|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
![]() |
#182 |
flisespikker
|
Jada, jeg så det - jeg mente bare å si at jeg ikke hadde forstått det da jeg leste innlegget.
![]() |
#183 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg visste ikke at det var hemmelig jeg, eller altså, jeg trodde alle visste det. Sist redigert av lil'c : 13-03-07 kl 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
frakoblet
|
Men pleier du være så veldig flink med ironi, da?
![]() |
#185 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Kan jeg få anbefale de utmerkede ironitaggene neste gang, tutta? [iråni] [/iråni]
![]() |
#186 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Har ikke lest alt her altså.. Men Eria; har du fått vite hvem det er? Hvis ikke kan jeg muligens hjelpe*kremt*
![]() |
#188 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg er veldig nysgjærrig og har ingen problemer med å innrømme det. Har vært innom mange jeg i mine spekulasjoner. Ikke akkurat gøy for alle dette ikke gjelder da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg leste nettopp en artikkel fra vg sine nettsider hvor hun forteller at hun først var i en leilighet med disse to mennene som forsøkte å voldta henne. Hun ville hoppe ut av vinduet, men de hindret henne og bestilte taxi. Aulie og en av mennene ble med i taxien til en annen leilighet hvor han fortsatte voldtekstforsøket. Så stakk han ut for å få tak i mer dop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Glamorøs
|
Jeg syns det er ganske dårlig av deg å spekulere i det.
![]() |
#191 |
Passiv
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Ja, jeg får stadig vekk høre at jeg er et dårlig menneske, spesielt her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Passiv
Nei, det var en opplysning fra meg til deg. Så nå vet du det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Passiv
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Men dere som reagerer på min spekulering (det har allerede vært mange, og flere vil det nok bli), kan ikke dere opplyse meg om hvordan det kan gå til? Hvis 2 voksne menn ønsker å voldta en dopa dame, hvordan klarer de å ikke få det til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Passiv
Syns du jeg bør det? Mener du at det er galt/dårlig å drøfte spørsmål man sitter inne med? Jeg er ikke flau over at jeg virker dum og tankeløs. Ved å kommunisere, lærer man. Og om jeg har litt tregere for å lære enn andre, så er det dessverre ingenting jeg får gjort noe med. Det må bare være sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er det sikkert like dårlig at jeg spekulerer i hvordan hun kunne sette seg frivillig inn i en taxi med mennene (eller var det bare en av dem?) som rett før skal ha forsøkt å voldta henne. Jeg syns hele greia skurrer, men klart - jeg vet ingenting om saken. Uansett så har hun ødelagt mye for sin egen troverdighet ved å opptre på den måten hun gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#199 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke lest saken, men er helt enig i at du har lov å spekulere. En sak har alltid to sider, og etter hennes uttalelser kan man jo lure.
![]() |
#200 |
Passiv
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|