Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 20:04   #81
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Klart du kan ta betaling! Skulle bare mangle.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:10   #82
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvorfor forventes det at man skal gi bort ting bare for at man er søsken?

Det kommer vel an på hvor nære man er. Dersom man er i en familie der man hjelper hverandre, er det naturlig å arve ting også vil jeg tro.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:12   #83
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vanlige klær har vi lånt bort eller gitt bort. Men dyre ting som parkdresser til 1500 kr tar vi enten vare på, eller vi selger dem videre. Babybilstolen skal en venninne få låne, men vogna ville jeg ikke lånt bort tror jeg. En vogn taper seg temmelig mye både i pris og utseende i løpet av en 2-3 år. Men jeg ser gjerne an personen litt. Mannens kusine er av typen som tar godt vare på ting, de fikk låne en reimatec til sin lille ettåring. Tantebarna mine er fæle til å herje med ting, legge de igjen i regnet og slikt, nye sykler slenges fra seg på gårdsplassen, ting hamres på og kastes rundt. De får ikke låne dyre ting.

dette er jeg enig i

Satt litt på spissen og litt avsporing.
Jeg er eldst av to søsken og vi har nogenlunde lik økonomi.
Selvom jeg fikk barn først , syntes jeg det ville vært veldig feil dersom jeg skulle kjøpt ny dress hver gang minsten trengte det for deretter å gi den bort til feks søsteren min.
Hvorfor skal jeg ta den økonomiske biten å kjøpe dress hver gang?

Jeg syntes generelt det er et skille på klær og utstyr, bortsett fra disse dyre utedressene som sjelden er mye slitt.

Jeg har lånt bort, og gitt bort mye til henne, feks bæremeis og lekegrind har hun fått og klær har hun arvet.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no