Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 23:45   #181
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Akkurat nå er jeg så glad for at jeg er singel. Hvem pokker'n gidder å rydde opp andres rot i mange år?

Det har du fått svar på i denne tråden, hehe..

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 07:18   #182
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Hvorfor er det galt å si at mennene er barske og tøffe, mens jentene er søte og snille?

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Mange jenter er da barske og tøffe, men det er på en måte gutta som er tøffe og barske, på en måte. Hva med gutta som har ligget med mest mulige da?? De får klaps på skuldra og smil av kameratene, mens jentene som gjør det samme blir kalt horer eller for løse. Dette er IKKE bra.

Her svarte du i grunn på ditt eget spørsmål. Nei, stigmatisering er ikke bra.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 09:45   #183
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.529
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Akkurat nå er jeg så glad for at jeg er singel. Hvem pokker'n gidder å rydde opp andres rot i mange år?

Pfff, jeg har vært både gift og samboer i et par lange perioder uten at jeg har ryddet så veldig etter andre... (men så har jeg ikke "plukket" dem direkte fra mamma'n heller)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:00   #184
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.529
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

For å dreie debatten tilbake på sporet igjen, her er dagens kommentar fra sjefredaktøren i Folkebladet - lokalavisa for bl.a. Husøy.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:18   #185
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg synes det er greit at det er sånn om det er slik kråka vil ha det...!
Hos meg bruker vi skittentøyskurv.....
I forhold der mannen eller dame er under den ene så er det ikke greit at det er sånn( i forhod med store problemer)....men i et forhold med respekt for hverandre så synes jeg det er opp til hvert par å bli enige om hvordan man vil ha det....
Det finnes jo ingen fasit på husarbeidoppgavefordelingen.....

Jeg synes man må kunne forvente av voksne mennesker som har barn at de klarer å ta vare på de basale behovene i livet. Bæsje i do, trekke opp etter seg, lage mat, sørge for noenlunde rene klær ved å vite hvilken knapp man må trykke på når man skal gjøre denslags. Det er ikke snakk om at menn må gjøre alt det jeg antar at dere kaller for søtt og feminint alltid, og at kvinner må gjøre alle de tingene dere sikkert vil kalle barske alltid, som f.eks å skifte hjul på bilen. Det er snakk om å ha en grunnleggende kompetanse for å leve et normalt liv.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:50   #186
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

For å dreie debatten tilbake på sporet igjen, her er dagens kommentar fra sjefredaktøren i Folkebladet - lokalavisa for bl.a. Husøy.

Og der kom det igjen, Sara Pahlin-argumentet:

Sitat:

Og den er lærerik også - spesielt for dem som lever i en urbanisert og kanskje ikke fullt så folkelig og ekte verden.

Ja, det er selvfølgelig mer ekte å bo på ei lita øy, drive med fiske, tro at "alle menn" er mer klønete enn kvinner enn å bo i byen, jobbe 9-16 og være likestilt. Jeez.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 11:10   #187
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Det er tv-programmet kritikerne kritiserer, ikke det virkelige Husøy-samfunnet. Det ligger en påstand om hvordan en tror publikum, kjønn og samfunnet er når en lager et slikt program. Husøysamfunnet er egentlig ikke det som diskuteres, men heller fortellingen. Grensen kan virke litt hårfin, men den er der. Rart at en journalist og til og med sjefredaktør ikke greier å skille to debatter.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:06   #188
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg synes første programmet var helt ok, både jeg og mannen satt og fniste litt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:17   #189
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

For å dreie debatten tilbake på sporet igjen, her er dagens kommentar fra sjefredaktøren i Folkebladet - lokalavisa for bl.a. Husøy.

Ja, der stod det mange kloke ord:

Sitat:

Dagens generasjon småbarnsfedre på Husøy skifter både bleier, vasker klær og koker mat, men de er - som de fleste av oss andre småbarnsfedre - bare litt mer klønete og litt mindre strukturerte.



Det er jo bare realiteter, må vite, som vi ikke forstår oss på her i mer urbane og uekte strøk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:19   #190
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Det som fascinerer meg er at det er så få menn som reagerer når de blir utsatt for den type generaliseringer. Ingen i hele verden får meg til å tro at menn genetisk er mer klønete og mindre strukturerte enn kvinner. Selv ikke når det gjelder husarbeid.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:25   #191
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det som fascinerer meg er at det er så få menn som reagerer når de blir utsatt for den type generaliseringer. Ingen i hele verden får meg til å tro at menn genetisk er mer klønete og mindre strukturerte enn kvinner. Selv ikke når det gjelder husarbeid.

Her kommer du inn på noe av problemet ved en tradisjonell kjønnsinndeling. Når kvinner definerer seg ut fra en tradisjonell kjønnsrolle, hvor hun legger sin flid i å stelle hjemme, er det essensielt at hun gjør det bedre enn mannen. Jo mer udugelig han er desto mer nyttig er hun og klarere er rollen hennes. Mannen taper tid med barn og ved skilsmisse ender mor ofte med omsorgen. Triste greier.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:27   #192
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det som fascinerer meg er at det er så få menn som reagerer når de blir utsatt for den type generaliseringer. Ingen i hele verden får meg til å tro at menn genetisk er mer klønete og mindre strukturerte enn kvinner. Selv ikke når det gjelder husarbeid.

Tja, det kommer an på. Mannen min har en del kompiser som er som han, de er kjempetrygge i mannsrollen og er litt sånn manne-manner. De har tatt stor del av permisjon og er utrolig flinke til å gjøre ting med barna. De er sånn som blir irriterte over menn som ikke greier å stelle familien, og irritert over generaliseringer på det, at kvinner er så mye bedre foreldre, så jeg har litt annen erfaring på det.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:35   #193
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er snakk om å ha en grunnleggende kompetanse for å leve et normalt liv.

Det er akkurat dette jeg også mener når jeg tidligere påpekte at Kråka sammenligner disse oppgavene med et yrke.

Jeg blir nesten litt provosert av at det finnes kvinner som fortsetter å sy slike puter under armene til sine menn, slik at de ikke er istand til å ta vare på seg selv og ungene. Hva om dere havner på sykehus jenter? Tror dere at ryddemanien og putesyingen deres da kommer f.eks barna deres til gode?
Og så har jeg enorme problemer med å forstå at det finnes en haug med damer som liker husarbeid så mye at de frivillig påtar seg alt av det.
Det er akkurat som om jeg syns litt synd på dere, men det skal jeg prøve å ikke si for høyt, for det er selvsagt lov til å elske strykjernet sitt uten at jeg skal si noe på det.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 12:59   #194
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

I dette tilfellet, der mannfolka jobber borte store deler av dagen - sikkert i helg også - så vil jeg tro at kvinnfolka er vant til å ha kontroll og oversikt. Og at det er like mye problemet som at mannfolka ikke "gidder". Det at kvinnfolka ikke slipper mannfolka til, fordi de er vant til - og vil - gjøre det på sin måte.

Så jeg tror at de (damene altså) har godt av å se at verden står selv om de er borte i 10 dager.. Men sånn som jeg har forstått det er jo damene her drivanes, og de styrer jo hele øya sånn ellers. Både barnehager, skoler, fiskerimottak etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:29   #195
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes man må kunne forvente av voksne mennesker som har barn at de klarer å ta vare på de basale behovene i livet. Bæsje i do, trekke opp etter seg, lage mat, sørge for noenlunde rene klær ved å vite hvilken knapp man må trykke på når man skal gjøre denslags. Det er ikke snakk om at menn må gjøre alt det jeg antar at dere kaller for søtt og feminint alltid, og at kvinner må gjøre alle de tingene dere sikkert vil kalle barske alltid, som f.eks å skifte hjul på bilen. Det er snakk om å ha en grunnleggende kompetanse for å leve et normalt liv.

Jeg tror nok vi er ganske enig på dem fleste punkter, bare jeg som ikke får ordlagt meg rett....
Jeg mener at menn IKKE er dummere enn kvinner og dem klarer akkurat som oss og man kan forvente at dem bidrar osv..
Men jeg mener samtidig at det ikke er galt å ha litt forskjellige oppgaver om man TRIVES med SELV... Om min gubbe ikke vasker klær eller do, nei så gjør han jo noe annet!!
Jeg hadde jo ikke finni meg i at han hadde sittet i godstolen mens jeg fløy rundt som ei fille...han må bidra han også!!
Man utfyller hverandre...og gubben min hadde ikke gått under om jeg hadde måtte på sykehuset eller hadde dratt på ferie!! Han kan akkurat det han vil..

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:47   #196
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Enig med c27. Jeg skriver dårlig og får ikke alltid frem det jeg egentlig mener.

Det har ikke noe med kontroll over mannen å gjøre, men det er interesser også. Jeg kjenner menn som liker å vanne blomster, finne gardiner som matcher stua og som deltar mye i rengjøring A/S hjemme. Dessverre blir de mennene sett litt ned på, litt pusete og om dama har båndtvang på dem liksom. Ja det er trist at ikke menn kan få vanne blomster, skifte på sengene uten å bli kalt homo. Da blir jeg overgitt.


Sist redigert av Kråka : 11-02-09 kl 11:56.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:48   #197
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Er det noen som faktisk liker å vaske doen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:50   #198
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det noen som faktisk liker å vaske doen?

Ja jeg gjør. Den blir så ren og fin etterpå da. Hater ekle, gule og stinkende toaletter.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:55   #199
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det noen som faktisk liker å vaske doen?

Mulig jeg blir sett rart på nå, men synes faktisk, med handa på hjerte, at det er hyggelig! Jeg har to nye bad, som jeg blir glad av å gå inn i, og så gir det en god følelse når dem er vakset, rene og pene...gjør det opp til flere ganger i uka!!
Ja da, er sikkert rar, kan ikke for det, liker å vaske! Og har støv på hjernen! Jeg er ekstremt nøye, perfeksjonist kaller venner meg. Så burde sikkert gått til terpi, men kommer meg aldri ditt

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:57   #200
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg må finne meg en mann som er som dere!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no