Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Du må ikke finne på å amme"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 10:34   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du må ikke finne på å amme"

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Å? Jeg synes det er bra at media tar tak i det, jeg, ikke bare for å avkrefte teoriene til JT, men for å understreke at det ikke er greit å fylle unge jenter med sånne holdninger. Jeg forventet absolutt en rekasjon, og er for min del glad for at den kom.

Om jeg ikke akkurat syns det er førstesidestoff, så er jeg enig med deg i dette.

Det er mye mulig de aller fleste jenter i den alderen har så mye mellom ørene at de avslører dette for det pisspreiket det er. Likevel - hva Jan Thomas presterer å si avslører en horribel holdning til kropp og hva som er naturlig. Han avslører også en fullstendig mangel på kunnskap om hva han prater om...

Og dette er litt skummelt - ikke overfor de 99% av jentene som har noe mellom ørene - men en liten andel jenter der ute sitter med en modelldrøm i magen. Jeg vil tro at Jan Thomas er en fyr man ser opp til i denne sammenheng. Uten at jeg kjenner fyren, så må han jo ha peiling på klær, mote, sminke og alt som hører med. Ergo vil jeg tro at når han åpner kjeften, lytter modellspirene...

Så når Jan Thomas slenger med botoxleppene sine og sier man ikke må finne på å amme, for da får man hengepupper - (ja for man må ikke ødelegge hva Gud har gitt en) - da bør det tas opp og reageres mot.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.