Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 22:33   #181
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Det kan da ikke være nødvendig å legge ut komplett sykdomshistorie for hele familien med detaljer om klokkeslett den og den ungen sist spydde eller hadde renneræv. Om medisinering, temperaturer og diagnoser. Dag ut og dag inn, de mest iherdige har holdt på i over en uke. Det er flere som har havnet på ignore de siste dagene, for å si det slik.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 00:51   #182
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Fikk en telefon opprigning for et par dager siden, fra noen som ville jeg skulle donere mine gamle klær til de som sultet rundt i verden. Jeg ba dem på en pen måte om å dra dit pepper'n gror, for å si det mildt. ALLE vet jo at de som passer i mine klær IKKE sulter.....

Denne klarer jeg ikke helt å plassere, men jeg tar meg i å humre gjenkjennende allikevel. Men ikke søren om jeg vil poste den, for hva mener folk som trykker "liker" da egentlig? Og hvordan kommenterer man denne uten å plumpe uti med begge bena? Og om ingen kommenterer blir det da som "den som tier samtykker"?

Gammel 27-01-11, 12:19   #183
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det vel ikke slik at det nødvendigvis er noen sammenheng mellom hvem som har lite penger eller er fattige, og de som er tynne. Se bare i USA.

Gammel 27-01-11, 14:35   #184
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da menn var babyer, elsket de å springe naken rundt, ligge nakne på ryggen, suge pupp og rape, med en flaske i hånden.. Det er ikke så mye som har forandret seg ))

Ja det var jo snilt.

Gammel 27-01-11, 14:57   #185
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det kan da ikke være nødvendig å legge ut komplett sykdomshistorie for hele familien med detaljer om klokkeslett den og den ungen sist spydde eller hadde renneræv. Om medisinering, temperaturer og diagnoser. Dag ut og dag inn, de mest iherdige har holdt på i over en uke. Det er flere som har havnet på ignore de siste dagene, for å si det slik.

Ser til min forskrekkelse at jeg har et par slike. Tidligere hyggelige folk som plutselig er hjemme i fødselspermisjon.

Men en avveksling til alle desperate treningsnarkomane menn i førtiårene er de jo.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 18:38   #186
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men en avveksling til alle desperate treningsnarkomane menn i førtiårene er de jo.

Eller damer.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 18:44   #187
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Eller damer.

...og helst av typen single uten barn 40+ kvinner som legger ut hvor ultramegahippkult det var i Dalen forrige helg (Dalen = Hemsedal)

Gammel 27-01-11, 18:50   #188
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Eller de som klager på mannen som ikke rydder og bare ligger på sofane. Kjenner jeg ble sint på vegne av mannen jeg ikke engang kjenner.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 18:53   #189
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er heldigvis bare Kul&Morsom på FB.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 19:09   #190
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er heldigvis bare Kul&Morsom på FB.

Jeg også.

Gammel 27-01-11, 21:35   #191
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Fikk en telefon opprigning for et par dager siden, fra noen som ville jeg skulle donere mine gamle klær til de som sultet rundt i verden. Jeg ba dem på en pen måte om å dra dit pepper'n gror, for å si det mildt. ALLE vet jo at de som passer i mine klær IKKE sulter.....

Denne klarer jeg ikke helt å plassere, men jeg tar meg i å humre gjenkjennende allikevel. Men ikke søren om jeg vil poste den, for hva mener folk som trykker "liker" da egentlig? Og hvordan kommenterer man denne uten å plumpe uti med begge bena? Og om ingen kommenterer blir det da som "den som tier samtykker"?

Den var bare tåpelig, synes jeg. Ikke morsom, ikke fæl. Jeg hang meg mest opp i orddelingsfeilen.

Gammel 11-02-11, 20:58   #192
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg blir litt forundret over hvor mye tid folk kan bruke på å oppdatere status når de er ute å reiser... Seriøst, hvis jeg er hos mamma en helg så ser jeg kun sporadisk inn på mobilen på facebook i kjedelige stunder. Å sette meg ned ved hennes pc blir helt feil. Å ta med min egen pc kommer jeg ikke på en gang.

Gammel 11-02-11, 21:06   #193
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

TheVoice: De kjeder seg hos foreldra og føler seg desperate uten pesen sin, og oppdaterer fra telefonen.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 21:14   #194
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg blir litt forundret over hvor mye tid folk kan bruke på å oppdatere status når de er ute å reiser... Seriøst, hvis jeg er hos mamma en helg så ser jeg kun sporadisk inn på mobilen på facebook i kjedelige stunder. Å sette meg ned ved hennes pc blir helt feil. Å ta med min egen pc kommer jeg ikke på en gang.

Det tar nå ikke rare tiden å oppdatere statusfeltet sitt, da!

(...nå drar jeg bare på korte besøk hjem, men om jeg skulle vært stuck der en hel helg så kan jeg garantere at en liten PC-pause nå og da ville vært påkrevd. )

Gammel 11-02-11, 21:37   #195
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker når man skriver noe morsomt om noe som har skjedd den dagen

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 21:46   #196
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Det med foreldrereiser var som et eksempel. Jeg tenkte mer på utenlandsreiser med masse opplevelser. Om jeg stikker til roma en helg, så kan de bare glemme å få noe oppdatering før jeg er hjemme igjen altså Men enkelte er jo: på vei til gardemoen: venter på flyet: Innsjekket: Må slå av mobilen: Landet!: Åh så varmt osv osv osv . Okei jeg overdrev litt, men dere skjønner tegninga. Kan heller få en deilig rapport når de er vel hjemme, med litt bilder og sånn. DET ER KOS!

Kansje jeg bare er sjalu siden jeg aldri reiser`? kan være, hehe

Gammel 11-02-11, 21:50   #197
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg måtte le av en hendelse her en dag: Vær snill mot alle dagen. Kjempeflott med en sånn dag, så slipper vi å anstrenge oss så mye resten av året.

Gammel 11-02-11, 21:52   #198
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

statuser jeg blir litt gal av, er alle de omgangsykedetaljene...

Gammel 11-02-11, 21:54   #199
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Og mine venner/bekjente syns jeg er veldig rar siden jeg omtrent BOR på fb i perioder.. på bussen, på skolen, hjemme osv..

jaja sånn er det å være singel. hehe.. man har liksom ikke andre å snakke med..

Gammel 11-02-11, 22:34   #200
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

statuser jeg blir litt gal av, er alle de omgangsykedetaljene...

Jeg også. Men jeg kunne ikke dy meg den 5. dagen, da hele familien hadde hatt det intenst, en etter en - også spydde katta, da var det nemlig fullbragt. Jeg syns det var litt festlig for katter pleier ikke å bli smitta av omgangssjuka.

Amelie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.