Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 15:52   #181
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå har tutta forklart i to innlegg at det var ironi ja.

Ja, det har hun, men det må da allikevel være lov å si fra at det ikke ble oppfattet slik? Innlegget hennes så ikke ut til å være ironisk og det ser heller ikke ut til at andre har oppfattet det ironisk. Når man skriver ironiske innlegg så får man også ta høyde for at andre ikke oppfatter ironien, ihvertfall når ordlegger seg litt klønete.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:52   #182
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå har tutta forklart i to innlegg at det var ironi ja.

Jada, jeg så det - jeg mente bare å si at jeg ikke hadde forstått det da jeg leste innlegget.

Gammel 13-03-07, 16:09   #183
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Jeg visste ikke at det var hemmelig jeg, eller altså, jeg trodde alle visste det.
Venninna mi sa det til meg i går og hun er midt i ammetåka og ikke den som får med seg slike "hemmelige" ting akkurat.

Og nå må jeg passe meg for å ikke si det til noen ja, hvis ikke kommer Elden og tar meg

Sist redigert av lil'c : 13-03-07 kl 16:17.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:09   #184
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jada, jeg så det - jeg mente bare å si at jeg ikke hadde forstått det da jeg leste innlegget.

Men pleier du være så veldig flink med ironi, da?

Gammel 13-03-07, 19:34   #185
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg få anbefale de utmerkede ironitaggene neste gang, tutta? [iråni] [/iråni]

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:41   #186
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke lest alt her altså.. Men Eria; har du fått vite hvem det er? Hvis ikke kan jeg muligens hjelpe*kremt*

Gammel 13-03-07, 19:43   #187
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ooops, nå så jeg dette med forumreglene.. Trekker meg stille tilbake jeg.

Gammel 13-03-07, 19:45   #188
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Jeg er veldig nysgjærrig og har ingen problemer med å innrømme det. Har vært innom mange jeg i mine spekulasjoner. Ikke akkurat gøy for alle dette ikke gjelder da.
Tar imot prikk jeg og får heller føle meg litt moralsk råtten.

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:33   #189
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg leste nettopp en artikkel fra vg sine nettsider hvor hun forteller at hun først var i en leilighet med disse to mennene som forsøkte å voldta henne. Hun ville hoppe ut av vinduet, men de hindret henne og bestilte taxi. Aulie og en av mennene ble med i taxien til en annen leilighet hvor han fortsatte voldtekstforsøket. Så stakk han ut for å få tak i mer dop.

Altså, hun ble forsøkt voldtatt 2 ganger den kvelden. Hvis hun var så dopa at hun ikke klarte å gjøre motstand i taxien, hvordan kunne hun da unngå å bli voldtatt når 2 menn forsøkte å forgripe seg på henne?

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:42   #190
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Altså, hun ble forsøkt voldtatt 2 ganger den kvelden. Hvis hun var så dopa at hun ikke klarte å gjøre motstand i taxien, hvordan kunne hun da unngå å bli voldtatt når 2 menn forsøkte å forgripe seg på henne?

Jeg syns det er ganske dårlig av deg å spekulere i det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:52   #191
Polkadot
Passiv

Standard

Ja, jeg får stadig vekk høre at jeg er et dårlig menneske, spesielt her inne.

Men det er nå sånn jeg er, dessverre ingenting du får gjort noe med.

Gammel 13-03-07, 20:54   #192
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sa ikke at du var et dårlig menneske, det vet jeg ingenting om.

Gammel 13-03-07, 20:57   #193
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg sa ikke at du var et dårlig menneske, det vet jeg ingenting om.

Nei, det var en opplysning fra meg til deg. Så nå vet du det.

Gammel 13-03-07, 21:00   #194
Polkadot
Passiv

Standard

Men dere som reagerer på min spekulering (det har allerede vært mange, og flere vil det nok bli), kan ikke dere opplyse meg om hvordan det kan gå til? Hvis 2 voksne menn ønsker å voldta en dopa dame, hvordan klarer de å ikke få det til?

Gammel 13-03-07, 21:00   #195
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nei, det var en opplysning fra meg til deg. Så nå vet du det.

Tja, hvis det er slik, kanskje du bør tenke litt over det.

Gammel 13-03-07, 21:03   #196
Polkadot
Passiv

Standard

Tja, hvis det er slik, kanskje du bør tenke litt over det.

Syns du jeg bør det? Mener du at det er galt/dårlig å drøfte spørsmål man sitter inne med? Jeg er ikke flau over at jeg virker dum og tankeløs. Ved å kommunisere, lærer man. Og om jeg har litt tregere for å lære enn andre, så er det dessverre ingenting jeg får gjort noe med. Det må bare være sånn.

Gammel 13-03-07, 21:05   #197
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er ganske dårlig av deg å spekulere i det.

Da er det sikkert like dårlig at jeg spekulerer i hvordan hun kunne sette seg frivillig inn i en taxi med mennene (eller var det bare en av dem?) som rett før skal ha forsøkt å voldta henne. Jeg syns hele greia skurrer, men klart - jeg vet ingenting om saken. Uansett så har hun ødelagt mye for sin egen troverdighet ved å opptre på den måten hun gjorde.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:05   #198
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dere som reagerer på min spekulering (det har allerede vært mange, og flere vil det nok bli), kan ikke dere opplyse meg om hvordan det kan gå til? Hvis 2 voksne menn ønsker å voldta en dopa dame, hvordan klarer de å ikke få det til?

Poenget er at ingen av oss uansett ikke vet hele sannheten. Derfor bør verken du eller vi andre spekulere i hvordan dette har foregått evnt ikke foregått. Kanskje alt er løgn og tull, kanskje Aulie har opplevd noe hun ser på som voldteksforsøk eller kanskje alle de tre involverte vet at dette var et voldektsforsøk. Det er ingen grunn til å spekulere i dette.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:06   #199
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke lest saken, men er helt enig i at du har lov å spekulere. En sak har alltid to sider, og etter hennes uttalelser kan man jo lure.

Gammel 13-03-07, 21:07   #200
Polkadot
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da er det sikkert like dårlig at jeg spekulerer i hvordan hun kunne sette seg frivillig inn i en taxi med mennene (eller var det bare en av dem?) som rett før skal ha forsøkt å voldta henne.

Akkurat DET kan jeg forstå, for er man skikkelig dopa, så vet man ikke hva som skjer/klarer ikke gjøre motstand.
Men hun klarte å unngå å bli voldtatt...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.