Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bitterfitte

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 20:54   #1
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Bitterfitte

Etter å ha lest denne bloggposten om boken og temaet den tar for seg, tror jeg den boken har kommet på "må leses en gang"-lista mi. Jeg forestiller meg også at det er en bok som kunne ha utløst mange spennende diskusjoner.

Noen som har lest den og kan bekrefte eller avkrefte om den er bra?

Jeg ser at boken har kommet ut eller kommer ut på norsk i år, så kanskje det kunne vært noe for en lesesirkel i fremtiden?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:06   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bitterfitte

Har lest litt om boka, men tror ikke det er temaet for meg. I motsetning til forfatteren har jeg aldri trodd eller forventet at det å få barn skulle oppleves likt av meg og mannen, og heller ikke at våre roller skulle være like i det daglige. Jeg er ikke en gang lik andre mødre, men er mor og forelder på mine egne premisser. Så det blir ingen Bitterfitte i senga med det første, her i gården.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:22   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bitterfitte

Jeg har lest om boken og kunne tenke meg å lese den. Må bare vente til den dukker opp på biblioteket her.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 08:31   #4
Mrs Butler
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 119
Mrs Butler er litt kul
Standard

Sv: Bitterfitte

Jeg har lest boken og syntes at den var helt ok. Den er uansett verdt å lese for de som er i den situasjonen forfatteren var/er i. Det som overrasket meg var at jeg egentlig ikke syntes at hun var så veldig bitter.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no