|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Takhøyde i forum
"Nesten alle"?
Du mener ikke seriøst at aC eller hennes "hjertevenner" ikke diskuterer? Jeg synes flere av de som fjaser mest er blant de mest engasjerte og givende diskusjonspartnerne som er her. Og slett ikke bare fordi de er morsomme, selv om det er en fin bonus.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Takhøyde i forumNår de samme folka igjen og igjen klager over tonen på FP, hvorfor finner man ikke bare da et annet forum? Jeg lurer. Virkelig. Er det en form for virtuell masochisme? Et inderlig ønske om å sutre? PMS? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Jeg har ikke klagd før. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Come what may...
|
Bare for noen sier sin mening om saker og ting så betyr da ikke at dem sutrer over tonen på FP. Det er diskusjonforum alle har lov å mene det dem vil uten at andre skal lure hvorfor dem ikke går og finner seg en annen plass å være.
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Come what may...
|
Hvis man gir seg selv lov til å lure og si sin mening, så må man gi andre også lov til å gjøre det samme. Ergo ingen trenger å finne seg en ny plass å være pga sin mening.
|
|
|
#8 |
|
|
Nei, og det har jeg heller ikke sagt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Takhøyde i forumJeg er sikkert regnet som en av fjaserene. Jeg merker at jeg pleier å begynne å fjase når debattene begynner å tørke ut. Det er jo etter mitt skjønn og trenger ikke å være riktig selvfølgelig.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Litt det jeg tenker også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: Takhøyde i forumDet er sånne fjaseøyeblikk jeg lever for, AC
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Takhøyde i forumÅh! Milfrid og jeg hadde et vakkert fjaseøyeblikk, da vi først var skikkelig i tottene på hverandre og slengte |
|
|
|
|
|
#14 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men kan det ikke opprettes et egent underforum for deg og dine hjertevenner der dere kan sitte og fjase og kozemoze hele dagen?? Da vil det jo kanskje være sjangs for at dere ikke vil ha nok tid til å kuppe hver diskusjon med helt irrelevante ting. For jeg skjønner ikke vitsen med å være på forum hvis hensikten ikke er å diskutere men kun å fjase ... ??? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Jeg har ikke godt over 7000 innlegg med bare fjas. Get your facts straight. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sier ikke at alle innleggene dine er fjas men altfor mange, det går vel an å ta det innover seg gjør det ikke? Selfawarness? Hørt om det? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Come what may...
|
Nei kun 6000 av dem kanskje!
|
|
|
#19 |
|
By the Sea
|
Om man ikke liker statsministeren, skal man flytte fra Norge? Om man har en lærer som sucks, skal man bytte skole?
Det skal du ha aC - du er god til å gjøre
|
|
|
#20 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Takhøyde i forumDet fine med fjasingen her er at man fint kan pense tråden inn igjen på "rett" spor om man heller vil det. Selv foretrekker jeg fjasing når en diskusjon har holdt på for lenge. Fjaset bidrar til å gjøre meg (og trolig andre som ikke synes surmuling er sport) munter til sinns.
|
![]() |
| Emneord |
| fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|