|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er i sjokke. Jeg skulle gå ned til sentrum med barna, og niesen min som er på besøk. Da hadde vi vært der rundt eksposjons tiden. Jeg bare tenker på alt det fæle som kunne ha hendt oss da.
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette med Utøya i tillegg, det er helt for jævelig. Kjenner man noen på Utøya, så bør man iallefall ikke ringe dem, åpenbart. Det er vel en stund siden skytingen ble kjent. Kan man ikke sende forsvaret, politiet, helikopter, whatever?
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
|
|
|
|
|
#8 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Grøsser langt nedi i ryggraden
|
|
#10 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg synes det virker som politiet virker til å komme sent fram til Utøya? Tenker med gru på hvor mange som kan ha blitt drept eller skadet innen de kommer fram. |
|
|
|
|
#11 |
|
Drømmer
|
Det er jo ikke bare å dra ut dit når det fortsatt skytes, de prøver nok alt de kan å ta seg ut. |
|
|
|
|
#13 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Tenk at dette kunne skje i lille Norge
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det tenker jeg også. Med tanke på det "dårlige" tidspunktet for terror, kan dette god være en advarsel om noe mer.
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
En og en halv time etter skytingen startet - jeg ville trodd at politiet kunne være på pletten langt raskere.
|
|
#16 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har sikkert mye og gjøre i sentrum også. Så det blir sikkert litt jobb og hente inn flere styrker fra andre kommuner.
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
Siden det er den spesialtrente beredskapstroppenfra Oslo som kommer i helikopteret så har det vel tatt litt tid. |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det tar tid å mobilisere når alle styrker fra før av er sendt til Oslo sentrum.
|
|
|
#20 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Har vi hørt fra alle FP-ere som bor/jobber i Oslo?
|
![]() |
|
|