Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-07, 13:52   #41
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Foreldra mine er veldig glade i reising, toppturar og ski og friluftsliv, så det går mykje i Devold-ull, bøker om fjellturar, reisebøker o.l.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:54   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

De ønsker seg bhg. bilde av avkommet, så da får de det, også gir jeg penger til leger uten grenser i deres navn også får de da et gavekort som sier det.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 15:50   #43
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.479
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Foreldrene mine går mye tur etter jobb, så jeg har tenkt å kjøpe en god hodelykt til pappa og et camelbackdrikkebelte til mamma. Kanskje en blender også, mamma er en veldig flink sanker, så de pleier å ha frysen full av bær.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 17:26   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.940
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Mamma og pappa får en innrammet forstørrelse av ettårs bilde av minsten og de får en fotobok med digitale Layouter som jeg har laget. Det fikk de i fjor og. Mulig de får en liten ting til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 17:37   #45
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

En kalender hvor barna tegner og limer ting på annen hver måned.
Min mor får et smykke..
Mine svigers får en kurv, hvor det ligger et håndkle og en negleskrubb. De har "alt", men vil ikke gi seg med å få gaver. Selv om vi sier at vi ikke vil gi til de voksne, dessuten er det helt valgfritt for dem å gi oss. Men de gir seg ikke.. Får skrap som vi bare må kaste og kjempe billige leker og klær til feil sesong. ( shorts vinterstid er håpløst. )
Min mor derimot skal få et smykke, for hun elsker dill dall. Eller et gavekort.. Men får hun sistenevnte mistenker jeg at hun bruker det på meg

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 19:19   #46
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.957
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Min mor får noe så spennende som søppelkvern (til å montere under vansken), til sin nye leilighet. Hun får også en kalender med bilde av LilleVenn, samt en ting til som jeg ikke helt har bestemt enda.

Svigers får også kalender, og så får LøveMannen ordne resten

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 19:32   #47
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Hmmm
Mamma, får bøker jeg har glemt å avbestille i bokklubben :lat: samt barnehagebilde av Biasen, og noen malerier han har malt i barnehagen. Og om jeg får tid før jul så hekler jeg en lue eller to til henne. Hun er vanskelig for hun SKAL ha noe personlig, og har presisert i alle år at noe til huset eller kjøkkenting det vil hun ikke ha (rødstrømpe..).

Pappa får dermed en haug med kjøkkenting... Neida, han elsker bøker om Quisling, Hitler, Stalin og 2. verdens krig, så han får noe han ønsker seg der. Og så har vi lurt på å kjøpe han en gps, for han er en fjellmann. Men han er definitivt ikke noen datamann, så må finne en gps som er idiot enkel å bruke. Finnes det?

Så var det svigers.. Det er egentlig ikke jeg som ordner der, men jeg hjelper til. Mitt forslag er et litt dyrt godt sengesett, alle sengklærne der i huset er fra 70 tallet så det trengs med en oppgradering. Ellers er barnehagebilder og en dvd med videoklipp fra året som har gått fast innslag.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:53   #48
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Mamma får en geit og noe fra ungene, mammas mann får hjemmelaget konfekt.
Pappa får askesuger, stemor får undertøy + noe fra ungene og hjemmelaget godis.
Svigermor får geit og kokebok, svigerfar får to griser + noe fra ungene og hjemmelaget godis

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 14:52   #49
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Mamma og pappa ønsker seg nytt sengetøy. Slår oss sammen med søstrene mine og kjøper noe eksklusivt.
I tillegg får de kalender med bilde av alle barnebarna.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 14:54   #50
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Min mor får ull-singlet fra nøstebarn og vinopptrekker. (sånt svært monster)

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 15:42   #51
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?

Jeg aner ikke. De trenger ikke noe til hjemmet, de har virkelig alt. Pappa er sånn veldig friluftsmenneske, så kanskje noe i den duren. Mamma er anti friluft, og veldig kunstnerisk. Hun maler bilder og slikt, så kanskje lerret og diverse sånt? jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gi dem nå.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no