Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Et spørsmål om sjokolade

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 12:16   #181
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om sjokolade

Japp er ikke særlig godt, nei. Den er så massiv. Den vokser liksom litt i munnen.

Gammel 09-05-12, 12:17   #182
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Japp er ikke særlig godt, nei. Den er så massiv. Den vokser liksom litt i munnen.

Og så er konsistensen på den der kremen så vemmelig, med en rar, kunstig bismak.

Gammel 09-05-12, 12:20   #183
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Og så er konsistensen på den der kremen så vemmelig, med en rar, kunstig bismak.

Litt som Nutrilettbar.

Gammel 09-05-12, 12:22   #184
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Litt som Nutrilettbar.

Ja! Veldig god beskrivelse. Yuk!

Japp-is, derimot, er godt, for da er den vemmelige kremen byttet ut med god sjokoladeis.

Gammel 09-05-12, 14:19   #185
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Nei, nei, nei. Japp er jo kjempegodt. Og fruktnøtt!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:21   #186
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Japp er da godt. Men bør være halvkald synes jeg. Den er i hvertfall mye bedre enn Mars.

Gammel 09-05-12, 14:22   #187
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Og fruktnøtt!

Fruktnøtt! Hvorfor finnes ikke den i små utgaver lenger? Jeg bare KAN ikke holde på å kjøpe 200 grams-platene, for jeg stopper jo ikke akkurat etter en bit eller to.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:23   #188
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nei, nei, nei. Japp er jo kjempegodt. Og fruktnøtt!

Japp er godt, men fruktnøtt?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:26   #189
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg sier det igjen jeg: Spis hasselnøtter og rosiner samtidig, og kjenn litt på mangelen av sjokolade. Fruktnøtt er bra!
Jeg gikk på en Kokos-smell i går. Definitivt godkjent!

Gammel 09-05-12, 14:26   #190
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktnøtt er kanskje den eneste sjokoladen jeg faktisk misliker.

Gammel 09-05-12, 14:28   #191
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Japp er nesten like vondt som toblerone!

Det er jo ikke sammenlignbart engang. Jeg liker ikke Tolerone noe særlig, men Japp er jo bare nydelig og godt! Ofte er jeg i humør for en Japp, og da duger ingenting annet.

Gammel 09-05-12, 14:31   #192
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle gjerne hatt en liten fruktnøtt, på størrelse med egosjokoladene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:32   #193
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg skulle gjerne hatt en liten fruktnøtt, på størrelse med egosjokoladene.

Kankskje blir det da som med melkesjokoladen!

Gammel 09-05-12, 14:37   #194
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Japp er da godt. Men bør være halvkald synes jeg. Den er i hvertfall mye bedre enn Mars.

Mars er kanskje den eneste sjokoladen jeg misliker, sammen med den store hopen av mørk sjokolade.

Fruktnøtt er derimot er nydelig. Kjøleskapkald, sammen med en varm kopp Earl Gray. :sikle: Og den gjør seg fryktelig godt i den størrelsen den kommer i, hvis man bare ikke spiser hele på en gang. Egentlig er det helt greit at den ikke kommer i så liten pakke, for da hadde jeg sikkert kjøpt den mye oftere.

Jeg kan ellers nevne i fleng: Troika. Jeg liker den også.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:44   #195
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Kankskje blir det da som med melkesjokoladen!

Ja, men de egosjokoladene er ikke så ille, fordi de består av tykkere biter enn småplatene!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 15:24   #196
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På grunn av denne tråden måtte jeg smake på kokos-sjokoladen i dag og den skal jeg gifte meg med!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 15:47   #197
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Favoritten min er Kvikklunsj-melkesjokoladen 200 gram. Kald.
Og ja, den er bedre enn de små platene.

Kjenner at jeg må teste den kokos'en.

Gammel 09-05-12, 16:03   #198
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Mars er kanskje den eneste sjokoladen jeg misliker, sammen med den store hopen av mørk sjokolade.

Fruktnøtt er derimot er nydelig. Kjøleskapkald, sammen med en varm kopp Earl Gray. :sikle: Og den gjør seg fryktelig godt i den størrelsen den kommer i, hvis man bare ikke spiser hele på en gang. Egentlig er det helt greit at den ikke kommer i så liten pakke, for da hadde jeg sikkert kjøpt den mye oftere.

Jeg kan ellers nevne i fleng: Troika. Jeg liker den også.

Jeg forstår ikke den uthevede teksten.

Gammel 09-05-12, 17:53   #199
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frukt i sjokolade er djevelens verk! Samme med gelé. Troika: blærk!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:23   #200
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Elleve sider om sjokolade! Only om foreldreportalen.

Jeg digger sjokolade, og prøver å slutte.
Vet dere at peanøttsmør og nugatti smaker omtrent som reeses buttercups?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.