Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 11:08   #181
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hvis man først får vokset leggene på salong, og deretter går over jevnlig med epilator, må det jo være genialt.

Jeg syns den første epileringsrunden tok utrolig lang tid.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 11:09   #182
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Det blir vel det same om du tar ein runde med høvel først, tenker eg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 11:16   #183
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det blir vel det same om du tar ein runde med høvel først, tenker eg.

Nei, det blir ikke det samme i det hele tatt. Ikke for meg, i alle fall.

Når jeg vokser eller epilerer, kommer hårene tilbake i svært ujevnt tempo. Det betyr at det er langt færre hår som må tas neste gang, noe som gjør det mindre vondt. Når jeg barberer, kommer alt tilbake samtidig, og hele "gang-nummer-to" gevinsten er borte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 07:36   #184
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, det blir ikke det samme i det hele tatt. Ikke for meg, i alle fall.

Når jeg vokser eller epilerer, kommer hårene tilbake i svært ujevnt tempo. Det betyr at det er langt færre hår som må tas neste gang, noe som gjør det mindre vondt. Når jeg barberer, kommer alt tilbake samtidig, og hele "gang-nummer-to" gevinsten er borte.

Jepp. Det er derfor jeg spanderer tiden på å epilere om sommeren - det blir ikke stikkete skjeggvekst av det når det kommer tilbake, og det kommer helt ujevnt tilbake. Dermed er det fint mye lenger.

  Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:09   #185
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Da er epilator innkjøpt så nå er det bare å psyke seg opp til å prøve den Litt usikker på hvor vondt det egentlig er. Noen sier det er kjempevondt mens andre mener det ikke er det. Har egentlig en ganske høy smerteterskel så håper det skal gå bra.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:13   #186
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Da er epilator innkjøpt så nå er det bare å psyke seg opp til å prøve den Litt usikker på hvor vondt det egentlig er. Noen sier det er kjempevondt mens andre mener det ikke er det. Har egentlig en ganske høy smerteterskel så håper det skal gå bra.

Som sagt: gi det et par-tre forsøk før du avsier dom. Det blir mye mindre ubehagelig når man gjør det jevnlig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:16   #187
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av SF i kaffebloggen...

Dersom man er i SydenTM og har fått mange myggstikk så er forresten epilatoren helt genial til å klø med.

  Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:18   #188
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Herregud, driver dere med det epilatorsnakket enda. Huden min tåler ikke det sier jeg. Dere skal ikke få lure meg til å kjøpe enda en bare for å se om det har endret seg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:35   #189
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hvor kjøper man en slik billigst, da?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:55   #190
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Men får dere ikke innevokste hår, da? Det var mitt problem, jeg ble sittende med pinsett.

I tillegg til at det var svinevondt, så klart.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:59   #191
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men får dere ikke innevokste hår, da? Det var mitt problem, jeg ble sittende med pinsett.

I tillegg til at det var svinevondt, så klart.

Jeg har aldri hatt problemer med inngrodde hår på leggene, men jeg har det andre steder. Jeg synes RFSU sin krem mot inngrodde hår faktisk hjelper. Det er en peelende fruktsyre-greie. Kan sikkert brukes på leggene også. Men man skal vel være forsiktig med sollys etterpå.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 12:23   #192
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hvor kjøper man en slik billigst, da?

Jeg kjøpte på Elkjøp, de har i alle prisklasser fra 299-1499. Jeg kjøpte en midt på treet.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 12:57   #193
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har få problemer med inngrodde hår, bare litt på leggene. På leggene er jeg ganske flink til å skrubbe ganske ofte, for jeg blir så innmari tørr og kløete vinterstid. Så jeg drar frem skrubben i dusjen flere ganger i uka, det hjelper sikkert på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:01   #194
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Blir også litt fristet til å teste ut dette, selv om jeg tviler på at det er noe for pyser som meg ...

Men skal man ikke bruke den på føflekker? I så fall er det liten vits for meg, i grunnen.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:02   #195
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Så hvilken er det man skal kjøpe? Den Braun duo-ett-eller-annet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:02   #196
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men skal man ikke bruke den på føflekker? I så fall er det liten vits for meg, i grunnen.

Nei, det er den hårzappemaskinen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:02   #197
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Lille T - jeg tror det var den der lysgreia man ikke skal på føflekker med.

Skrubbing hjelper mot inngrodde hår. Jeg er ikke noe flink til det, men av og til tar jeg et raid.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:05   #198
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er den hårzappemaskinen.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Lille T - jeg tror det var den der lysgreia man ikke skal på føflekker med.

Aha!

Men hvilken epilator bør jeg kjøpe, da?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:10   #199
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Aha!

Men hvilken epilator bør jeg kjøpe, da?

Jeg er i ferd med å trykke "kjøp" på en Braun Silk-épil Dual til 1500,- på elkjøp. Den var litt billigere på Lefdal, men ikke med frakt. Elkjøp sin kan jeg hente i butikken etterpå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:12   #200
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er i ferd med å trykke "kjøp" på en Braun Silk-épil Dual til 1500,- på elkjøp. Den var litt billigere på Lefdal, men ikke med frakt. Elkjøp sin kan jeg hente i butikken etterpå.

Kanskje den jeg også bør teste? *lett påvirkelig*

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no