|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDet kan da ikke være nødvendig å legge ut komplett sykdomshistorie for hele familien med detaljer om klokkeslett den og den ungen sist spydde eller hadde renneræv. Om medisinering, temperaturer og diagnoser. Dag ut og dag inn, de mest iherdige har holdt på i over en uke. Det er flere som har havnet på ignore de siste dagene, for å si det slik. |
|
|
|
|
#182 |
|
En Som Trener
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltFikk en telefon opprigning for et par dager siden, fra noen som ville jeg skulle donere mine gamle klær til de som sultet rundt i verden. Jeg ba dem på en pen måte om å dra dit pepper'n gror, for å si det mildt. ALLE vet jo at de som passer i mine klær IKKE sulter.....
|
|
#183 |
|
Ekvilist
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltNå er det vel ikke slik at det nødvendigvis er noen sammenheng mellom hvem som har lite penger eller er fattige, og de som er tynne. Se bare i USA.
|
|
#184 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDa menn var babyer, elsket de å springe naken rundt, ligge nakne på ryggen, suge pupp og rape, med en flaske i hånden.. Det er ikke så mye som har forandret seg
|
|
#185 |
|
heimføing
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfelt
Ser til min forskrekkelse at jeg har et par slike. Tidligere hyggelige folk som plutselig er hjemme i fødselspermisjon. |
|
|
|
|
#187 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
...og helst av typen single uten barn 40+ kvinner som legger ut hvor ultramegahippkult det var i Dalen forrige helg
|
|
#188 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltEller de som klager på mannen som ikke rydder og bare ligger på sofane. Kjenner jeg ble sint på vegne av mannen jeg ikke engang kjenner. |
|
|
|
|
#191 |
|
Ringskrømt
|
Den var bare tåpelig, synes jeg. Ikke morsom, ikke fæl. Jeg hang meg mest opp i orddelingsfeilen.
|
|
#192 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltJeg blir litt forundret over hvor mye tid folk kan bruke på å oppdatere status når de er ute å reiser... Seriøst, hvis jeg er hos mamma en helg så ser jeg kun sporadisk inn på mobilen på facebook i kjedelige stunder. Å sette meg ned ved hennes pc blir helt feil. Å ta med min egen pc kommer jeg ikke på en gang.
|
|
#193 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltTheVoice: De kjeder seg hos foreldra og føler seg desperate uten pesen sin, og oppdaterer fra telefonen.
|
|
|
#194 |
|
By the Sea
|
Det tar nå ikke rare tiden å oppdatere statusfeltet sitt, da!
|
|
#196 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDet med foreldrereiser var som et eksempel. Jeg tenkte mer på utenlandsreiser med masse opplevelser. Om jeg stikker til roma en helg, så kan de bare glemme å få noe oppdatering før jeg er hjemme igjen altså
|
|
#197 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltJeg måtte le av en hendelse her en dag: Vær snill mot alle dagen. Kjempeflott med en sånn dag, så slipper vi å anstrenge oss så mye resten av året.
|
|
#199 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltOg mine venner/bekjente syns jeg er veldig rar siden jeg omtrent BOR på fb i perioder..
|
|
#200 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Jeg også. Men jeg kunne ikke dy meg den 5. dagen, da hele familien hadde hatt det intenst, en etter en - også spydde katta, da var det nemlig fullbragt. Jeg syns det var litt festlig for katter pleier ikke å bli smitta av omgangssjuka.
|
![]() |
| Emneord |
| facebook staus, facebookstatus, status på facebook |
|
|