|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?La oss si det sånn: Den ene svogeren min kan vi ikke gi annet enn flytende julegaver. Alt annet blir resirkulert og sendt videre neste jul. |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg var 14-15 år og fikk julegave tilsendt fra USA. Til meg fra noen bekjente av mine foreldre...
![]() |
#4 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
![]() |
#5 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg hadde strøket i en del fag det året, og var heller misfornøyd med tilværelsen.... Da kjøpte pappa meg et strykejern i julegave...
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?En venninne gav alle venninnene sine en stein, som hun hadde tegnet på med tusj. Vi var vel ca 16 år, og steinen var type vanlig grå som hun hadde funnet i ei grøft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det er fantastisk mye bra her! Jeg minnes en tråd Myggen startet i fjor eller noe sånt, med morsomme julegaver, og jeg har aldri ledd så mye av noe jeg leser på nett før.
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jula jeg var 14 år fikk jeg kondomer i julegave av en onkel som jeg aldri har fått gaver av, hverken før eller siden.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Dette skjedde for ca 20 år siden. Faren min hadde fått en pappeske fra en forbindelse i Spania akkurat før jul, den var pakket inn i gråpapir. Han tok den med hjem og la den under juletreet. Det var jo opplagt at det var en kasse vin. Når han åpnet den på julaften så viste det seg å være postnummerkatalogene for Spania. Det hadde han visst glemt at han hadde spurt om å få en gang i oktober. Skuffelsen var meget stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Vi har noen venner vi utveksler noen rare gaver med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?I en alder av parogtjue år, hjemme hos min ellers passelig velstående pappa, hadde jeg gleden av å åpne en pakke med en sånn beholder til å ha rømmekoppen i på bordet.
![]() |
#12 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Hos oss er det alltid et par ungkarsonkler som feirer jul. Onkel 1 har funnet ut at gavekort på H&M er en schläger. Han er forøvrig den med best utviklede sosiale antenner. Onkel 2 har litt mindre sosiale antenner og er vel en slags Narvestad på 60+. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg har gitt bort |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg kan ikke huske noen veldig rare gaver, men vil gjerne høre om andres erfaring.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?I fjor hadde jeg avtalt med ei venninne (som jeg nå sjelden ser, men er fadder til sønnen hennes) at vi skulle droppe gaver til hverandre og i stedet fokusere på ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg har en onkel som gir litt merkelige gaver og et år hadde han virkelig slått til; Jeg fikk et blått vin glass, broren min fikk 3 snaps glass i glade farger og til pappa(broren hans) og mamma hadde han kjøpt 2 colaglass.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Ei venninne fikk en gang ei elgsteik fra en onkel - jenta var vel 7-8 år den gangen så hun ble nok en smule forundret
![]() |
#19 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg og mannen fikk hver vår refleksvest av svigermor et år. Med firmaet hun jobber i sin logo på. Det var det hele fra den kanten. Dama har til mer enn salt i maten, bare så det er sagt. Hun liker bare ikke å bruke pengene sine ...
![]() |
#20 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
![]() |
|
|