Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

66 dager igjen til True Blood sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-11, 08:36   #181
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 66 dager igjen til True Blood sesong 4

Ordene "sand mellom tærne" på svensk har aldri vært mer sexy. :sikle:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:12   #182
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ordene "sand mellom tærne" på svensk har aldri vært mer sexy. :sikle:

Enig! :sukker henført:

Gammel 13-07-11, 19:15   #183
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Er dog enig i at Eric ikke kan fortsette å være så barnslig fortapt lenge; da mister han all sex appeal.

Gammel 14-07-11, 11:37   #184
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dere, hva ER det med den dukka?

Gammel 14-07-11, 12:00   #185
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, og den ungen! Husker ikke noe av det fra bøkene - men det gjelder jo minst halvparten av det som skjer uansett.

Gammel 14-07-11, 12:05   #186
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Rimelig sikker på at dukka og ungen ikke var i bøkene. Vi må bare vente i spenning...

Gammel 14-07-11, 13:05   #187
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Føler meg litt alene som meget skuffet. Så utrolig mye tull HBO produsentene har dratt inn, det har begynt å bli litt for mye for min del nå i sesong 4. Helt ok at de ikke følger bøkene så nøye hele tiden men.. dette ble for rart.

Det bør ta seg opp i episode 3 ellers vet jeg ikke om jeg gidder å følge med lenger, eventuelt bare spoler mellom alle Eric øyeblikkene

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 13:15   #188
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes disse tre episodene har overgått alt, synes det er helt fantastisk! Men jeg har jo ikke lest bøkene da (med unntak av den første), mulig jeg hadde sett annerledes på det da.

Gammel 14-07-11, 13:22   #189
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lest alle bøkene så jeg er selvsagt litt farget av det, men det har ikke tidligere plaget meg at de ikke har fulgt bøkene så nøye. Nå føler jeg bare det blir alt for mye på engang.

Gammel 14-07-11, 17:42   #190
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg er glad jeg ikke har lest bøkene. Jeg er alltid skuffet når jeg har lest bøker og ser dem som film etterpå. det er jo liksom ikke slik man husker det og har forestilt seg..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 00:13   #191
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Akkurat sett episode 3 nå.

Det er jo alt for lite Eric og i de tilfellene hvor det faktisk er action så er det jo tydeligvis ikke skrevet inn i serien..

Noen andre som la merke til at Sookie satt ved kjøkkenbordet og leste en bok av Charlene Harris? Det var litt morsomt

Gammel 15-07-11, 00:18   #192
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Tror dere Eric tåler dagslys lengre når han drakk av en ekte fe enn når han drakk av sookie?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 00:20   #193
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Daisy: Det har jeg ikke tenkt over.

Jeg synes ikke det gjør noe særlig at det er så forskjellig fra bøkene. Det blir liksom to forskjellige serier for meg.

Gammel 15-07-11, 00:37   #194
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Daisy: Det har jeg ikke tenkt over.

Jeg synes ikke det gjør noe særlig at det er så forskjellig fra bøkene. Det blir liksom to forskjellige serier for meg.

Som jeg skrev tidligere så har jeg ikke hatt problemer med dette før, men nå har det bare blitt dustete det som blir laget og da må jeg klage litt. Så lenge det har vært underholdende har det vært helt greit. Man har liksom aldri visst hva som skjer og det har ikke hatt noe å si om man har lest bøkene for serien har vært full av gode overraskelser. Nå føles det bare ut som mye surr og for mye bytting mellom de enkelte gruppene i løpet av en episode, det blir slitsomt.

Daisy: Ja, det tror jeg

Gammel 15-07-11, 11:33   #195
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har dere sett at Eric skal spille viking i ny spillefilm? Det bare MÅ bli bra.
http://www.dagbladet.no/2011/07/14/k...gard/17315084/

Gammel 15-07-11, 13:33   #196
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Åh herrejesus.. :sikle:

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:23   #197
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Gammel 16-07-11, 15:39   #198
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Eric er til å spise opp akkurat nå, men er enig i at han har mer sexappeal som slem.

Sist redigert av dharma : 17-07-11 kl 00:25.
dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:58   #199
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Eric kommer seg nå! Enda en bra episode. Jeg liker denne sesongen bedre enn forrige så langt.

Gammel 18-07-11, 13:02   #200
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg har en greie for Alcide også, jeg. :sikle:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.