|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng? | |||
Dusjer naken uten å bruke såpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 13,27% |
Dusjer naken og bruker såpe på kroppen |
97 | 49,49% |
Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet |
26 | 13,27% |
Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet |
11 | 5,61% |
Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt |
30 | 15,31% |
Dusje? |
1 | 0,51% |
Annet |
5 | 2,55% |
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDet er da ikke min oppgave å oppdra andre. SÅ for fellesskapet er jeg ikke.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i basseng
Ja, gud forby hvor mye man kan svette i et varmt basseng. Burde vel ikke bade i det hele tatt.
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når man snakker om svette...
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengPÅ babysvømminga er de veldig nøye på at vi skal dusje nakne og bruke såpe. Dette gjør jeg.
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Jeg har tenkt akkurat det samme! Nå kan det selvsagt hende at enkelte gjør som nevnt her og vasker seg grundig hjemme først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengleliane, om det er slik i et basseng, så er det noe i veien med vedlikeholdet der.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSå når man går ut av bassenget for å gå på do, så skal man innom dusjen igjen og full vask?
![]() |
#12 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengAkkurat i dette øyeblikk er det 19,1% som Dusjer naken uten å bruke såpe og 42,7% som Dusjer naken og bruker såpe på kroppen. Jeg skjønner at jeg sjelden er i svømmehallen sammen med disse FP'erne, for det er ALDRI så mange som 61,8% av de jeg er i garderoben sammen med som dusjer nakne hvertfall. Jeg er ganske ensom i så måte der jeg sprader naken med all min kropp hengende og slengende, men jeg er hvertfall så ren som overhodet mulig når jeg går i bassenget og barna mine lærer av meg. Jeg kan nok også være litt høylytt og belærende når jeg poengterer til barna hvorfor det er viktig å dusje naken rett før man bader!
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 24-03-08 kl 18:52. Årsak: Tilføyde noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
Det er da ikke noe stress. Vi er i svømmehallen kun om lørdagen. Så da hiver jeg oss alle i dusjen etter frokost og før vi drar. Jeg hadde jo dusjet før jeg gikk ut uansett. Ser ikke stressen med det.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer naken og bruker såpe på kroppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDet verste minnet jeg har fra en svømmehall, var en vannpolokamp der jeg tok et kraftig crawltak med høyrehånda, og jeg hadde sprikende fingre, seigt ekkelt snørr iblandet lange hår, jeg gyser fremdeles med tanke på det. :rister: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
Tuller du?
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengNei, jeg tuller ikke.
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengTrust me, her er de sære. Og med en unge som skal på do 4-5 ganger i løpet av en badetid, så går det vekk MYE dødtid i å løpe på do.
![]() |
|
|