Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gitarkurs

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 17:31   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Gitarkurs

Det er så kuuuult å leve i 2007 altså....

Jeg må lære meg å spille gitar dette skoleåret. Tar musikk i allmennlærerutdannelsen nå. Og såååå inne på nettet så er det massevis av gitarkurs, toner man kan spille for å sjekke om man spiller rett tone, sanger med besifring osv. Det er jo så braaa.......

Pssst... måtte bare si det altså

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 17:51   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gitarkurs

Det er gøy å spille gitar!

Eldste fetteren til gutta ble kjempeflink til å spille - han lærte alt selv, via internett.

Lykke til.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 18:30   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gitarkurs

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er gøy å spille gitar!

Eldste fetteren til gutta ble kjempeflink til å spille - han lærte alt selv, via internett.

Lykke til.

Herlig. Artig å høre slike historier. Nå har jeg drevet og trent....klarer liksom ikke få den fine rene lyden som jeg finner på nettskolen, men den kommer før eksamen håper jeg

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 19:28   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gitarkurs

Her du vært innom her?
http://fuv.hivolda.no/prosjekt/hunstmo/

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 17:01   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gitarkurs

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Her du vært innom her?
http://fuv.hivolda.no/prosjekt/hunstmo/

Ja, der har jeg vært. Fant ut at det var på tide å skifte gitarstrenger. Tenker det også hjelper på lyden

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 20:32   #6
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gitarkurs

Musikk er et morsomt fag. Og med gitaren er det ikke så mye som skal til før en får til å spille littegranne. For meg går terskelen ved å spille i klasserommet. Jeg kan gjerne synge med elevene, og har jeg et piano får jeg til besifringsspill av den helt superenkleste typen, men gitaren er jeg ikke godvenn med ennå. Takker for tips om å bruke nettet som læremester.

Lykke til med spill og såre fingertupper.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 22:29   #7
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gitarkurs

For en greiside. Selv gikk jeg på kurs, men har nå glemt alt sammen. Har dessuten så korte fingre at det ble stress synes jeg

Lykke til!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no