Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva om jeg bare ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 15:43   #41
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har jo bare 29 bokstaver å velge mellom på dette tastaturet, så da blir innleggene fort litt like.

Jeg og torsk har en intern en.. Det vakke dårlig

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:13   #42
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Ikke en eneste viser-fram-årets-kort-tråd har nådd inn til meg.
Må jeg? Er det forventet? Om du fikk kort av meg hvert år å ikke fikk noen ting, hva ville du tenkt da?

Da ville jeg tenkt at det ikke var det minste rart om du ikke orket styre med julekort akkurat denne høsten.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:18   #43
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Da ville jeg tenkt at det ikke var det minste rart om du ikke orket styre med julekort akkurat denne høsten.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:39   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.791
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Jeg lager julekort de årene jeg gidder (og det var visst bare det første året med barn).
Og jeg syns det må være opp til hver enkelt om de lager julekort eller ikke.

Men hvor gamle er jentene dine? Vil de kanskje bli lei seg om du ikke lager julekort med dem på? Det er den eneste grunne jeg kan se til å lage julekort, om det er sånn at de er vant til dette.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:57   #45
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Nei, de bryr seg ikke.. De husker det hvertfall ikke, og er heller lite interesserte i å få det gjort. De har heller ikke nevnt det..
Men om jeg spør, så vil de sikkert, men det gjør jeg jo ikke

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 00:00   #46
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Om jeg hade fått julekoert av deg hvert år og du hadde droppet det i år hadde jeg ikke reagert i det hele tatt.

At du ikke har lyst til å lage julekort har jeg stor forståelse for.
Et bilde av barna dine til familie og venner, men bildet vil jo ikke kunne vise alle barna dine.
Den skjønne lille gutten din vil ikke være med.
På en måte et endelig bevis på noe man ikke ønsker skal væe sant.

Tenk på hva DU vil og ønsker og ikke på hva andre måtte mene og event. forvente.
Gjør tiden som kommer til det beste for deg og dine, uten å måtte innrette deg etter andre. Dere har det nok tungt nok som det er med julen for dør.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 08:08   #47
oss
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 44
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Gjør det du føler for.
Har du lyst å gi bæng i julekorta så gjør det

oss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 09:35   #48
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.650
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Jeg synes at om du vil droppe det så skal det gjøres med verdens beste samvittighet!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 09:53   #49
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Du må gjøre det du føler for, julekort er noe som må være gøy og du må ha lyst til det.

I fjor var jeg super stressa etter å ha startet i ny jobb flytta over halve landet og en mann som stakk offshore hele tida. Jeg bestilte pliktskyldig noen kort hos fotoknudsen. Bilder hadde jeg glemt å ta hele høsten så måtte få et av mamma, og ikke var det spesielt pent heller. Vet du hva som skjedde... Da jeg fikk kortene i posten så var jeg så gåen og sliten at hele bunken med 50 kort gikk rett i en skuff... Der ligger de enda og absolutt ingen har etterlyst de. Går nok rett i søpla snart. I år derimot, blir det julekort. Neste år sikkert ikke, og året deretter, hvem vet...

Så, gjør det du føler for.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:04   #50
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.815
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Selvsagt kan du gi F! Jeg gjorde det i fjor.. Det ble helt feil for meg å ta bilde av bare to av barna mine, men samtidig umulig å ta av alle tre... Dette har forandret seg i år. (men de vil nok holde en bamse eller noe som symboliserer S for oss voksne)

Tenker mye på dere!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:57   #51
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Jeg synes absolutt du skal droppe de når du føler det sånn, samme hvor tradisjon det vanligvis har vært for dere.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 13:03   #52
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Dropp det med god samvittighet.
Tenk på alt du sparer miljøet for. :endaenunnskyldningfrahunsomaldrisenderjulekort:

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 13:03   #53
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Selvsagt kan du gi F! Jeg gjorde det i fjor.. Det ble helt feil for meg å ta bilde av bare to av barna mine, men samtidig umulig å ta av alle tre... Dette har forandret seg i år. (men de vil nok holde en bamse eller noe som symboliserer S for oss voksne)

Tenker mye på dere!

Det var en flott måte å gjøre det på.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no