|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drar du ut kontakten?Jeg drar ut alt! Og slår av oppvaskmaskin, tørketrommel, vaskemaskin.
![]() |
#44 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drar du ut kontakten?Ja, vi trekker ut kontakten på både juletrebelysning og annen julebelysning både når vi drar ut og legger oss for kvelden.
![]() |
#45 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Drar du ut kontakten?Har hatt en advendtsstake som tok fyr, så etter det tar jeg alltid ut kontakten på alle lys i julehuset. Mannen derimot, synes det er greit å bare løsne på en pære.... hva synes dere om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drar du ut kontakten?Vi drar ut kontakter til både stjerne og juletrelys om natten og når vi er borte.
![]() |
#47 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Drar du ut kontakten?
Det er absolutt ikke anbefalt å løsne på en pære. Husker jeg leste om det for noen år siden, uten at jeg husker akkurat hva som kan skje. Det er ihvertfall ikke brannsikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Drar du ut kontakten?Trekker ut kontakten.. Det er aldri på uten oss hjemme. Ikke nå vi sover heller..
![]() |
|
|