|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva foretrekker du? (utdyp gjerne) | |||
Åpen kjøkkenløsning |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 28,26% |
Eget kjøkken |
58 | 63,04% |
Samme for meg |
8 | 8,70% |
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningVi har kun hatt kjøkken for seg selv til nå, og jeg savner den sosiale delen når vi har gjester. Halve selskapet flyr jeg inn på kjøkkenet, og derfor gleder jeg meg til å få kjøkken og spisestue i ett. Om det vil fungere vet jeg ikke helt, men jeg tror det blir kjempebra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsning
Heilt einig med Glitter. Det er nok å vaske fett av som det er. I tillegg hadde det nok blitt månelyst heime om eg hadde sett i gong med kjøkenmaskin o.l samtidig som det gjekk ein viktig fotballkamp på TV, dersom vi ikkje hadde hatt mogelegheit for å stenge døra mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningJeg har hatt begge deler, og foretrekker definitivt å ha kjøkkenet som eget rom.
![]() |
#6 |
*_*
|
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningÅpen løsning, fordi jeg er ekstremt selskapssyk samtidig som jeg elsker å lage mat. Når det er flere enn en person på besøk her, er det ikke plass til at de kan henge på kjøkkenet med meg når jeg kokkelerer, så da står jeg alltid og roper inn til stua. "Hva snakker dere om?". "Hva lo dere av nå?", og sånne ting. Også løper jeg fram og tilbake for å få med meg det meste.
![]() |
![]() |
#7 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningVi har stort kjøkken, så den sosiale biten er ikke noe problem. Jeg ville kun valgt åpen løsning dersom leiligheten var veldig liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningVi har hatt et lite trangt kjøkken i "alle år" med bord og stoler derinne og minimalt med benkeplass... Men etter nyttår skal gubben fjerne en vegg ut mot hallen og stuen og snu hele kjøkkenløsningen så DA blir det åpent og fint. Gleder meg masse. Endelig blir jeg kvitt det grønne kjøkkenet og bytter det ut med sånt lyst og lekkert kjøkken og med mørk tjukk benkeplate.
![]() |
#9 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningLiker over hodet ikke åpen kjøkkenløsning. Har hatt det i mange år, men nå har vi stort, lukkbart kjøkken, og det er deilig! Kan steke og brase og f.eks. smultkoke så mye jeg vil uten å bry meg om stekeos andre steder, og når den store middagen til 14 er ryddet av bordet, er det bare å lukke døra til oppvasken. Dessuten har jeg alltid likt å lukke meg inne på kjøkkenet med radio og avisa (og nå internetten) om kvelden. Og det er fint å kunne skille hverdagsmåltidene fra f.eks. søndagsmiddager ved å spise i kjøkken eller stue. Aldri mer åpen kjøkkenløsning.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 13-12-07 kl 19:40. Årsak: Nesten synd å endre dette fantastisk feilstavede ordet: "kjøøkenlsøning" |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningVi har en "U"-løsning: kjøkken og stue i hver sin "lange" del av U-en, og spisestue i bunnen. Det syns jeg fungerer kjempefint.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningVi har forresten ikke tv-en i stua, men stappet inn på et lite rom som bare inneholder TV og en romslig sofa. Der døren kan lukkes.
![]() |
#12 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Åpen kjøkkenløsningVi bor i leilighet, og har åpen kjøkkenløsning. Jeg syns det passer veldig bra her, men det har kanskje med å gjøre at vi bare har en spiseplass. Kanskje det hadde vært annerledes hvis vi hadde hatt større plass. Stue/kjøkken går i en U. Her jeg sitter i sofaen nå kan jeg ikke se noe av kjøkkendelen.
![]() |
|
|