Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket merke boblejakke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 13:55   #21
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Jakka var kjempetøff!

Hvis du ikke får skaffet den, så synes jeg denne fra T2T er en fin, enkel dunjakke (kan vaskes i vaskemaskin) som fås i alle regnbuens farger. Klart, den har ikke mange merker og sånn...

Storesøster har en i rød

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 20:29   #22
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Hvilken str skal du ha?
Stakk innom på Benetton på Strømmen i dag og de hadde en lys blå i M inne

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 20:34   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Minsten har den i brun, og han er så tøff i den!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 07:40   #24
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Hvilken str skal du ha?
Stakk innom på Benetton på Strømmen i dag og de hadde en lys blå i M inne

Jeg må ha str. L, 10 år

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 07:59   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg må ha str. L, 10 år


Åja, da blir den forliten.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 10:39   #26
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Hvilken str skal du ha?
Stakk innom på Benetton på Strømmen i dag og de hadde en lys blå i M inne

Blir det størrelse 8 år?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 10:51   #27
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Blir det størrelse 8 år?

Ja, 8-9 år. Og de er som nevnt over her, litt små i størrelsen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 09:37   #28
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Benetton har ikke svart på mailen min enda, så jeg regner med at de ikke har inne/selger jakker selv.

Nå har sittet i et par timer på ebay/nettet forøvrig for å prøve å finne denne jakken. Uten hell foreløpig.
Jeg finner ingen nettbutikker som fører Benetton i det hele tatt. Hverken i Norge eller utlandet.
Er det noen andre som vet om noen?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:37   #29
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Nå har jeg ringt rundt til ALLE Benetton butikkene i hele Norge og det viser seg at det er noen igjen i M og XL et sted.

Kunne noen hjulpet meg med størrelser? Jeg tror i utgangspunktet han burde ha str. L (10-11 år). Han er 8,5 år og snart 140 cm høy.
Er det noen som har denne jakken og kunne sagt litt om hvordan den er størrelsen? Gjerne noen med størrelse M, L eller XL.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:46   #30
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Imponerende, Knerten. Du har VIRKELIG lyst på jakka, det skjønner jeg.
Fin jakke, forøvrig. Lykke til med jakten!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 17:37   #31
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Da jeg kjøpte jakken fikk jeg høre at XXS tilsvarte 100 cm, XS 110 cm osv. Så da vil vel L tilsvare 140 cm? Jeg opplever podens jakke som en typisk str 100/ 3 år.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 18:06   #32
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Da jeg kjøpte jakken fikk jeg høre at XXS tilsvarte 100 cm, XS 110 cm osv. Så da vil vel L tilsvare 140 cm? Jeg opplever podens jakke som en typisk str 100/ 3 år.

Nå har jeg ringt til butikken og fått dem til å legge av en til meg til i morgen! Og det viste seg at den var i L, den de hadde igjen og det vil vel passe perfekt etter de målene du gir meg hvertfall

Så gjenstår det å finne en som kan stikke innom, kjøpe den og sende den til meg. Jeg har en som kanskje kan hvertfall, så jeg håper det går i boks!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 18:15   #33
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Nå har jeg ringt til butikken og fått dem til å legge av en til meg til i morgen! Og det viste seg at den var i L, den de hadde igjen og det vil vel passe perfekt etter de målene du gir meg hvertfall

Så gjenstår det å finne en som kan stikke innom, kjøpe den og sende den til meg. Jeg har en som kanskje kan hvertfall, så jeg håper det går i boks!

Så bra da! Jeg kan hjelpe deg om jakken finnes i Bergen.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 18:35   #34
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket merke boblejakke?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Så bra da! Jeg kan hjelpe deg om jakken finnes i Bergen.

Takk for tilbudet, men den er i Tromsø

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no