Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 21:43   #181
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De har en del Mini a Ture etc her da; http://www.houseofkids.dk/shop/default.asp

Har gått litt amok på den siden

Der var det mye fint

Får du egen innebetaling for toll etc eller må du ta det når du henter på posten? (spør kanskje dumt men...)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 21:45   #182
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Der var det mye fint

Får du egen innebetaling for toll etc eller må du ta det når du henter på posten? (spør kanskje dumt men...)

Jeg fikk tilsendt som brev (man kan velge) - og det kom etter 2-3 dager, rett i postkassa (var ikke store ting, en kjole, en heldress og noe småtteri)..
Betalte over nett.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 22:24   #183
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Og da er jeg tilbake fra København med følgende i kofferten:
(nb ser at fargene blir litt rare på bildene, og en del av klærne er mye finere på meg (selvsagt ha ha) enn på kleshengeren)

Dongeribukse:


To topper i sort og blått (blåfargen er feil på bildet). Disse satt bare knallfint på.


Kort jakke med litt ull i :


Deilig bluser fra Zara :

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 22:26   #184
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Litt til:




2 sett Change undertøy. Sort med rosa sløyfe. Kjøpte trusen til dette også.



Blå ytterjakke. (fargen ble litt feil her også)



Bluse fra Next. Her kjøpte jeg også en sort vest som jeg glemte å ta bilde av.



Fin fangst dette, nå gruer jeg meg bare til regningen kommer.
(iallefall nå når jeg nettopp har betalt den fra Warszawa)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 23:26   #185
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!



I dag har jeg bestilt julekjole til jentene. Jeg har bestilt blå, tror den blir penest til rødt hår. Har i tillegg bestilt blondeblusen son man ser litt av (en arm) på bildet.
Håper de er like fin i RL som på bilde.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 23:28   #186
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.



I dag har jeg bestilt julekjole til jentene. Jeg har bestilt blå, tror den blir penest til rødt hår. Har i tillegg bestilt blondeblusen son man ser litt av (en arm) på bildet.
Håper de er like fin i RL som på bilde.

Nydelig... spesielt den blå! Har du to jenter med rødt hår altså?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 23:37   #187
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nydelig... spesielt den blå! Har du to jenter med rødt hår altså?

Yepp. Og en gutt.
Vakre barn med vakker hårfarge.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 23:44   #188
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Yepp. Og en gutt.
Vakre barn med vakker hårfarge.

Heldiggris! Min farmor hadde fantastisk flott rødt hår. Vi håpet i det lengste, men ingen har arvet det... bare kjedelig mellomblondt hår.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 00:05   #189
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Liven:
Jentene dine blir nydelige, eller det er de sikkert uansett, rødt hår er vakkert. Vil passe fint til den blåfargen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 00:09   #190
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Så snille dere er!
Jeg synes de er nydelige og har aldri fått noen negative komentarer på det røde håret.
Gamle damer er derimot veldig opptatt av at de er rødhårede, de sier ingenting, men ser på meg med et medlidende "stakkars rødhårede barn" blikk.

007 er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 00:13   #191
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Så snille dere er!
Jeg synes de er nydelige og har aldri fått noen negative komentarer på det røde håret.
Gamle damer er derimot veldig opptatt av at de er rødhårede, de sier ingenting, men ser på meg med et medlidende "stakkars rødhårede barn" blikk.

Utrolig hvordan det der har forandret seg. Da jeg gikk på barneskolen var det en ordentlig mobbegrunn. I dag har jeg inntrykk av at veldig mange på min egen alder synes det er nydelig, og at barn ikke bryr seg så mye om det. Mulklig jeg tar feil, hva sier dere med skolebarn?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 00:18   #192
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Utrolig hvordan det der har forandret seg. Da jeg gikk på barneskolen var det en ordentlig mobbegrunn. I dag har jeg inntrykk av at veldig mange på min egen alder synes det er nydelig, og at barn ikke bryr seg så mye om det. Mulig jeg tar feil, hva sier dere med skolebarn?

Jeg har akkurat samme erfaring.
Da jeg vokste opp (på 70-tallet) var det ikke kult å ha rødt hår. Jeg fikk titt og ofte komentarer/ble ertet for hårfargen, og syntes rødt hår var pyton.

Barna mine har aldri fått negative bemerkninger for håret. Mange påpeker derimot hvor fin hårfarge de har.
Personlig tror jeg reiser til sydlige strøk (der de elsker rødt hår) samt trenden med farging av hår har endret mye av holdningen til rødlige hårfarger.

Og der sporet vi av på shopping-tråden...
*tar seg inn igjen*

007 er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 03:58   #193
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

En liten avsporing her...
Dere som har kjøpt litt av disse Odd Molly-klærne, hva er erfaringene deres med kvaliteten? Synes klærne ser utrolig kule ut på bilder. Vurderer å handle som kan ligge klart og vente på meg da jeg kommer til Norge til jul...

Ellers drømmer jeg om disse støvlettene, men innser vel raskt at jeg ikke helt har behovet....:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 09:03   #194
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

De støvlettene var råstilige, Elin. Hvor er de fra? Denne tråden er skummel.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 14:33   #195
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

De er fra Coach, ser det ut som. Hvis du høyreklikker på bildet og trykker "Egenskaper" så ser du hvor det er kopiert fra. Eller holder inne museknappen et sekund over bildet hvis du kjører Mac.

Støvelene var drit lekre!

Går det an å fettsuge leggene tro?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 14:39   #196
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Går det an å fettsuge leggene tro?



AU! AU!

Det hørtes vondt, vondt, vondt ut! Leggene er jo så trange.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 14:39   #197
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Så snille dere er!
Jeg synes de er nydelige og har aldri fått noen negative komentarer på det røde håret.
Gamle damer er derimot veldig opptatt av at de er rødhårede, de sier ingenting, men ser på meg med et medlidende "stakkars rødhårede barn" blikk.

Jeg har jo også rødt hår (men dattera arvet meg ikke nei ) - og mamma sa at da jeg var lita var det mange medfølende blikk ja ..
Og mange kommentarer som "det var jo ikke SÅ rødt", for å liksom trøste mamma..

Stolt av å ha rødt hår jeg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 14:40   #198
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpt meg tøfler på Skoringen idag

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 14:43   #199
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Fin fangst dette, nå gruer jeg meg bare til regningen kommer.
(iallefall nå når jeg nettopp har betalt den fra Warszawa)


Ser ut til at du har hatt en bra shopperunde!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 14:48   #200
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

De støvlettene var skikkelig stilige

Senna: grattis med mye stilig tøy

Liven: de kjolene var vakre!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no