Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 21:01   #181
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009



Til storebror.


Til midtimellombror


Til minstemann. Men den luen hadde ører, det ser det ikke ut som denne har.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 10:11   #182
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Mormor har vært i Paris:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:23   #183
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Molo til barnen
En slik har størstemann fått.


Til minstemann

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:37   #184
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Vintersko til storebror. Har prøvd andre superfitsko på butikken, men ikke denne - LIkevel vil jeg anta den passer utmerket, da vi har hatt samme modellen tidligere.

Du bestilte 29? og han bruker i joggesko ellers?

Jeg lurer på å bestille jeg også, men er urlite usikker på str. Men antar jeg havner på 28, da han har brukt 26/27 i sommer. Han bruker nå de i 27 han fikk i fjor, og de passer greit, men er ikke romslige.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:25   #185
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Vintersko til småtteriet, Viking til Bøllen og Ponny til Bråkebøtta.



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:05   #186
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jonathan vinterdress til Hannah, str 116. DET må da holde
Og votter.



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:30   #187
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Lillemann har fått Jonathan dressen i grønn og tilhørende votter.
Gleder meg til å teste den.

Har også kjøpt ulltøy fra By-Torinn.
Første gang jeg skal teste ull av det merket.
Virker bare så bra.
Kjøpte dressen som er på bildet. Den i blå.



Noen med erfaring??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:23   #188
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Da har vi bestilt disse i dag fra Brandos:




Storesøster har fra i fjor. Nå mangler vi bare et par Reima tec votter til dem hver, og så er de klare til vinteren tror jeg.


Sist redigert av Dronningen : 08-10-09 kl 10:18.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 19:51   #189
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.596
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Åååh, jeg har kjøpt en NYDELIG lilla cordkjole på Noa Noa fra julekolleksjonen. Skal se om jeg finner den på nettet.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:41   #190
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jeg er uhelbredelig. Jeg gikk på en skikkelig smell i dag.
Skulle bare inn og handle en ekstradress i byen her jeg bor, verdens minste by hvor kun en butikk selger Reima, altså den jeg skulle inn i.
Og den måtte være så vi kan ha den i reserve både nå og når det blir kaldere så jeg hadde konkludert med at en Refleks dress kunne duge helt greit.
Og så har de tatt inn TTH i stedet for Reima.
Det gikk så klart som det måtte det.


Og matchende lue som hørte til. Al'a denne i ensfarget svart.


Men jeg kjøpte ikke de mathende polvottene da.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:04   #191
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg er uhelbredelig. Jeg gikk på en skikkelig smell i dag.
Skulle bare inn og handle en ekstradress i byen her jeg bor, verdens minste by hvor kun en butikk selger Reima, altså den jeg skulle inn i.
Og den måtte være så vi kan ha den i reserve både nå og når det blir kaldere så jeg hadde konkludert med at en Refleks dress kunne duge helt greit.
Og så har de tatt inn TTH i stedet for Reima.
Det gikk så klart som det måtte det.


Og matchende lue som hørte til. Al'a denne i ensfarget svart.


Men jeg kjøpte ikke de mathende polvottene da.

Den var kjempefin!!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:30   #192
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.


Men jeg kjøpte ikke de mathende polvottene da.

.....Men dem kjøper du snart

Knallfin dress da (Godt jeg har liten tid for tiden til å se i barnebutikker, ellers frykter jeg at jeg også kunne gå på en slik smell .....* prøver å være fornuftig *

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:31   #193
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Litt accessories til begge jentene:



Og disse til storesøster:

- i følge henne selv er det sykkelhansker.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 07:16   #194
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

.....Men dem kjøper du snart

Knallfin dress da (Godt jeg har liten tid for tiden til å se i barnebutikker, ellers frykter jeg at jeg også kunne gå på en slik smell .....* prøver å være fornuftig *

Jeg prøver jeg og.
Men jeg har altfor mye tid til å gå og sikle.
Må prøve å la vottene være, de virket litt tynne.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 07:52   #195
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Du bestilte 29? og han bruker i joggesko ellers?

Jeg lurer på å bestille jeg også, men er urlite usikker på str. Men antar jeg havner på 28, da han har brukt 26/27 i sommer. Han bruker nå de i 27 han fikk i fjor, og de passer greit, men er ikke romslige.

Du, jeg bestilte de faktisk i 28. Superfit er ganske store i størrelsen - hadde jeg kjøpt ecco (som han hadde 27 i i fjor), så har jeg måttet gått opp en størrelse - men da har den blitt FOR stor. Han har nesten 2 cm å gå på i disse, faktisk.


NIN: Grattis med ny dress. Kjempefin den der da! - Kjøpte du 104 eller 110 i den da? (iom at ticket er litt store tenker jeg)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 08:12   #196
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

NIN: Grattis med ny dress. Kjempefin den der da! - Kjøpte du 104 eller 110 i den da? (iom at ticket er litt store tenker jeg)

Måtte ha 104. Kjøpte en i 110 på salget i februar men den kan vi ikke bruke. Den er altfor stor, drukner i den. Så de er rimelig store i størrelsen, de andre dressene vi har er 110.
Herlig sant. Dressen jeg hadde kjøpt er for stor og begge trolldressene for små. Jeg som hadde det lageret sto plutselig nesten tom for dresser.

Men to til barnehagen og en til hjemmebruk bør vel holde?
Nå skal det ikke shoppes flere.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 08:35   #197
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Måtte ha 104. Kjøpte en i 110 på salget i februar men den kan vi ikke bruke. Den er altfor stor, drukner i den. Så de er rimelig store i størrelsen, de andre dressene vi har er 110.
Herlig sant. Dressen jeg hadde kjøpt er for stor og begge trolldressene for små. Jeg som hadde det lageret sto plutselig nesten tom for dresser.

Men to til barnehagen og en til hjemmebruk bør vel holde?
Nå skal det ikke shoppes flere.

110 neste år da vettu - og om han mot all formodning skyter noe helt sykt i været i løpet av neste år, så vet jeg av noen som er interessert i å kjøpe

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 08:36   #198
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du, jeg bestilte de faktisk i 28. Superfit er ganske store i størrelsen - hadde jeg kjøpt ecco (som han hadde 27 i i fjor), så har jeg måttet gått opp en størrelse - men da har den blitt FOR stor. Han har nesten 2 cm å gå på i disse, faktisk.

Så bra. Jeg bestilte 28 jeg også og 22 til lillesøster. Hun har 20 i skolettene hun har. De var utsolgt for de lave til lillebror, så da ble det de høye. Men greit det også. Nå er det ikke så mye igjen før vi er rusta til vinteren.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 08:39   #199
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

3 dresser bør holde ja, Nin.
Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe den TTH-jakken som er lik den dressen du kjøpte, Nin. Det står mellom den og en PoP-jakke.

Hva tror du? Har ikke hatt hverken Pop eller TTH-yttertøy før.

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 09:35   #200
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

110 neste år da vettu - og om han mot all formodning skyter noe helt sykt i været i løpet av neste år, så vet jeg av noen som er interessert i å kjøpe

Ja det vet jeg og.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no