Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange er dere på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-07, 12:04   #81
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange er dere på julaften?

Vi blir seks voksne, seks barn, katt, hund og kanin
Vi feirer sammen med svigerfamilien, det skal bli koselig.

Jeg liker veldig godt at vi er en hel gjeng. Jeg kommer fra en stor familie, så jeg er vant til at vi er mange på julaften. Ett år var det bare meg og èn bror, mamma, pappa og en tante. Det syntes jeg ble litt vel rolig. Et annet år var vi hele 18 stykker. Jeg skal innrømme at jeg ble litt sliten da - vi ble jo aldri ferdig med gavehaugen. Mellom 10 og 15 er passe

Gammel 23-12-07, 13:22   #82
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Vi blir 8 voksne, 3 nesten-voksne og 3 barn. Ingen husdyr, bortsett fra noen jævler av noen edderkopper som bor på hytta. :grøsse:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 16:57   #83
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I år er det bare oss 4, 2 voksne og 2 barn.

Det er koselig og rolig. Men jeg liker veldig godt å at vi er flere sammen - så jeg håper at vi blir litt flere til neste jul.

Gammel 23-12-07, 20:12   #84
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

6 voksene og 3 barn blir vi.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 20:14   #85
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

9 Voksne og 7 barn og 1 valp.

Gammel 23-12-07, 21:07   #86
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer. I år blir vi 5 voksne, en ungdom og et barn.

Og en hund .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 21:40   #87
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi er alltid minst 10stk. I år er vi 11. Ca hvert 4 år kommer mamma og mannen også...
I år er vi altså 4 barn, stedatter på 18 og 6 voksne. Gubben sin familie. Annen hvert år her eller hos svoger. I år skal vi til dekket bord!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.