Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegaveønsker for ham og henne

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-07, 19:19   #41
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.586
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De der var knallkule - hvor får man kjøpt?
Antakelig dropper vi å kjøpe noe til hverandre i år. Det kan hende det blir en liten ting, en bok eller noe - men studenter har ikke så fett med penger akkurat, så i år blir det moderat handling til jul.


http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=7739463

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 19:31   #42
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.113
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Jeg ønsker meg en lat og deilig ferie i Caribien , hvite rammer, et gammelt gammelt fiint stort skap til å ha i spisestuen.

Jeg aner ikke hva mannen skal få. Han er ikke noe gavemenneske, så det er ikke så inspirerende å gi han gaver.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 19:32   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Vi er håpløse til å ønske oss ting. mannen ønsker seg deodorant/aftershave (for forandring fryder og jeg er glad i lukt ) - noen bøker og jeg synes han bør ønske seg en ny MP3-spiller, for den han har er ubrukelig. (Trekker batteri når den er slått av)

jeg ønsker meg smykke. Har ikke nødt til å være så dyrt, bare jeg liker det og han har funnet det selv.

Jeg har jo i tillegg funnet en mann med bursdag 1.juledag, så jeg får virkelig prøvd meg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 20:00   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Oj. Nå dånte jeg litt.

Hvorfor det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 20:26   #45
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I dag fant jeg ut hva jeg skal kjøpe til sambo.

Denne tallerkenen:


Og denne koppen:


Vanvittig kule! Ah, jeg simpelthen elsker Etsy.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 20:32   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Vanvittig kule! Ah, jeg simpelthen elsker Etsy.

Etsy er et fantastisk sted. Jeg prøver å bli inspirert til å lage i stedet for å kjøpe. Men jeg tror jeg ønsker meg dette til jul:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 20:49   #47
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Glitter: Er det et armbånd? Eller et halskjede?

Jeg ønsker meg et armbånd i hvitt gull med mange små diamanter som løper langs hele armbåndet. :beskjeden:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 20:55   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Glitter: Er det et armbånd? Eller et halskjede?

Det er et armbånd. Det er ikke så vanskelig å lage, men tar litt tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:16   #49
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Ønsker meg blender og rettetang til håret.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:43   #50
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.762
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Ønsker meg mest av alt evna til å sove på kommando og til å stenge av hørselen ved behov.

*trøtt*

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:49   #51
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Ønsker meg mest av alt evna til å sove på kommando og til å stenge av hørselen ved behov.

*trøtt*

Skriver under på denne...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:06   #52
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.909
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Mannen får digital kamera.

Jeg ønsker meg gavekort på spa, Bergans jakke og en tur til London.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:25   #53
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Mannen min får et sesongkort på Åråsen. Lillestrøm (fotball) for de uinvidde. Det vet han om men blir lykkelig likevel.

Jeg har ikke noen store ønsker (eller det er vel akkurat store de er, for store). Stille og rolige barn!!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:44   #54
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.887
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Jeg ønsker meg en myk, pen og lang morgenkåpe, alliansering med store stener (har ønsket meg dette i 9 år så vi får se om det synker inn i år... ), deilig og dyr ansiktskrem og øyekrem fra Clearins, gavekort i en interiørbutikk så jeg kan kjøpe litt nytt i huset, nye klær.
En ny miksmaster... spisestuebord til 10.000... og 6 stoler til... kaffemaskin... dette siste her er bare noe jeg har lyst på men som ikke er reelt!! Er jo lov å ønske seg!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 08:41   #55
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.442
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Vi ønsker oss bare ett barn til jul. Altså treåringen utenfor magen, og at lillevenn i magen holder seg på plass til over nyttår. :enkel:

Forøvrig har vi bestemt oss for endelig å skulle finne noe servise som vi kan samle på, men har ikke greid å bli helt enig enda heller...

Lurer på om jeg skal fleske til å kjøpe wii til husbond.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 16:38   #56
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

...vi skulle ikke kjøpe til hverandre vi ...
men, jeg kjøpte denne trenchcoaten til min kjære i dag

Det er den Cavalli

RÅkul, og det trenger han virkelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:39   #57
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Mannen ønsker seg nok aller helst en ny PC til jul, men det tror jeg blir litt i meste laget i år.

Jeg ønsker meg en ny koffert. Jeg har en av den gamle trilletypen der hanken og hjulene er på hver sin kortside, og hatet maksimalt da vi var på ferie i sommer. Spesielt da vi var i Venezia og måtte trille oss bortover brosteinen mot bussterminalen. Fysj!

Ellers har jeg sagt jeg ønsker meg dessertskjeer - t-skjeer er for små og spiseskjeer er for store til å spise karamellpudding, nemlig

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 01:02   #58
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Min kjære ønsker seg kalligrafibøker og det skal han få. Jeg får digitalt speilreflekskamera.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:19   #59
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Min kjære ønsker seg
- iPod
- Diktafon
- Trådløs mus
- Hodetelefoner
- klær

Han får iPod og et personlig album med bilder

Jeg ønsker
- iPod
- Dermalogica produkter
- Armbånd
- Kunstglass fra Kosta Boda
- Hårprodukter

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 13:54   #60
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.264
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaveønsker for ham og henne

Jeg ønsker meg gull og glitter. *enkel*

Hva jeg skal kjøpe til min kjære aner jeg ikke. Jeg hadde store planer om å kjøpe Wii, men den kjøpte han seg for noen uker siden selv.

Tror nok jeg kjøper noen bøker, og litt tilbehør til Wii'en.

Kula er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no