Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker ikke Dagmar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-11, 13:49   #181
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker ikke Dagmar

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Noen som har vært ute i bil idag? Er det så ille som jeg får inntrykk av når jeg ser ut av vinduet? (Trøndelag)

Madammen kjørte fra oss og inn til Værnes, og så videre til Tr.heim. Jeg har ikke hørt noe fra henne, så regner med at det gikk greit. Håper det iallefall...
Hun dro i 10.00 tiden..

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 13:53   #182
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Huff og huff for et vær dere har hatt. :skummelt:

Vi skal ikke klage da skjønner jeg.
Strømmen vår kom tilbake utppå kveldingen i går. Det var litt disco tendenser igjen i går kveld, men strømmen gikk ikke igjen.
Middagen i går besto av pølser stekt på panne på vedovnen.

Mannen har vært langt nede på jordet og hentet opp trampolina vår. Den har flydd minst to hundre meter! Godt vi ikke har noen nærme naboer. Den er forøvrig helt vrak. Jaja. Den ble kjøpt brukt for sikkert 7 år siden, og har da gjort nytten sin.
Godt den ikke skadet noen andres eiendom i hvertfall.

Gammel 27-12-11, 14:14   #183
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg tilbrakte 1 juledag i havgapet på Vestlandet, og det var fascinerende å oppleve så sterke vindkast. Selv om jeg er oppvokst med veldig mye vind, så var dette alikevel mer enn en vanlig høststorm, ja. Vi var strømløse noen timer, men vi hadde led-lykter, rødvin og fyr i ovnen, så alt har gått helt fint.

Akkurat nå er heldigvis ikke været like ille på Vestlandet som det høres ut til å være i Trøndelag.

Gammel 27-12-11, 14:20   #184
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber i morgen istedenfor. Må bare inn på jobb og få gjort noen småting, det er ikke noe som brenner egentlig bare at jeg gjerne vil få det gjort. (Joda, jeg er klar over at jeg egentlig har permisjon, men jeg må gjøre litt likevel). Mannen kjørte hjem for å få pusset litt i trappa nå og pappa kjører etter nå, så jeg håper det går greit. Det har vært flere ulykker i trondheimsområdet idag.

Gammel 27-12-11, 15:17   #185
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Litt vanskelig å se kanskje, men det ligger nå der, med rotvelden helt til venstre i bildet.

Snakket med mannen, og det var visst helt j****g å kjøre inn til byen... Så hold deg hjemme om du kan, Katta.

Gammel 27-12-11, 17:14   #186
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Min søster, kynikeren på julebesøk hos oss, påstår at hun sikkert hører det på nyhetene om huset hennes har blåst bort. Vi har ikke fått kontakt med noen fra hjembygda siden første juledag. Jeg mener nyttårsorkanen i ´92 holdt oss strømløse i et par døgn, så det nærmer seg rekord.

Gammel 27-12-11, 17:49   #187
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært ute og kjørt idag, og det gikk fint

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 17:52   #188
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi har også prøvd bilen i dag siden kl 13 til og er nettopp kommet hjem. Strekningen Jakobsli-byen og Heimdal. Gikk helt fint. Litt glatt noen steder men tar en det med ro så går det bra.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 17:56   #189
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ute og kjørte nettopp, og det var ikke videre hyggelig. Jeg skal definitivt ikke kjøre mer enn høyst nødvendig i dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 17:57   #190
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Hvordan gikk det i natt med dere som hadde storm igjen? Her var det rolig i natt.

Tinkadott, har du fått tak på pappaen din?

Ja! Vi fikk endelig kontakt kl 18 i går kveld. Da hadde de vært innesperret øverst i en dal på Sunnmøre fra kl 17 kvelden før. Uten strøm og uten tlf forbindelse, sammen med min søster og hennes mann og deres datter på 4 mnd. Veiene ut var sperret av masse trær og det måtte mange til for å få ryddet veien før de kunne få beveget seg ut fra dalen. Guffete. Veldig kjekt når de endelig fikk ringt oss, vi var veldig bekymret.

Gammel 27-12-11, 18:28   #191
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vært på jobb i dag. Heldigvis har jeg kontor i 2.etg, for et var temmelig vått i kjelleren for å si det sånn.....
Det har blåst heftig i dag også, jeg måtte ha hjelp til å få opp døra på jobben til Synnemormannen i blæsten.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 18:41   #192
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært både på piren, i midtbyen og på Toys R us. Ingen problemer.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 18:55   #193
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bare lurer på hvordan digre trær kan knekkes på midten av sterk vind?
Har gått tur her i Vestfold idag, der jeg har sett flere tilfeller av det.
Tykke, friske trestammer som bare har knekt rett av.
Og lyn fra klar himmel, går det an? Observert i indre Vestfold.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 19:27   #194
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ja! Vi fikk endelig kontakt kl 18 i går kveld. Da hadde de vært innesperret øverst i en dal på Sunnmøre fra kl 17 kvelden før. Uten strøm og uten tlf forbindelse, sammen med min søster og hennes mann og deres datter på 4 mnd. Veiene ut var sperret av masse trær og det måtte mange til for å få ryddet veien før de kunne få beveget seg ut fra dalen. Guffete. Veldig kjekt når de endelig fikk ringt oss, vi var veldig bekymret.

Så flott at du endelig fikk snakket med de

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 19:32   #195
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg bare lurer på hvordan digre trær kan knekkes på midten av sterk vind?.

Man snakker store krefter. Her er det mange store trær som er knekt tvers av. I går jogget vi hinderløype Ganske utrolig at det går an.

Jeg er dog enda mer fascinert av at 740 tonn flytebrygge ble tatt av vinden og FORSVANT. Småbiter av brygga kunne sees pent fortøyd til luksusbåter som lå slengt i fjæresteinen laangt unna båthavna. Hvor resten av brygga (samt båtene som lå her) er, vet man ikke. Høyst sannsynlig har hele greia sunket til bunns.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 20:06   #196
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så brukkede trær på vei opp til mine foreldre i går. Det er snodig ja, men samtidig så er det mye for vinden å få tak i øverst i friske graner og furuer, og kastene blir vel for kraftige til at stammen tåler det.

Gammel 27-12-11, 20:34   #197
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Det er visst ikke noe fint føre fra Trondheim og nordover nå. Madammen er på vei innover nå, og jeg prøver å ikke bli hysterisk. Men puster gjør jeg ikke før hun parkerer trygt utenfor her...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 23:17   #198
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg bare lurer på hvordan digre trær kan knekkes på midten av sterk vind?
Har gått tur her i Vestfold idag, der jeg har sett flere tilfeller av det.
Tykke, friske trestammer som bare har knekt rett av.
Og lyn fra klar himmel, går det an? Observert i indre Vestfold.

Gamle, store trær har gjerne råtten eller ødelagt stamme innerst. Yngre trær har gjerne frisk ved hele stammen gjennom, og er vanskeligere å brekke.

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Det er visst ikke noe fint føre fra Trondheim og nordover nå. Madammen er på vei innover nå, og jeg prøver å ikke bli hysterisk. Men puster gjør jeg ikke før hun parkerer trygt utenfor her...

føler med deg. Det var ikke noe hyggelig føre i Trondheim i dag, nei. :ikke egentlig hjelpsom:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 23:18   #199
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Det blåser litt heftig her nå.. ca midt i nordland..

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 23:44   #200
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært på langtur i dag, fra vestlandet til østlandet. Tidvis var det veldig tett snøfokk over vegen, så man nesten ikke så neste brøytestikke. Og sporete føre. Riktig så utrivelig var det, og vi brukte lang tid på vegen. Men vi kom frem. Til et hus som har vært strømløs 1,5 døgn. Heldigvis var snille mamma og pappa innom her i dag og fyrte opp til oss så det var varmt når vi kom frem. Ordnet med mat som stod i kjøleskapet hadde de også gjort, så det ble ingen konsekvenser av strømløsheten, heldigvis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.