Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 10:58   #181
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Noen som har prøvd ut sukkerpasta eller marshmellow fondant?
Hvordan er det å jobbe med?

Nin er ikke aktiv  
Gammel 11-12-08, 14:13   #182
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Noen som har prøvd ut sukkerpasta eller marshmellow fondant?
Hvordan er det å jobbe med?

Fibi har gjort det. Mener det var en egen tråd om det - her.

Sist redigert av Skytte : 11-12-08 kl 14:32.
Skytte er ikke aktiv  
Gammel 12-12-08, 22:01   #183
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ja, eh, da har jeg bakt litt.
Gådd det er lenge siden jeg ordnet i stand til barneselskap.
Det ble så der, men det er bra nok.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 12-12-08, 22:03   #184
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Wow! Kjempefine kaker, Nin!

Apple er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 15:58   #185
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nin : Er det marspian eller fondant på bilen ?

Gammel 14-12-08, 16:11   #186
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Rålekre kaker Nin!

Gammel 14-12-08, 17:11   #187
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi. Så mange fine kaker.

Boller, sjokoladekake, muffins og sånt fungerer fremdeles - i hvert fall her i huset.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 17:44   #188
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk og lov for at Tigerungen ønsker seg boller til bursdagen neste uke. :blid:

Gammel 14-12-08, 20:44   #189
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nin : Er det marspian eller fondant på bilen ?

Det er marsmellowfondant. Den var i utgangspunktet rød, men så hadde jeg hatt i for lite melis, måtte kna i kjempemasse mer, og fargen ble mer og mer råsa.
Men poden brydde seg ikke, det var Lynet bil uansett.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 20:45   #190
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Og takk skal dere ha.
Jeg fikk masse skryt av gjestene, så det var verdt slitet.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 12:55   #191
Camilla82
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nin det ble jo kjempefine kaker

Jeg skal bake cars kake til helgen og jeg er ikke flink til slikt.. Får bare prøve!! Men den smørkremen-kan man farge med konditorfarge? Jeg så på cacas på obs,de fargene er det de store tubene? På de sto det nemlig at de var klare til bruk ???

Camilla82 er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 14:53   #192
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her.

Nin det ble jo kjempefine kaker

Jeg skal bake cars kake til helgen og jeg er ikke flink til slikt.. Får bare prøve!! Men den smørkremen-kan man farge med konditorfarge? Jeg så på cacas på obs,de fargene er det de store tubene? På de sto det nemlig at de var klare til bruk ???

Jeg vil tro det blir litt lys farge med vanlig konditorfarge, men har ikke prøvd. De store tubene du sikter til tror jeg er ferdig farget royal icing. De små mener jeg er farget gel.

Wilton-fargene er små krukker. Det er billigst å bestille på Ebay om du har tid til å vente litt.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 16:18   #193
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg har brukt cacas farger, kjøpt på Jernia. Svinedyrt, men verdt kronene for resultatet blir jo så bra.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 16:42   #194
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nin: wow.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 17:01   #195
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kan jo bidra i denne tråden med kaken Isets datter fikk til femårsdagen. Bilen heter Lilla Camilla, og er kjæresten til Lynet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 18-12-08, 13:12   #196
Camilla82
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skal teste ut cars kaka i kveld og jeg er inget født talent

Gammel 18-01-09, 17:16   #197
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Malins bursdagskake. Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem, og MMF.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 17:22   #198
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Malins bursdagskake. Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem, og MMF.

Å herlighet for ei kake.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 17:24   #199
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Den var helt perfekt råsa i følge fem..eh.. jeg mener seksåringen.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 17:27   #200
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skjønn kake! Lillesøster falt pladask.

Trois er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.