|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer med mine foreldre, mannens er i Surnadal og har to barn, svigerbarn og barnebarn sammen med seg på julaften, og mine foreldre har bare meg, og mannen stortrives sammen med dem og vil gjerne være her.
|
|
|
#2 |
|
Javel
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire julen hjemme hos oss sammen med mine foreldre, mine 2 brødre, min svigerinne og niese og nevø.
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme her i Tromsø. Foreldrene mine kommer og blir til 3. juledag. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta lille med meg og bli med dem hjem da, eller bare bli her i byen hele jula. Jeg skal uansett ha laaaaang juleferie i år og gleder meg til det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme, med mann og 3 barn og mine foreldre.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hjemme sammen med barna, kattene og hunden. Er jeg heldig kan det hende mannen er hjemme, men jeg tviler (han har vakt på jobben). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Tja, vi vet jammen ikke helt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal hjem til foreldrene mine. Søsteren min og hennes familie kommer også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Jula skal feires her, sammen med svigers, ungenes oldeforeldre, og sambos bror med familie. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Her ser det ut som om det blir hos svigers på kvelden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer hjemme hos oss, med mine foreldre og bror. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi har jo etterhvert blitt en stor familie, med mine foreldre, mine brødre og meg og mine = 9 stk. Pluss besteforeldre, tante og onkel med deres tre barn og min svigerfar fra Usa = 17 stk. Da er det ikke plass til oss alle annet enn på hytta, så dit skal vi i julen. Det blir feiring i 3 dager, med julefrokost 1. juledag og flere venner av mine foreldre 2. juledag. Alltid like hyggelig!!! Jeg gleder meg masse til jul! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi har laget en klar regel, all jul framover blir feiret hjemme. De som ønsker å komme av famile får komme, men vi orker ikke farting med tre barn og derav julegaver. I år blir det oss fem.
|
|
|
#16 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?
Å skulle ønske jeg kunne sagt det samme.
|
|
|
#17 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Sted er noe usikkert, men svigermor er hvertfall med i år |
|
|
|
|
|
#18 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi er sånn i tvil i år... har mest lyst til å feire hjemme bare oss.. men ser ut til at vi skal til pappa og kona med familie... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
trøtt
|
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Det er ikke helt bestemt.
|
|
|
#20 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi har ikke begynt å tenke på jula enda, men jeg regner med at vi skal være hjemme. Og jeg regner med at mora mi og hennes samboer også kommer til å være her sammen med oss. |
|
|
|
![]() |
|
|