Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 20:47   #181
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Æ kjæm

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 18:23   #182
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har oversikten over hvor mange vi blir? Teo?

Gammel 22-02-07, 18:47   #183
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror vi blir 12. Står 13 på pollen Teo har laget, men en av dem er jo Vimsen - som bare vil lure oss...

Gammel 22-02-07, 19:24   #184
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell: vet du veien?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 19:53   #185
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Noen som har oversikten over hvor mange vi blir? Teo?

Spørreundersøkelsen er offentlig: klikk på antallet og du får se hvem som har meldt seg på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:08   #186
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har ikke truffet noen av dere damene før, men er hellig overbevist om at det må være noen Dragvoll-vankere her inne.

Jeg bor i Trondheim og vanker fremdeles på Dragvoll, men så er jeg ikke så gammel da

Opprinnelig lagt inn av Nasse Nøff, her.

Nå mangler jeg bare å studere i Tromsø og i Stavanger. Men det har jeg egentlig ingen planer om.

Og så er jeg fra Stavanger, og det er en veeeeeldig flott by.....

Kos dere på treff

Gammel 22-02-07, 21:34   #187
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir visst ikke noe av for min del, dessverre. Blir gjerne med neste gang! Kos dere!

Gammel 24-02-07, 14:17   #188
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var iallefall et KJEMPEKOSELIG treff! .
Med nyyyyyyyyyyyyyyydelig tapas laget av Teofelias mann. Skikkelig deilig!
Og så fikk vi sjokolademoussE (eller var det elg? ) som Teofelia hadde laget, til dessert .

Og jammen klarte vi ikke å presse ned et stykke med Oreokake og ! .

Gammel 24-02-07, 14:34   #189
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for et kjempetrivelig treff Veldig artig å treffe dere alle sammen! Tusen takk til Teofelia for fantastisk tapas, dessert og kake

Gammel 24-02-07, 14:55   #190
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for en utrolig hyggelig kveld, damer, og spesielt takk til Teo og Teomannen!
Maten var virkelig nydelig.

Teo: Da jeg kjørte hjem tenkte jeg på at jeg betalte utrolig lite for maten - gi meg for all del beskjed dersom beløpet ikke stemte.
Er det forresten mulig å få oppskrift på tigerrekene og kjøttbollene, evt beskrivelse av framgangsmåte og cirkamål?
Sjokolademoussene også, forresten!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 16:03   #191
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for treff ja! - jeg var så mett at jeg trodde jeg skulle forgå! - Synes helt klart vi bør treffes flere ganger!

Teofelia: NÅr det kommer til betaling for maten, så er det nok helt på sin plass ja - det glemte jeg helt i går..(Hjernen funker dårlig når den er fylt opp av fantastisk mat)

Gammel 24-02-07, 16:05   #192
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Tusen takk for deilig mat og et hyggelig treff

Jeg trenger også en PM om betaling

Gammel 24-02-07, 16:23   #193
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Må også få takke for et hyggelig treff. Det var utrolig sporty gjort å ta imot en så stor gjeng med damer, og servere den maten! Maten var utrolig nydelig, all ære til kokkene!

Jeg vil også gjerne ha oppskrift på sjokolademousè

Send meg også en PM i forhold til matkostnader!

Det var hyggelig å hilse på dere alle sammen

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 16:47   #194
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Sjokolademousse :flisespiker på fransk:

Gammel 24-02-07, 18:44   #195
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Sjokolademousse :flisespiker på fransk:

Chokkolademoss - *vanskelig trønder*

Gammel 24-02-07, 19:00   #196
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Elg!

Takk for kjempetrivelig kveld alle sammen, det var så gøy å møte dere alle! Og Teofelia og mannen - nok en gang tusen takk for gjestfrihet og deilig mat!

Gammel 24-02-07, 19:01   #197
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Teo: Da jeg kjørte hjem tenkte jeg på at jeg betalte utrolig lite for maten - gi meg for all del beskjed dersom beløpet ikke stemte.

Her og.

Gammel 24-02-07, 19:08   #198
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tusen takk for deilig mat og et hyggelig treff

Jeg trenger også en PM om betaling

Eg og!

Gammel 24-02-07, 19:53   #199
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var et kjempehyggelig treff, med masse god mat og vin! Nydelig.

PS! Trenger også info om betaling av mat.

Gammel 24-02-07, 21:34   #200
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for et kjempehyggelig treff! Og spesielt takk til Teofelia og mann som stilte med både husrom, hjerterom og deilig mat. Det var veldig hyggelig å treffe kjente fjes igjen, og noen nye!

Teo: Jeg hadde tenkt å betale for maten da jeg dro, men glemte det selvfølgelig bort, så send meg gjerne en pm også.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.