Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæresjal?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-08, 10:07   #21
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæresjal?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Og de ble heller ikke spesielt "bortskjemte" eller "mamma-avhengige", som min mormors generasjon var litt bekymret for..

Mine i vogn derimot, men som sover på mammas arm om natta .

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 10:12   #22
Kalima
Aktiv
 
Kalima sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 106
Kalima har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg fikk låne et sjal når gutten var noen måneder, men fikk ikke dreisen på å feste det riktig. Så her ble det ikke brukt. Men det virker jo ganske praktisk hvis man får det til da.

Hett tips: øv deg på forhånd med en dukke!

Kalima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 16:04   #23
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresjal?

Jeg bærer forresten mest for kosens skyld. Noen ganger bærer jeg når jeg skal hente storebror i barnehagen fordi det er er enklere enn å styre med å dra frem vognen fra boden, dumpe den ned trappa osv. I tillegg er den praktisk om lillebror er surven og jeg har litt å gjøre, da sitter han på magen eller ryggen min mens jeg f.eks. tømmer og setter inn i oppvaskmaskinen, vasker klær, rydder osv. Da koser han seg veldig.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 16:15   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Bæresjal?

Moby Wrap og Mei Tai har jeg brukt, MW til helt små babyer, og MT når de ble eldre, fra 4-6 mnd. alder.
Jeg gjør det for kosens skyld, og fordi jeg tror det er veldig bra for babyene å være tett inntil mamma (eller pappa) mesteparten av døgnet når de er små. Så da er det praktisk å ha hendene fri, og avlaste armer, rygg osv. så det ikke blir tungt.
Når de blir eldre er det praktisk istedet for å drasse på vogn overalt. Og ungene liker det her i huset da, veldig glad i å bæres.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 18:15   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæresjal?

Ztjerna skulle overhodet ikke bæres i noe som helst før han ble nærmere året og fant ut at ergo var ok. Før det hylte og skrek han, vred seg unna og koste seg ikke uansett hvilke bæregreier vi prøvde.

Siden det er så lenge siden, og jeg regner med at lillesøster er en liten koseklump som bare vil ha pupp, sitte rolig på fanget, samsove og you name it, har jeg ønsket meg sjal i bursdagsgave .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 18:27   #26
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bæresjal?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ztjerna skulle overhodet ikke bæres i noe som helst før han ble nærmere året og fant ut at ergo var ok. Før det hylte og skrek han, vred seg unna og koste seg ikke uansett hvilke bæregreier vi prøvde.

Siden det er så lenge siden, og jeg regner med at lillesøster er en liten koseklump som bare vil ha pupp, sitte rolig på fanget, samsove og you name it, har jeg ønsket meg sjal i bursdagsgave .

Hvilken variant sjal er det du ønsker deg , da? Og farge (nysgjerrig) Man kan ofte på kvantumsrabatt ved å gå sammen flere og kjøpe slike produkter...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 18:32   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæresjal?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Hvilken variant sjal er det du ønsker deg , da? Og farge (nysgjerrig) Man kan ofte på kvantumsrabatt ved å gå sammen flere og kjøpe slike produkter...

Har ønsket meg en Moby Wrap. Men jeg tror og håper mannen har bestillingen under kontroll

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bæresjal, gaffateip


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no