|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte tre med nåler som drysser og alskens uhumskheter. Det lukter så godt, at det skal kraftige allergier til for at plasttre kommer i mitt hus.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?
Jeg ser heller ikke problemet med dette. Det er faktisk bra for miljøet at vi planter trær. Enig med Bundbury:
Jeg har en fiberoptisk snømann. Men plasttre skal vi ikke ha. Det vil si, vi har et lite plasttre goså, som sambo har arvet etter mormoren sin. Vi har det oppe bare fordi det ser så grusomt ut. Man bare svupper det sammen, med kuler og alt og stapper det i esken igjen.
Godt det ikke bare var jeg som fikk den assosiasjonen.
Sist redigert av Tallulah : 10-10-07 kl 16:34. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Originala
|
Skal det værra, så skal det værra, liksom? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Takk!
Ja, helt klart.
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Plast?!
|
|
|
#10 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte.
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Disse trærne fra Bronners; er de veldig vide? :dårlig plass:
|
|
|
#12 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
2,54 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Plast. Kjøpte i fjor etter et heller mislykket juletre kjøp året før. Vi har liten stue og trenger et som passer perfekt i størrelsen for at vi skal ha plass. Det perfekte treet ligger nå på loftet og venter på å bli satt sammen på lillejulaften. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Jeg har lyst på et falskt juletre. Ikke plast, Gudbevaremegvel, men i silke, slik at det ser pent ut. Gubben blånekter, skal ikke ha noe annet enn selvhugget tre her i huset, nei.
|
|
|
#19 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte ellers kan det være det samme.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Juletre - plast eller ekte?Det må være ekte, og kun edelgran som skal inn i min stue. Edderkopper eller ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|