Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor streng er skolen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-15, 21:55   #181
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvorfor er dette vesentlig? Er det helt greit at Ole, som gjør det bra på skolen, får reise til syden midt i skoleåret, mens Dole, som sliter, alltid får blankt avslag?

Det gjør jo Ihvertfall fravær med tanke på om de går glipp av noe bedre. En elev som sliter fra før vil vel har dårligere muligheter til å hente seg inn.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:00   #182
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.986
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Men signalet man sender om at skole er noe som kan vike fordi man synes man har bedre ting å gjøre er jo det samme. Er det greit å lære barna dette bare fordi de er faglig sterke?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:02   #183
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Signalet man sender er strengt tatt at man en sjelden gang kan be om fri fra skole og jobb når det er noe man opplever som viktig. Og det synes jeg er helt riktig. Har man som foreldre en praksis som gjør at man sender et signal om at andre ting til stadighet går foran skolen blir det helt feil selvfølgelig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:08   #184
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvorfor er dette vesentlig? Er det helt greit at Ole, som gjør det bra på skolen, får reise til syden midt i skoleåret, mens Dole, som sliter, alltid får blankt avslag?

Det lurte i grunn jeg også på, godt du spurte.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:12   #185
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvorfor er dette vesentlig? Er det helt greit at Ole, som gjør det bra på skolen, får reise til syden midt i skoleåret, mens Dole, som sliter, alltid får blankt avslag?

Skulle til å skrive det samme.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:14   #186
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvorfor er dette vesentlig? Er det helt greit at Ole, som gjør det bra på skolen, får reise til syden midt i skoleåret, mens Dole, som sliter, alltid får blankt avslag?

Det er jo klart at en som sliter på skolen ikke kan være borte like mye som en som ligger godt an? Hva snakker dere om liksom?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:18   #187
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo klart at en som sliter på skolen ikke kan være borte like mye som en som ligger godt an? Hva snakker dere om liksom?

Da synes jeg at det bør gjelde alle eller ingen.
Jeg tenker da en sjelden gang, ikke fast en til to uker i året.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 22:38   #188
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo klart at en som sliter på skolen ikke kan være borte like mye som en som ligger godt an? Hva snakker dere om liksom?

Enig. En forutsetning for fri fra undervisning må jo være at barnet ikke taper på det rent faglig. Det sier vel seg selv at hvis Dole sliter i Engelsk og matematikk, er det uheldig at han er borte den uka det undervises i nye tema som f.eks sterke verb og geometri. Ikke alle elever har foreldre som enkelt kan steppe inn og vikariere som faglærere.
Det virker av og til som om alvoret i det faktum at ungene går glipp av undervisning med pedagogisk personale, forsvinner i moroa med familiehappenings og billigere flybilletter.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:01   #189
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo klart at en som sliter på skolen ikke kan være borte like mye som en som ligger godt an? Hva snakker dere om liksom?

Kanskje en som sliten på skolen nettopp er den som kanskje trenger en pause for så å komme seg mye bedre når han er tilbake? Tanken bare slo meg. Jeg skjønner at de må ta hensyn til hvordan ungene ligger ann på skolen, men jeg synes det blir helt feil at det skal gå på hvordan ungen klarer seg sånn og sånn. Mange unger jobber og jobber og klarer ikke bedre. Det er noen av dem også. Jeg synes alle skal behandles likt, og jeg synes det er greit at de strammer inn reglene, men i praksis merker vi ikke dette på vår skole. Jeg tror ikke de har gitt et eneste avslag etter de strammet inn, men folk har kanskje tenkt litt nøyere gjennom før de søker også etter de nye reglene kom, det vet jeg ikke.

Men at alle som er dårlige på skolen skal få avslag, det er tullete. Det kan være de som virkelig trenger det for å komme seg ovenpå og for å faktisk klare ting bedre etterpå. Men det behøver ikke være sånn heller. Det finnes nok veldig mye både fornuftig og ufornuftig bak alle søknadene, og mange har forskjellig vurdering. Det er dumt reglene skal tolkes så forskjellig synes jeg fra skole til skole, og fra kommune til kommune.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:06   #190
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.589
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo klart at en som sliter på skolen ikke kan være borte like mye som en som ligger godt an? Hva snakker dere om liksom?

Ja, jeg er enig med deg her!

Jeg har en som er svært faglig sterk og hadde ikke betenkligheter med å be henne fri to dager i fjor vår for å reise med mormor til syden. Hun lærte vel så mye av det som av å være på skolen. Læreren var like enig, så det var lett å få det innvilget. Det er noe som ikke vil skje hvert år, en slik tur altså, sannsynligvis ikke igjen. Barnet selv vet at skole er viktig og skal prioriteres.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:08   #191
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kanskje en som sliten på skolen nettopp er den som kanskje trenger en pause for så å komme seg mye bedre når han er tilbake? Tanken bare slo meg. Jeg skjønner at de må ta hensyn til hvordan ungene ligger ann på skolen, men jeg synes det blir helt feil at det skal gå på hvordan ungen klarer seg sånn og sånn. Mange unger jobber og jobber og klarer ikke bedre. Det er noen av dem også. Jeg synes alle skal behandles likt, og jeg synes det er greit at de strammer inn reglene, men i praksis merker vi ikke dette på vår skole. Jeg tror ikke de har gitt et eneste avslag etter de strammet inn, men folk har kanskje tenkt litt nøyere gjennom før de søker også etter de nye reglene kom, det vet jeg ikke.

Men at alle som er dårlige på skolen skal få avslag, det er tullete. Det kan være de som virkelig trenger det for å komme seg ovenpå og for å faktisk klare ting bedre etterpå. Men det behøver ikke være sånn heller. Det finnes nok veldig mye både fornuftig og ufornuftig bak alle søknadene, og mange har forskjellig vurdering. Det er dumt reglene skal tolkes så forskjellig synes jeg fra skole til skole, og fra kommune til kommune.

Det er jo det som er poenget, at man må jo se på hele pakken. Det er jo derfor at det er overlatt til rektors skjønn. For rettferdig blir det jo aldri, heller ikke om man kjører strikte regler.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:13   #192
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kanskje en som sliten på skolen nettopp er den som kanskje trenger en pause for så å komme seg mye bedre når han er tilbake? Tanken bare slo meg. Jeg skjønner at de må ta hensyn til hvordan ungene ligger ann på skolen, men jeg synes det blir helt feil at det skal gå på hvordan ungen klarer seg sånn og sånn. Mange unger jobber og jobber og klarer ikke bedre. Det er noen av dem også. Jeg synes alle skal behandles likt, og jeg synes det er greit at de strammer inn reglene, men i praksis merker vi ikke dette på vår skole. Jeg tror ikke de har gitt et eneste avslag etter de strammet inn, men folk har kanskje tenkt litt nøyere gjennom før de søker også etter de nye reglene kom, det vet jeg ikke.

Men at alle som er dårlige på skolen skal få avslag, det er tullete. Det kan være de som virkelig trenger det for å komme seg ovenpå og for å faktisk klare ting bedre etterpå. Men det behøver ikke være sånn heller. Det finnes nok veldig mye både fornuftig og ufornuftig bak alle søknadene, og mange har forskjellig vurdering. Det er dumt reglene skal tolkes så forskjellig synes jeg fra skole til skole, og fra kommune til kommune.

Men du, ser du ikke at konsekvensene rent faglig ikke nødvendigvis blir like for alle? Og at det å ikke bruke faglig nivå og styrke som en vurderingsparameter for ekstra fravær, vil kunne gi store forskjeller på hvor mye ungene går glipp av? Er DET rettferdig? Ikke alle har FP-foreldre med stort fokus på læring og høyt utdanningsnivå. Min påstand er at mange barn som sliter faglig, vil slite MER ved å være borte fra viktig undervisning. Noen ganger krever det mer enn økt inspirasjon til innsats for å få med seg læringsmålene.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:18   #193
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo det som er poenget, at man må jo se på hele pakken. Det er jo derfor at det er overlatt til rektors skjønn. For rettferdig blir det jo aldri, heller ikke om man kjører strikte regler.

Å behandle folk rettferdig, betyr ikke nødvendigvis å behandle dem likt.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:19   #194
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Jeg vil at vurderingene skal være rettferdig, men synes ikke at dette skal gå ut over de elevene som aldri blir blant de beste på skolen. Men så lenge de ser på hele pakka som innsats, faglig og fravær så burde det bli rettferdig. Men så blir det igjen galt for de som kanskje har kronisk syke barn, som også kunne trengt det samme med at de trenger fri en sjelden gang, og da blir det jo feil at de konsekvent skal få avslag pga. mye fravær ellers. Ikke lett jobb de har på skolene, og det er nok det de synes er så veldig vanskelig også, så derfor får alle innvilget det de søker på vår skole i alle fall, så lenge det er innenfor 10 skoledager i strekk. Utover det har de ikke lov til å godkjenne det. Og de vil nok også slå ned på de som søker konsekvent samme perioder år etter år, eller mange ganger i året.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:23   #195
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.589
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Jeg søkte som sagt i fjor, Vest-Agder. Skrev bare mail til lærer som godkjente (var snakk om to dager).

Året før søkte jeg om en fridag, Rogaland, for å gå på skolebesøk til ny skole i Vest-Agder i juni (vi flyttet om sommeren). Da måtte jeg søke på eget skjema, til rektor. Fikk det (selvsagt) godkjent. Hun var jo på skole hele dagen, bare i annen kommune. Men store forskjeller på hvordan det er lagt opp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:23   #196
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg vil at vurderingene skal være rettferdig, men synes ikke at dette skal gå ut over de elevene som aldri blir blant de beste på skolen. Men så lenge de ser på hele pakka som innsats, faglig og fravær så burde det bli rettferdig. Men så blir det igjen galt for de som kanskje har kronisk syke barn, som også kunne trengt det samme med at de trenger fri en sjelden gang, og da blir det jo feil at de konsekvent skal få avslag pga. mye fravær ellers. Ikke lett jobb de har på skolene, og det er nok det de synes er så veldig vanskelig også, så derfor får alle innvilget det de søker på vår skole i alle fall, så lenge det er innenfor 10 skoledager i strekk. Utover det har de ikke lov til å godkjenne det.

Unnskyld meg, men vanskelig beslutning å bestemme om noen får godkjent fravær eller ei?
Det er ikke som at noen dauer liksom, herregud for noe tull. Hva slags rosa sodapopboble lever folk i om dette er en tøff beslutning? Gådd.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:27   #197
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.589
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Unnskyld meg, men vanskelig beslutning å bestemme om noen får godkjent fravær eller ei?
Det er ikke som at noen dauer liksom, herregud for noe tull. Hva slags rosa sodapopboble lever folk i om dette er en tøff beslutning? Gådd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:30   #198
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Hvorfor diskuterer dere fremdeles godkjent/ikke godkjent fravær? Dette prøvde jeg jo å lære dere at man ikke bruker lenger, for minst to sider siden! Mange slow learners på FP, tydeligvis, ingen Sydentur på dere med det første.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:32   #199
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor diskuterer dere fremdeles godkjent/ikke godkjent fravær? Dette prøvde jeg jo å lære dere at man ikke bruker lenger, for minst to sider siden! Mange slow learners på FP, tydeligvis, ingen Sydentur på dere med det første.

Jeg har lært nå. Så jeg stikker en tur alene i april til Gran Canaria, og lar mann og unger være igjen hjemme. Kan jo ikke ta dem fri fra skolen må vite.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 23:34   #200
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Hvis du stikker i begynnelsen av april, er det påskeferie. : prøver å være løsningsorientert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no