() |
|
|