Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-12, 21:15   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Meg i møte med kunde i dag, en mann i 40-årene som hadde en del å rydde opp i etter samlivsbrudd. Han har tidligere fått innvilget nytt lån hos egen rådgiver, men jeg hjalp til med å ordne en del småting da hans rådgiver ikke var tilstede i dag...

Jeg noterer ned noe.
Kunde: - Oi, så fort du skriver!
Meg: - Nja, men det er nok bare jeg som skjønner hva det står her da
Kunde: - Joda, men likevel.. Fascinerende å se på!
Meg: - Ja, skulle nesten tro jeg var lege vettu!
Kunde: - Skriver leger fort?
Meg: - Nja.. Hvertfall signaturen sin?
Kunde: - Ja, du får vente å se når jeg skal skrive under på de nye lånepapirene da :blunkesmilefjes:
Meg: - Hva jobbet du som, sa du? (med lett rød farge i kinnene og litt lurt smil)
Kunde: - Jeg er overlege på psykiatrisk avdeling på sykehuset.

Vi lo godt, kan man si

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 21:42   #2
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Meg i møte med kunde i dag, en mann i 40-årene som hadde en del å rydde opp i etter samlivsbrudd. Han har tidligere fått innvilget nytt lån hos egen rådgiver, men jeg hjalp til med å ordne en del småting da hans rådgiver ikke var tilstede i dag...

Jeg noterer ned noe.
Kunde: - Oi, så fort du skriver!
Meg: - Nja, men det er nok bare jeg som skjønner hva det står her da
Kunde: - Joda, men likevel.. Fascinerende å se på!
Meg: - Ja, skulle nesten tro jeg var lege vettu!
Kunde: - Skriver leger fort?
Meg: - Nja.. Hvertfall signaturen sin?
Kunde: - Ja, du får vente å se når jeg skal skrive under på de nye lånepapirene da :blunkesmilefjes:
Meg: - Hva jobbet du som, sa du? (med lett rød farge i kinnene og litt lurt smil)
Kunde: - Jeg er overlege på psykiatrisk avdeling på sykehuset.

Vi lo godt, kan man si

Den var fin!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 23:50   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho, Maxine!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:33   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sist fredag var vi i møte med med en eiendomsmegler vedr et nytt leilighetsprosjekt som skal bygges. Vi ble svært begeistet for dette og jeg hadde mange tanker i hodet da vi dro hjem. Oppdaget i bilen at jeg satt med 3 kopper med meglerens logo på i fanget Vi hadde drukket kaffe.
Vel er jeg beskyldt for å være overivrig med å rydde men det får være måte på. Skrev en mail til megler og fortalte om mine synder. Hun sa hun holdt på å dette om av latter, men der og da ble hun så paff da hun så jeg vandret ut med koppene.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 20:08   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Artig tråd, har ikke sett denne før.

Hvis man har en elsker man drar på overraskelsesbesøk til rett ved et større kjøpesenter, parkerer der på kvelden KUN iført en slags frakk,vaginakuler og høye støvletter. Vel da er det dumt at det er søndag da man skal hjem, og at man ikke har noe mer klær med seg og parkeringsplassen faktisk er stengt.

Det ble noen stygge skrapelyder over de kantsteinene der kan du si.

Gammel 28-05-12, 13:38   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-05-12, 13:51   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 14:08   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-05-12, 14:19   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-05-12, 15:34   #10
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ooops.

Gammel 28-05-12, 16:20   #11
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:05   #12
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Må bare fortelle om noe lurt min venninne Atsirhc gjorde i dag.
Hun skulle ta en telefon til Utdanningsdirektoratet. Hun fikk beskjed om at hun var nr 131 i kø, det var 15 saksbehandlere. Men hun må ha svar i dag så da får det ta den tiden det tar da, tenker hun.
Etter 15 minutter var hun nr 127, så frem med en stor kopp te og mye tålmodighet. Etter over 1.5 time! fikk hun snakket med en saksbehandler. Og da finner hun rimelig raskt ut at hun ikke hadde ringt til Udir, men til Udi, selveste utlendningsdirektoratet.

På Udir tok det 45 sek før hun fikk hjelp. Sånn kan det gå.

Sist redigert av Christa : 13-06-12 kl 15:28.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:20   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Må bare fortelle om noe lurt min venninne Atsirhc gjorde i dag.
Hun skulle ta en telefon til Utdanningsdirektoratet. Hun fikk beskjed om at hun var nr 131 i kø, det var 15 saksbehandlere. Men hun må ha svar i dag så da får det ta den tiden det tar da, tenker hun.
Etter 15 minutter var hun nr 127, så frem med en stor kopp te og mye tålmodighet. Etter over 1.5 time! fikk hun snakket med en saksbehandler. Og da finner hun rimelig raskt ut at hun ikke hadde ringt til Udir, men til Udi, selveste utlendningsdirektoratet.

På Udi tok det 45 sek før hun fikk hjelp. Sånn kan det gå.

Gammel 13-06-12, 15:34   #14
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Og der ser jeg av din quote at jeg skrev Udi lengst ned i stedet for Udir som det selvsagt skal være. Er det mulig.

Tror jeg får mareritt om Udi og Udir i natt...

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:50   #15
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden må jeg følge med på.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 16:26   #16
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Christa:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 17:57   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Herreguuud, tårene spretter her!! Jeg har snart ledd så jeg tisser på meg i en times tid ...

I farta kommer jeg på en liten historie fra da jeg var 12-13 år. Satt bakerst i klasserommet og ble ropt frem for å skrive/vise noe på tavla. Vel, jeg kommer sånn ca halvveis før jeg snubler i en annens ransel, og tryner - og PROMPER høyt og tydelig i fallet. Jeg husker jeg seriøst trodde jeg skulle dø. Jeg blir fortsatt helt tomat av å tenke på det.

Eller som da jeg på videregående, i et friminutt, ble truffet av en snøball av en jeg var smått forelsket i, hvorpå jeg utbryter (høyt!!!): "Åhh Martin, du har så harde baller!!". Trenger jeg å si at det ble helt pinlig stille før halve skolen bryter ut i latter??

Sist redigert av Bomull : 13-06-12 kl 18:03.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 18:22   #18
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Eller som da jeg på videregående, i et friminutt, ble truffet av en snøball av en jeg var smått forelsket i, hvorpå jeg utbryter (høyt!!!): "Åhh Martin, du har så harde baller!!". Trenger jeg å si at det ble helt pinlig stille før halve skolen bryter ut i latter??

Og jeg er så glad det ikke var mer... Jeg hadde dødd!!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 08:39   #19
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Denne er altså så vittig at jeg flirer meg vekk!

Godt at denne tråden kommer opp igjen. En god latter...osv

Gammel 13-06-12, 19:31   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Christa; snakk om bortkastet tid.

Svar

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.