Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-14, 19:04   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Av trær, faktisk... jaja, alt er vel mulig.

Carrera: hehe, ja, det er sikkert like greit å ikke vite.

Gammel 01-08-14, 19:17   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Testing, testing:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (536,7 KB, 58 visninger)
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-14, 19:15   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk, Carrera!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-14, 19:19   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ha ha, Carrera!

Gammel 21-04-15, 12:21   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

For en tid siden klarte ikke vaskemaskinen vår å tømme, så vi tok tømmeslangen ut av hullet i veggen, og la den i sluken. Det gjorde susen, og vi har vasket slik siden. Men så, for et par måneder siden, begynte maskinen å tulle igjen. Den slet med å skylle klærne, og det ble verre og verre. "Ikke vann, sjekk tilgang" sto det. Men vi hørte jo at vannet rant og rant? De siste ukene har vi måttet kjøre to hurtigvaskprogrammer for å skylle klærne. Siden det har tatt fryktelig lang tid å få vasket klær, ringte vi reperatør.

Reperatørmannen kom i går, og så med en gang hva som var feil. Slangen MÅ ha utløp høyrere opp enn maskinen, ellers renner bare vannet rett gjennom og ut i sluket. Han festet slangen slik at det rant ut i vasken, og problem solved. Han humret godt da han gikk ut dørene, og jeg tok på meg Scarlett O'Hara-personaen og mumlet noe om "Jamen jeg er ikke sånn teknisk og sånn. Kan ikke noe om vaskemaskiner. Jeg bare vasker klær jeg, lizzm." (En skam for rødstrømpene, I know. )

Nå nå kan jeg vaske klær på ordentlig. Og det kostet meg bare en tusenlapp i oppmøteavgift.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 12:43   #6
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Du er ikke alene, Fibi. Jeg har gjort det samme, bare at jeg ringte service og fikk vite at slangen måtte opp fra gulvet, så jeg sparte pengene.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 13:03   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det var mannen som ringte, så da kan jeg skylde på han.

(Men nå klarte den plutselig ikke tømme, så nå er jeg jo like jævla langt.)

Gammel 21-04-15, 14:17   #8
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Veldig fint å ha noen å skylde på. Men, hvis den nå kommer med feilmelding igjen, må du jo bare ringe han samme som var der for å se på den, da er det jo noe feil?

Gammel 21-04-15, 14:22   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Har sendt melding til mannen nå, så får han ta seg av det. Den tømmer når jeg legger ned slangen, men da vil den jo ikke skylle.

Gammel 21-04-15, 14:26   #10
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Har sendt melding til mannen nå, så får han ta seg av det. Den tømmer når jeg legger ned slangen, men da vil den jo ikke skylle.

Teit maskin Håper dere finner ut av det nå, da.

Gammel 09-05-08, 01:38   #11
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å vet ikke om jeg tør å skrive det. Kjenner jeg rødmer bare ved tanken

Vel, vel. Jeg får av og til munnsår av den typen som blir forårsaket av et herpesvirus, såkalte forkjølelsessår. Jeg hadde fått anbefalt en salve, zovirax, av en venninne som skulle være veldig effektiv (noe den er ) Og skyndet meg til legen for å få resept. Legen skrev ut resept og jeg dro sporenteks til apoteket og handlet inn vidundermiddelet. Smurte litt på leppen og la tuben i jakkelommen. Tenkte ikke mer på det.
Dagen etter da jeg leverer lilletuppa i bhg er det en tante som diskre putter noe i handa mi,og hvisker "du mistet denne igår". Jeg ser at det er salven min og på ettiketten står det"*** navnet mitt *** Mot herpesinfeksjon"
Holdt på å dø. Det hørtes jo helt forskrekkelig ut (særlig siden ikke alle vet at forkjølelsessår er en herpesinfeksjon) Jeg stammet og stotret om forkjølelsessår og munnsår. Hun skal hvertfall ha honnør for diskre behandling.
Jeg er veldig nøye med å pelle av etiketter nå

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:24   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Imma: Så pinlig da.

Gammel 21-06-14, 17:50   #13
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Å vet ikke om jeg tør å skrive det. Kjenner jeg rødmer bare ved tanken

Vel, vel. Jeg får av og til munnsår av den typen som blir forårsaket av et herpesvirus, såkalte forkjølelsessår. Jeg hadde fått anbefalt en salve, zovirax, av en venninne som skulle være veldig effektiv (noe den er ) Og skyndet meg til legen for å få resept. Legen skrev ut resept og jeg dro sporenteks til apoteket og handlet inn vidundermiddelet. Smurte litt på leppen og la tuben i jakkelommen. Tenkte ikke mer på det.
Dagen etter da jeg leverer lilletuppa i bhg er det en tante som diskre putter noe i handa mi,og hvisker "du mistet denne igår". Jeg ser at det er salven min og på ettiketten står det"*** navnet mitt *** Mot herpesinfeksjon"
Holdt på å dø. Det hørtes jo helt forskrekkelig ut (særlig siden ikke alle vet at forkjølelsessår er en herpesinfeksjon) Jeg stammet og stotret om forkjølelsessår og munnsår. Hun skal hvertfall ha honnør for diskre behandling.
Jeg er veldig nøye med å pelle av etiketter nå

Åh, nå kom jeg på en tabbe fra når Storebror var 3 år, og fortsatt brukte bleier i bhg. Han brukte bleier fra apoteket, og jeg hadde hentet ut en ny ladning til han, samtidig som jeg hentet ut sovemedisin til meg.
Leverte hele posen i bhg, og glemte å ta ut sovemedisinen.
Jeg følte meg som DEN dårlige mora når ped.lederen kom og ga meg esken med imovane gitt.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 18:32   #14
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke så smart og prøve å være hipp og kul når du tar imot påmeldinger til arrangement heller!
Var mange som lurte på hvorfor de fikk svarmail med urin...
Det sto faktisk u r in som i you are in!

Gammel 16-05-08, 01:39   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg ler meg ned av stolen her. Det er kanskje på tid at jeg bidrar fra mitt nærmest uendelige utvalg. Gynekologen var nevnt, og da jeg var gravid var jeg en hyppig gjest der grunnet høyrisikosvangerskap. Det ble etterhvert en kjent rutine; kneppe ned buksa litt, ultralyd på magen, kneppe ned buksa helt og opp i Stolen mens den merkelige gynekologen tok en tur ut av rommet. Dereter innvendig ultralyd og sjekk av tappen.

På en av de siste kontrollene gik jeg nok litt på automatgir. Gynekologen mumlet noe etter utvendig ultralyd og gikk ut, jeg kledde av meg og la meg i Stolen. Og ventet. Ventet. Før jeg ventet litt til. Etter langt om lenge kom gynekologen inn igjen, ble litt rar i fjeset og sa noe i dur med "Ligger du her?". " Ja du sa jo at vi skulle se nedentil" mente jeg, men gynekologen hadde ment at vi var ferdige. "Jaja, siden du er så ivrig kan vi jo ta en titt likevel", sa han og deretter fulgte noen ytterst ydmykende minutter.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:19   #16
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:30   #17
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Herlig at denne tråden ble tatt frem igjen.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 22:31   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Inagh:

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.