|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg!
http://no.wikipedia.org/wiki/Mika
Det er jo ikke rart mannen er en smule forvirret med tanke på den nasjonaliteten?
![]() |
#3 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neisj. Er ikkje homo han veit du. Berre litt nasjonalitetsforvirra. (Men NI år yngre enn eg??? Eg som berre vil ha gamle menn?? Hjelp..)
![]() |
#4 |
I could be violet sky
![]() Sv: Hjelp meg!"Mika har en unik måte å blande mørke tekster med lyse og muntre melodier, og dermed kan han belyse temaer som fordommer, sneversynthet, menneskeskjebner, og krig i musikken sin."
![]() |
#5 |
*_*
|
Jeg hadde en enorm Mika-crush på denne tiden i fjor. Det var en veldig deilig måte å møte våren på: Med Grace Kelly dundrende på iPoden. Ingenting kan gå galt da! Det har gått over for min del, men jeg blir fremdeles veldig glad av sangen.
![]() |
![]() |
#6 |
søt
![]() Sv: Hjelp meg!Mika er forøvrig grell.
![]() |
#7 |
I could be violet sky
Dette synest eg eigentleg var uturvande å skrive i ein søt liten tråd som ikkjje plagar nokon, og som ikkje er meint som nokon diskusjon om ein liker Mika eller ikkje (ser du nokon poll?), men eit forsiktig uttrykk for ein nyoppdaga (truleg kortvarig) fascinasjon for ein artist som var populær for eit år sidan. Kan eg ikkje få lov til å like Mika her inne i denne vesle tråden utan at alle dei heilt sikkert utruleg mange Fp-arar som ikkje reknar Graca Kelly for "sin type musikk" må seie at dei ikkje liker han?
![]() |
#8 |
*_*
|
![]() Sv: Hjelp meg!Mika vekker følelser i folk, Møøse, på godt og vondt. Husker en skikkelig opphetet diskusjon IRL for et års tid siden mellom noen venninner (jeg holdt meg heldigvis på sidelinja). De ble skikkelig provoserte av hverandre og tema var ganske enkelt om Grace Kelly var kvalitetsmusikk eller ei. Dette er folk som vanligvis har en del mat i diskusjonene sine, men ikke når det kom til Mika, nei.
![]() |
![]() |
#9 |
I could be violet sky
Neida, eg er nesten overraska over at det ikkje er meir. Men eg fekk liksom kjensla av at det generelt er meir motvillig innrømming av at "Mika gjør meg glad" rundt omkring trass i det enkle og dur-prega opplegget. Eg likte i grunnen det han surmaga VG-anmeldaren skreiv, om at det var sikkeleg 13-på-dusinet-aktig eigentleg, men at han skal ha ros for å våge. Og med falsetthylinga så sprengjer han jo litt grenser, da.
![]() |
#10 |
I could be violet sky
![]() Sv: Hjelp meg!Skjønt kortvarig...
![]() |
#11 |
søt
![]() Sv: Hjelp meg!Hjelp, holdt jeg meg ikke til temaet? Trodde ikke det var så nøye, og jeg var da ikke særlig bombastisk heller.
![]() |
#12 |
I could be violet sky
Neida, det var du ikkje. Og det er ikkje så nøye, berre litt unødvendig, som sagt
Nei da så. Eg bryr meg ganske mykje om andre meiner det same som eg eller ikkje. Gjer dei det, da liker eg meg. Er folk derimot ueinige så liker eg meg ikkje så godt, det er bla. difor eg sjeldan startar diskusjonar av typen "kva synest du om...". Men eg tenkjer mykje over at andre er annleis enn eg, og tenkjer mykje på korleis folk reagerer på ting eg skriv og gjer. Av og til ønskjer eg å vise at eg er usamd, andre gonger vert eg overraska over alt ein kan vere usamde om.
![]() |
#13 |
søt
![]() Sv: Hjelp meg!Skjønner. Jeg liker at man har forskjellige meninger jeg, syns det er så interessant å høre hvor forskjellige man kan være. Jeg skal love at mange syns jeg liker gnåle-musikk... og jeg syns det er moro å argumentere for hvorfor det ikke er gnålete.
![]() |
#14 |
I could be violet sky
I Grace Kelly er ikkje Mika melodiline-nyskapande akkurat, men det gjer berre at låta set seg på hjernen fort (=smart). Problem: Ein kan lett bli lei av det. Løysing: Han spelar på ein utruleg ambitus, slik at det at ein ikkje kan hjelpe for at ein vert imponert kvar gong gjer at ein gidd å høyre på litt meir. Og så har han ein veldig god kontroll i falsett, slik at sjølv om stemmen hans vel må karakteriserast som det mannen min plar å kalle "typisk 2,9-song" (dvs.m karakteren 2,9 etter det gamle universitetskaraktersystemet
![]() |
#15 |
I could be violet sky
Men eg er sånn som verkeleg får kick på ALL musikk. Eg har hatt kick på alt frå Valens fiolinkonsert, til Purcell, til ABBA, til Silje Nergaard, Martinu sin cellomusikk, Sibelius, Wieniawski, Saint-Saëns via Odd Nordstga i fjor (
![]() |
#16 |
søt
![]() Sv: Hjelp meg!Jeg er en sånn som enten liker eller ikke liker... jeg kan like mye forskjellig, men kan også direkte mislike mye. *skrur av radioen*
![]() |
|
|