Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-22, 19:14   #181
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.017
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg gruffer igjen eller fortsatt over den skummelt og ekkelt rare venstrefoten min. Det går mellom prikking og frysing og nummenhet og manglende følelse av å ha en venstre fot. Det er så ekkelt. To dager til legetimen nå.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-05-22, 19:28   #182
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Har 10 stikk på bare det ene benet, 5 stk bare på en legg! Hat ikkr det sånn med norsk mygg! I tillegg ser de ut som kjøttkaker (store).

Få tak i allergimedisin.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå  
Gammel 30-05-22, 22:04   #183
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.369
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Lille Venn med 3 uker gammelt førerkort har klint en grønn postkasse godt inn i den ene bakdøra på bilen vår. Som er leasingbil som skal leveres tilbake om 6 uker.

F..n altså!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 30-05-22, 22:09   #184
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.857
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Få tak i allergimedisin.

Går fast på det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-05-22, 22:46   #185
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.164
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Går fast på det.

Ta to hvis det klør veldig.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 31-05-22, 00:09   #186
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Går fast på det.

Om du har øyedråper kan du dryppe det på.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå  
Gammel 31-05-22, 16:42   #187
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg må ha pådratt meg et magevirus. Det er skikkelige kjedelig. Men jeg er uansett sykemeldt fordi jeg har fjernet kreften på nesa.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-05-22, 19:05   #188
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.297
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Russen min har smittet meg med viruset sitt. Uten stemme siden fredag og feber siden forrige mandag. Det er første gang jeg har vært uten stemme så lenge. Det gjør virkelig vondt å forsøke å si noe, selv med hvisking.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå  
Gammel 31-05-22, 20:29   #189
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Å få kjeft av ei forbipasserende dame fordi hunden bestemmer seg for å bæsje når jeg står klar for å plukke opp. Hun påpekte at lysløypa var i helt feil retning, og dessuten en halv kilometer unna, og det visste jeg jo, for som jeg sa: jeg bor også her.

Jeg ble så sur at jeg løp hjem igjen. Jeg plukker ALLTID opp, holder hunden i bånd i båndtvangtida, og fortjener virkelig ikke slikt 50 meter hjemmefra.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 13:44   #190
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.340
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Fikk ME-diagnose i dag. Visste at den kom til å komme, men det er kjipt og vondt allikevel

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 13:47   #191
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.922
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Fikk ME-diagnose i dag. Visste at den kom til å komme, men det er kjipt og vondt allikevel

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 13:48   #192
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Unicorn da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 13:48   #193
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.922
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Å få kjeft av ei forbipasserende dame fordi hunden bestemmer seg for å bæsje når jeg står klar for å plukke opp.

Hva var feil med dette, da?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 15:06   #194
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hva var feil med dette, da?

Kanskje hun fikk kjeft før hunden var ferdigbæsjet og man hadde rukket å få det opp?

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 15:54   #195
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kanskje hun fikk kjeft før hunden var ferdigbæsjet og man hadde rukket å få det opp?

Og stid klar med posen i hånden

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 01-06-22, 17:17   #196
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.221
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Det er jo bare veldig rart.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 02-06-22, 09:26   #197
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.573
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Svigermor var raskere enn sin egen skygge i går og rakk å annektere fisken et av barna hatt fått mens jeg var på orientering med nevnte barn. Nå er den i frysen, pakket i poser. Egentlig snilt sikkert
Men det betyr at fisken jeg hadde gledet meg til å lage middag av i dag blir mat for hønene. Jeg er så DRITA lei av at mine grenser stort sett er usynlige og om jeg sier i fra er jeg slem for hun er jo så følsom.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 02-06-22, 09:34   #198
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg bokstavelig talt drittlei av å ha diarè nå. Har hatt det siden søndag. Ikke like ille i går og i dag, men fy søren for noe dritt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-06-22, 10:11   #199
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.651
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bokstavelig talt drittlei av å ha diarè nå. Har hatt det siden søndag. Ikke like ille i går og i dag, men fy søren for noe dritt.

Du har all mulig medfølelse fra meg.

Jeg er syk og hoster og hoster og hoster. Har hatt bronkitt tre-fire ganger i året siden jeg var 11, men har aldri opplevd verre hoste enn dette. Har ikke sovet på snart en uke. Også tar jeg i tillegg medisiner som har hoste som svært vanlig bivirkning, så vet ikke helt hva som er forkjølelsen og hva som er bivirkninger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-06-22, 10:36   #200
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Hjemme med sykt barn

Kombinert med ikke varslet vannbrudd.

(vel, kommunen tror vi er koblet til en annen vannledning enn vi er, så mulig det er varslet til andre...vo får varsel når de stenger der de tror vi er koblet.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no