|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Jeg kjøpte selvfølgelig til meg selv.
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...
Øhm, la meg gjette helt vilt: mannlig tegner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
Å, så herlig at du spurte om det! Det er Frank Cho som tegner, han er bare helt fantastisk!!
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 25-12-07 kl 20:15. Årsak: Reservatet med stor R |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Nb! Rent anatomisk er Frank sine damer mer korrekte enn de fleste andre tegneseriekvinner. Skjekk de leggene på damene på siden hans.
![]() |
#6 |
<*(((<
|
Hehe, jeg likte/liker Reservatet jeg, og burde egentlig kjent igjen Frank Cho med en gang. Bruker ikke han vitse med preferansen for barmfagre heltinnere selv også? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|