Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 08:20   #541
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

I dag fikk jeg en helt ny grunn til å gi en rød prikk.

*spent*

Gammel 13-11-07, 08:23   #542
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 13-11-07, 09:14   #543
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

I dag fikk jeg en helt ny grunn til å gi en rød prikk.

Men Line, det er så mye å velge i. Jeg for min del tror du blir rødprikket fordi du er et ubrukelig nek. (Ikke duganes til jul engang.)

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 09:32   #544
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

I hvert fall her inne på forumet og i web-verdenen. I RL har jeg en sterk følelse av at det kanskje nesten til og med er motsatt. Her tørres det, her argumenteres det, her er man leken med det skriftlige språk og språkformen ,og som du sier, man skyr ikke konflikter. Hvordan er ståa om man møter de samme menneskene i det virkelige liv, uten tilgang på en pc? Er de da da like lite konfliktsky, like direkte i omgangsformen, like kverulerende og like språkmektige?

På tide med et RL-treff snart?

Jøss, hva var dette for noe da?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Men Line, det er så mye å velge i. Jeg for min del tror du blir rødprikket fordi du er et ubrukelig nek. (Ikke duganes til jul engang.)

Jøss, hva var dette for noe da?

(Om dette nå enn er et dårlig forsøk på å være morsom, eller et veldig "slemt" utfall, så kunne du fint spart deg for begge deler Skremmern. )

Sist redigert av DM : 14-11-07 kl 09:55.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 00:24   #545
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Eh...les det jeg skrev èn gang til. Jeg fant en ny grunn til å gi.

Husk èn ting, Skremmeren: Det er Mim som har copyright på å bruke ordet nek. Og hun kler det faktisk. Å bruke ordet om andre, altså.
Og det mener jeg faktisk ikke sarkastisk. Jeg tror seriøst at Mim skjønner det når jeg skriver det.
Seriøst: Tenk deg om en smule.
Bare ikke skrem....eh...deg selv.

Gammel 14-11-07, 00:58   #546
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nærmer seg jul, så det blir nok en vakker variasjon i prikkene.

Gammel 14-11-07, 07:51   #547
Mitzya
Siste nytt!

Mitzya sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Raggsokk, her.

Nærmer seg jul, så det blir nok en vakker variasjon i prikkene.

Gammel 14-11-07, 10:36   #548
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Flisespikker-treff er ikke noe for meg. Et annet treff kommer jeg gjerne på.

Jeg tviler sterkt på at flisespikker-treffet blir så veldig annerledes fra andre, "vanlige" treff. Jenter, alkohol og skravling.

Gammel 14-11-07, 10:52   #549
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil bare på treff jeg. Så jeg bryr meg faktisk ikke at det er flisespikker-treff.

Kom igjen Elin. Det hadde vært så gøy å få møtt deg!

Gammel 14-11-07, 11:27   #550
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg tviler sterkt på at flisespikker-treffet blir så veldig annerledes fra andre, "vanlige" treff. Jenter, alkohol og skravling.

Altså sjempeskummelt....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:33   #551
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Har egentlig ingen regler for når jeg gir røde. Gjør det når jeg føler at det trengs.

Gammel 14-11-07, 11:37   #552
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Har egentlig ingen regler for når jeg gir røde. Gjør det når jeg føler at det trengs.

Det kan jo bli festlig

Gammel 14-11-07, 11:39   #553
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. Jeg trodde vi skulle ha med vedkubbe og speiderkniv. Har jeg tatt feil, altså? :forvirret:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:44   #554
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Raggsokk, her.

Det kan jo bli festlig

Gammel 14-11-07, 13:56   #555
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jøss. Jeg trodde vi skulle ha med vedkubbe og speiderkniv. Har jeg tatt feil, altså? :forvirret:

Har man ikke det på vanlige treff, altså? Har jeg tatt feil?

Gammel 15-11-07, 00:33   #556
Line*
Expired

Standard

Kanskje jeg skulle dukke opp?

Gammel 15-11-07, 08:15   #557
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg har strøket skjerfet og niøvd på "kumbayah" :kjempeforvirret:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 09:39   #558
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg skal ha med meg balltre, så jeg tror medbragt er greit.

Gammel 15-11-07, 09:45   #559
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri gitt noen rød prikk hverken her eller andre steder. Gidder ikke. Grønn prikker gir jeg når jeg føler for det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:08   #560
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ikke, Line?

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.