Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 11:47   #181
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Når jeg tenker med om, så har jeg 3 x vintergarderober fra i fjor som kan legges ut for salg. Alt fra Marine Alpin-, Bergans- og HH-jakker.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 11:50   #182
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.492
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

En annen ting er at når en legger sammen alt det alle shopper, så blir det ganske mye. Når en leser kan en få inntrykk av at normen er at alle kjøper både sko, kjoler, topper og mobiltelefon hver uke, mens det er egentlig er tyve forskjellige fpere som kjøper litt hver.

Jeg er også fattig i noen måneder nå, men har planer om å shoppe litt i oktober/november, for da får min mann godt med lønn (han har til tider ujevn lønn så det blir noen fattige måneder innimellom av og til).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 11:51   #183
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Når jeg tenker med om, så har jeg 3 x vintergarderober fra i fjor som kan legges ut for salg. Alt fra Marine Alpin-, Bergans- og HH-jakker.


Se der ja. Da får du råd til kjole.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 11:53   #184
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Se der ja. Da får du råd til kjole.

Eller joggesko til poden.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 11:58   #185
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Når man får en grei utbetaling av feriepenger, og IKKE drar på ferie om sommeren, blir det ofte litt til overs.

Ja, og det også.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:10   #186
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Du, 007, jeg skjønner ikke helt utblåsingen din her. Tråden er jo for at stolte eiere av nye lekkerbiskner kan vise fram og inspirere de som har klikket seg inn på lenken, og andre kan se og tenke sitt, melde tilbake med beundrende tilråp eller dele deres erfaringer om de kjenner plagg, sko og mobiltelefoner som blir vist.

Om du får sure oppstøtt av å se på det er det vel bare å la være å læse, og klikke deg inn på et annet forum som gjør deg mindre misunnelig. Blir litt usmakelig med "jeg har altså ikke samvittighet til å bruke så mange penge på meg selv asså".

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:13   #187
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja, og det også.

Synes ikke du behøver å forsvare det. Og alt er rålekkert - men får du ikke vonde føtter og vond rygg av såpass høye hæler ? Ser at Cara-damene har deg i deres magt fortsatt...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:14   #188
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9



Fant dem til 60% rabatt og kunne ikke gå fra dem.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:14   #189
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.213
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har ikke samvittighet til å shoppe så mye til meg, liksom. Ikke så lenge det er så mye felles å bruke pengene på.

Når alle har fått det vi må ha bruker jeg mer enn gjerne overskuddet på meg selv. Det er mine penger, det er jeg som har tjent dem. Barna kan få mer enn det nødvendige når de tjener egne penger. De skal ikke være vant til å få alt de har lyst på hjemmefra, for så å forvente at kredittkortene skal gi dem det samme når de flytter ut.

(Nå vet jeg ikke om dere har noe til overs etter at det nødvendige er betalt, og jeg antyder overhodet ikke at dere skjemmer bort barna, jeg bare hadde lyst til å si noe generelt om det. Selv om jeg ikke er så veldig aktiv i denne tråden.)

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:15   #190
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Du, 007, jeg skjønner ikke helt utblåsingen din her. Tråden er jo for at stolte eiere av nye lekkerbiskner kan vise fram og inspirere de som har klikket seg inn på lenken, og andre kan se og tenke sitt, melde tilbake med beundrende tilråp eller dele deres erfaringer om de kjenner plagg, sko og mobiltelefoner som blir vist.

Om du får sure oppstøtt av å se på det er det vel bare å la være å læse, og klikke deg inn på et annet forum som gjør deg mindre misunnelig. Blir litt usmakelig med "jeg har altså ikke samvittighet til å bruke så mange penge på meg selv asså".

Alvorlig talt; det var ingen utblåsing! Det var et hjertesukk over en lang ønskeliste, skrapt lommebok, mange regninger, store barn som krever sitt og lite igjen til ønskelisten min.

For all del: shop 'til you drop!

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:16   #191
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.836
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Du, 007, jeg skjønner ikke helt utblåsingen din her. Tråden er jo for at stolte eiere av nye lekkerbiskner kan vise fram og inspirere de som har klikket seg inn på lenken, og andre kan se og tenke sitt, melde tilbake med beundrende tilråp eller dele deres erfaringer om de kjenner plagg, sko og mobiltelefoner som blir vist.

Om du får sure oppstøtt av å se på det er det vel bare å la være å læse, og klikke deg inn på et annet forum som gjør deg mindre misunnelig. Blir litt usmakelig med "jeg har altså ikke samvittighet til å bruke så mange penge på meg selv asså".

Denne var vel til meg også, og du har helt rett altså. Det var vel ikke rett sted å ta denne diskusjonen. Så jeg nøyer meg med å si at det var fine ting som var shoppet, også lister jeg meg stille ut igjen.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:17   #192
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Når alle har fått det vi må ha bruker jeg mer enn gjerne overskuddet på meg selv.

Samme her. Jeg bare venter på overskuddet.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:20   #193
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Denne var vel til meg også, og du har helt rett altså. Det var vel ikke rett sted å ta denne diskusjonen. Så jeg nøyer meg med å si at det var fine ting som var shoppet, også lister jeg meg stille ut igjen.

Jeg lister meg ut sammen med 3barnsmora, og sier meg enig i at her var det mange fine ting. (Og hadde jeg giddet å ta bilder, så skulle jeg vist dere noen lekkerbisker jeg kjøpte i USA i sommer. )

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:21   #194
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Synes ikke du behøver å forsvare det. Og alt er rålekkert - men får du ikke vonde føtter og vond rygg av såpass høye hæler ? Ser at Cara-damene har deg i deres magt fortsatt...

Nei, absolutt ikke. De er bygd opp under foran, så den effektive høyden er mindre. Ble overrasket over hvor stødige de faktisk er.

Jeg har hatt en ganske trist sommer med samlivsbrudd. Hele min ferie har gått med på hunden min, og de to yngste. Samt å rydde/pusse opp hjemme.
Har ikke shoppet noe, bortsett fra to plagg hos Linneas Hage før sommerferien startet. Ikke hatt lyst i det hele tatt. Dessuten har jeg gått ned endel i vekt pga alt som har skjedd. Jentene hos Cara mister nok neppe meg. De har altfor mye fint i akkurat min smak.
Og, praktisk siden jeg egentlig hater å gå i butikker. Der har de stort sett alt.
Var en kjapp tur innom Mark & Brandy for et par uker siden for å få kopi av kvittering på en stjålet lommebok. Da kjøpte jeg to ting der også, med 70% rabatt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:25   #195
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Angelique: Du trenger verken forsvare eller forklare. Mitt hjertesukk var ikke ment som kritikk, som Muad'Dib påstår.
Og ingenting er vel bedre enn å shoppe fine ting på salg!

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:10   #196
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Når man får en grei utbetaling av feriepenger, og IKKE drar på ferie om sommeren, blir det ofte litt til overs.

Jepp. Eller om man selger noe annet man har for å få råd til det man ønsker seg.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:13   #197
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Her er forresten verdens kuleste Må Ha™ USA-sko.



(Og her med Stillehavet i bakgrunnen.)

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:18   #198
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

De skoene var rålekre!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:22   #199
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.147
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Ja, sant? Jeg elsker dem, men aner ikke når eller om jeg kommer til å bruke dem. Men enkelte ting man bare ha, fordi man simpelten ikke kan leve uten.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:29   #200
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Ja, noen ganger er det bare sånn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no