Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Nå er det CityVille som gjelder

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 16:06   #181
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er det CityVille som gjelder

Nytt mål: 120.000 coins. Hvordan får man til det da?
Jeg mangler ALT! Varer, energi - ja ALT

Gammel 02-01-11, 16:10   #182
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det gikk ganske greit Fløyel, da jeg bare hadde fått på plass en del butikker og nok lagringsplass til varer. Jeg samler varer hos alle naboer som har moden avling når jeg er rundt, så lenge det er plass. Hver gang du går opp et level i hjelpsomhet (hjerte-greia) får du 400 varer. Da hjelper det på.

Gammel 02-01-11, 16:16   #183
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det gikk ganske greit Fløyel, da jeg bare hadde fått på plass en del butikker og nok lagringsplass til varer. Jeg samler varer hos alle naboer som har moden avling når jeg er rundt, så lenge det er plass. Hver gang du går opp et level i hjelpsomhet (hjerte-greia) får du 400 varer. Da hjelper det på.

Men jeg får bare lov til å hjelpe rundt 1 gang pr døgn.. *jeg trenger flere naboer tror jeg!*

NABOER SØKES!!

Gammel 02-01-11, 16:24   #184
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel to ganger pr døgn, men du får bare bonus (ekstra energi og xp) den ene gangen.

Gammel 02-01-11, 16:51   #185
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dumme lokkedamer, nå har jeg også begynt med dette!

Men hvordan får jeg kappet ned 5 nabotrær? Ingen av naboene mine har jo trær på eiendommen! Alle er utenfor linja. Gah.

Jeg har trær som du kan få hogge :-)

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 17:17   #186
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Chrome funker!

Jeg greier ikke bytte sånt opplegg. :sutre:
Aner ikke hva for nettleser jeg har engang.

Gammel 02-01-11, 17:55   #187
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanhild, her.

Jeg har trær som du kan få hogge :-)

Åh jaa! Er vi naboer? Hvis ikke, se prikk.

Gammel 02-01-11, 18:05   #188
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jo nettopp hugget ned en hel haug med trær på tomta mi, men jeg tror det er noen igjen.

Gammel 02-01-11, 18:35   #189
skippy
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2010
skippy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Da er man på frierføtter ----- TRENGER MERE NABOER som blir mere av denna forbaskade energien en går tom for hele tiden ... så om noen vill legge meg til så jippppi send pm så får du navnet .

skippy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 18:39   #190
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, Tove, der fikk jeg noen.
Men dette spillet er jo bare stress! Nå har jeg ikke mer goods igjen og må vente i tretten år på at åkeren skal bli ferdig. Råll!

Gammel 02-01-11, 20:38   #191
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Takk, Tove, der fikk jeg noen.
Men dette spillet er jo bare stress! Nå har jeg ikke mer goods igjen og må vente i tretten år på at åkeren skal bli ferdig. Råll!

Det tar seg fort opp, men det er, som sagt lengre oppe her, viktig å ha endel naboer på dette spillet.

Gammel 02-01-11, 20:55   #192
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg må teste ut chrome, skjønner jeg, for i IE lagger det noe helt forferdelig nå....

Gammel 02-01-11, 21:28   #193
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Jeg må teste ut chrome, skjønner jeg, for i IE lagger det noe helt forferdelig nå....

Jeg bruker IE på alt, og har sjelden problemer.

Gammel 02-01-11, 21:34   #194
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Iset, jeg har også trær....

Gammel 02-01-11, 22:27   #195
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Glemte meg ut, og nå har jeg en haug med visne auberginer.
Hvis noen vil vekke dem fra de døde blir jeg happy.

Jeg fikk vekket 5 av dem i allefall.
Iset, jeg har også trær. Værsågod!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:39   #196
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Noen som kan høste litt varer hos meg *tom for energi og jeg er redd avlingen min dør før jeg klarer og opparbeide nok*

Gammel 02-01-11, 22:49   #197
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg har dessverre ikke noe energi igjen jeg heller....

Gammel 02-01-11, 22:53   #198
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av skippy, her.

Da er man på frierføtter ----- TRENGER MERE NABOER som blir mere av denna forbaskade energien en går tom for hele tiden ... så om noen vill legge meg til så jippppi send pm så får du navnet .

Du kan legge til Kisha Pia

Gammel 03-01-11, 09:21   #199
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hvis noen gidder å gi meg en liten ABC i dette spillet, er jeg evig takknemlig.
Hvilke tabber bør man unngå som nybegynner? Hva er best måte å skaffe seg mye gods og penger på? Og hva betyr dette:

All mayors are good with money. Fuel your vote!

Hvor er ordføreren og hva skal jeg gjøre?

Gammel 03-01-11, 09:22   #200
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Og når man sender avgårde tog, får man opp en sånn liste man kan krysse av venner på. Gjør dere det? Jeg bare skipper, det er vel ikke nødvendig, eller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.