Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Vogna var fin, men

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 09:21   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er ganske dømmende og har en tendens til å tro at når alt er skrevet SÅ dårlig, så virker de ufattelig useriøse og jeg ville aldri handlet der.


Da vi var på leting etter leiebil i Irland i sommer, nektet jeg å leie fra det firmaet med det beste tilbudet. Og det KUN fordi nettsidene deres var elendig oversatt. Jeg blånekta. Mannen min syntes jeg var litt rar, men jeg stoler ikke på et firma som tar oversettelsen av hjemmesidene sine så lite seriøst.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 09:29   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Det virker utrolig uprofesjonelt. Jeg så flere ting der jeg kunne tenkt meg, men å handle fra et sted hvor de legger så lite vekt på å fremstå seriøse? Neppe.

Ble invitert inn på et annet forum for en stund siden, men jeg har vært der 2 ggr eller noe sånt. Mister lysten helt når folk ikke kan skrive. Det hjelper ikke hvor hyggelig det er - jeg er også fordømmende i så måte. Desverre kanskje.

  Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 13:44   #23
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Jeg har faktisk handlet ei vogge derfra. Det var en merkelig opplevelse; null opplysninger om fraktpriser, ingen meldinger om at bestillingen var mottatt eller varen sendt osv. Men vogga var av helt grei kvalitet, den kom fram etter få dager, og fraktprisen var overraskende lav. Så jeg kan faktisk anbefale babydreams

Jeg har hørt at det er folk som tjener store penger på ebay/qxl/finn på å kjøpe ting som er annonsert med skrivefeil, og så selge dem igjen med mer velformulerte annonser.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 14:18   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.991
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Denne siden tørr ikke jeg handle fra heller. Selv om en avisende vogn høres fristende ut.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:07   #25
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Den har jeg vært borti før. Det er jo helt håpløst.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:10   #26
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vogna var fin, men

"En tøff Sporty kombivogn i topp kvalitet. Vognen har vennbart handtak. Så du kan kjøre begge veier. En tøff vogn i HARLY DAVIDSON LOOK Inklusiv myk bærebagg stelleveske og regntrekk ."



__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 16:52   #27
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Vogna var fin, men

For en useriøs nettbutikk! Hadde heller ikke handlet der!

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

"En tøff Sporty kombivogn i topp kvalitet. Vognen har vennbart handtak. Så du kan kjøre begge veier. En tøff vogn i HARLY DAVIDSON LOOK Inklusiv myk bærebagg stelleveske og regntrekk ."



:grøss:

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 17:27   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogna var fin, men

HAHAHA herregud for en vogn. Noe for Heidi Hauge eller Jenny Jensen?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 17:31   #29
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

HAHAHA herregud for en vogn. Noe for Heidi Hauge eller Jenny Jensen?

Ja, Jenny Jensen ønsket seg jo baby til jul leste jeg, så da kan vi jo sende henne mail og tipse om denne vognen? :grei:

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 17:39   #30
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Skrekk og gru! Jeg er ganske dømmende og har en tendens til å tro at når alt er skrevet SÅ dårlig, så virker de ufattelig useriøse og jeg ville aldri handlet der.

Hygienisk, om ikke annet.
De går over til en ren nettbutikk.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 18:19   #31
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Som dyslektiker må jeg indømme at jeg ser ikke feilene i ortografi, men lese kan jeg og gramatiske feil gir meg litt ståpels selv om det klinger en liten bjelle om glasshus osv.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 07:41   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Men er man dyslektiker eller har generelt større problemer med grammatikk, får man noen andre til å ta seg av hjemmesiden sin når man tross alt skal drive et firma. Huff.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 04:11   #33
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Grøss ja...

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 09:43   #34
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

HAHAHA herregud for en vogn. Noe for Heidi Hauge eller Jenny Jensen?


Hadde nok vært midt i blinken ja.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:31   #35
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Vognen har vennbart handtak. Så du kan kjøre begge veier.



I motsetning til en OTH foreks. hvor du tross alt bare kan "kjøre" en vei, skal du hjem igjen må du sette fra deg vognen, eller rygge.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:36   #36
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

"En tøff Sporty kombivogn i topp kvalitet. Vognen har vennbart handtak. Så du kan kjøre begge veier. En tøff vogn i HARLY DAVIDSON LOOK Inklusiv myk bærebagg stelleveske og regntrekk ."



Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:47   #37
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.



I motsetning til en OTH foreks. hvor du tross alt bare kan "kjøre" en vei, skal du hjem igjen må du sette fra deg vognen, eller rygge.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:17   #38
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Fysj.. Jeg grøsser like mye av å se en Basson vogn jeg da.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:30   #39
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vogna var fin, men

Tror de rett og slett har litt hastverk noen ganger
http://www.babydreams.no/?page=1263&...&productId=558

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:41   #40
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Vogna var fin, men

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.



I motsetning til en OTH foreks. hvor du tross alt bare kan "kjøre" en vei, skal du hjem igjen må du sette fra deg vognen, eller rygge.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no