|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Jeg viser finger'n til medtrafikanter i omtrent 30% av alle rundkjöringer jeg kjörer i. Også har jeg masse billige og stygge ting. Også sier jeg "snobbete" med hånlig tonefall. Også elsker jeg svenskehandel like mye som ikea. Og har bilde av avkommet på mobildisplayet. Og elsker KISS. :gladharry:
Søster er lett å begeistre Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes. Sist redigert av Søster : 22-11-07 kl 10:12. Årsak: KISS trengte store bokstaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Jeg har også vist fingeren i trafikken. Gjorde det for ikke så lenge siden, men den andre trafikkanten (eller mot-trafikkanten, om dere vil) gjorde det først. Etter at jeg hadde gjort en grimase til ham ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?
Hah! Det er ingenting, jeg har for ikke så lenge siden i ettermiddagsrushet, bærtet, rullet ned vinduet, hyttet med neven ut gjennom vinduet og ropt "Nå får du faen meg bank snart" til en bilist som prøvde å skvise meg ut av min fil.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
Er DET harry?
Er DET også harry??
![]() |
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
Jeg synes det, siden jeg ukritisk lar meg fenge av enhver serie TV2 velger å sende på det tidspunktet. Det motsatte ville være å velge selv hva jeg ønsket å la meg fenge av, det er ikke harry. Som regel er det det jeg gjør også da, bare ikke på tirsdager kl 2140.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Altså, Metallica og KISS er ikke harry. Men å like Whitesnake, Poison, tidlig Bon Jovi, Warrant og andre hårglamband fra åttitallet, det er ganske harry.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er pudel-rock harry? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|