Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Party! Fester du ofte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-10, 18:37   #181
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hehe, hvis Mjau hadde i tankene en liten gruppe einstøinger i Trøndelag, så ville jeg nok anbefalt å formulert seg noe annerledes i innleggene sine. Men det er selvfølgelig svært hyggelig av henne å innlemme de alle i hennes sosiale nettverk på fjesboka, siden det jo er der hun får oppdateringene.

Jeg sier ikke at hun hadde det, for det vet jeg i grunn ikke mye om (selv om jeg vet av noen av hennes bekjente). Men det er liksom de jeg refererer til som jeg ser for meg i mitt hode. For om jeg ser bort i fra de relativt få i den kategorien som jeg kjenner, så har i grunn alle jeg kjenner både barn og familie. Og da er de gjerne ikke singel.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 18:39   #182
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, da er man gjerne ikke singel. Helt riktig, det.

Jeg er fortsatt... fascinert. Og hadde vel hatt mer forståelse for om man stilte spørsmålstegn ved utagerende festing mens barn og kanarifugl var tilstede, enn det som er skissert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 18:43   #183
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, da er man gjerne ikke singel. Helt riktig, det.

Jeg er fortsatt... fascinert. Og hadde vel hatt mer forståelse for om man stilte spørsmålstegn ved utagerende festing mens barn og kanarifugl var tilstede, enn det som er skissert.

Joa, men jeg tror jo fortsatt "normaliteten" i samfunnet vårt, når man er mellom 30-40, er at man enten har barn, partner eller begge deler? Jeg kjenner flere i den alderen som har nettopp det, enn som er single og uten barn iallefall. Og da føles det kanskje som om man er på to ulike planeter når man er 32 år og KUN snakker om party party party. Og ikke noe annet. Men at de personene har et trist liv eller er ulykkelig blir jo feil å si.

Gammel 25-09-10, 18:44   #184
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og jeg skvetter fortsatt over det nye nicket ditt.

Gammel 25-09-10, 19:04   #185
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en helt ukjent verden for meg. Heldigvis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 09:38   #186
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Joa, men jeg tror jo fortsatt "normaliteten" i samfunnet vårt, når man er mellom 30-40, er at man enten har barn, partner eller begge deler? Jeg kjenner flere i den alderen som har nettopp det, enn som er single og uten barn iallefall. Og da føles det kanskje som om man er på to ulike planeter når man er 32 år og KUN snakker om party party party. Og ikke noe annet. Men at de personene har et trist liv eller er ulykkelig blir jo feil å si.

De single 30-40-åringene jeg kjenner er riktignok mer ute på byen enn det jeg er, men ingen av dem er Party,Party! 24 timer i døgnet, tror ikke det er så vanlig. Jeg stiller like stort spørsmålstegn ved innholdet i livet til en voksen person som har festing som en altoppslukende interesse som jeg gjør ved en som kun er opptatt av ungene og huset sitt. Begge deler er like trist og merkelig i mine øyne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 10:58   #187
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Quiz. Neinei. Det blir det bare ufred av. Selv av "fem spørsmål" fra Dagbla' ellerno'. :BTDT:

Ja.

Gammel 26-09-10, 11:11   #188
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg fester i grunnen relativt sjelden nå for tiden.
Hjemme i Finnmark kunne være så ofte som en gang i måneden, takket være velvillige besteforeldre som mer enn gjerne tok et barn eller to for en natt eller en helg.

Et par glass vin sammen med kjæresten, for deretter å ha het og lidenskapelig sex til klokka tre og fire om morran, derimot, skjer desto oftere.
*trøtt, men forelsket og fornøyd i dag*

(Og hvem sa at hjemmesitterne hadde et kjedelig liv ... )

Gammel 26-09-10, 12:02   #189
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Var på fest i november i fjor.

Jeg også. Det endte med 9 mnd på vannvognen.

Vi grøftefyller to ganger i året, på julebordet til jobben til mannen, og på sommerfesten til noen venner.
Ellers er jeg bedårende beruset alt for sjelden, i grunnen.

Gammel 26-09-10, 13:03   #190
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fester veldig sjelden. Dette året husker jeg en jobb-fest, og to-tre turer ut med mat og drikke.
Blir dårlig når jeg drikker, uansett mengde, så derfor syns jeg det er litt slitsomt. Føles som om kroppen reagerer på alkohol...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 16:29   #191
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kven kan definere kva som er et trist liv? Eg havna i en diskusjon (over fleire flasker vin forøvrig ) i helga over "Kor trist det er for folk som reise landet rundt på dansebandfestivalar". Eg syns jo framleis det er møkkamusikk men å uttale at dei må ha triste liv er mildt sagt jålete. Det blir det samme med festing.

Ingenting er kjekkare enn middagsbesøk, god skravling, vin, baileys, konjakk og som nokon nevnte; Stua blir dansegolv. Heldigvis får eg oppleve det ofte!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.