|
|
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Mengele Zoo av Gert Nygaardshaug. |
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har med meg "Ps! Jeg elsker deg" på nattevakt i natt. |
|
|
|
|
#3 |
|
med tunga på styret
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Det er en søt bok. |
|
|
|
|
#4 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I veska har jeg(får bare lest på banen til og fra jobb) "Kamelklubben" av David Baldacci. |
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ines jeg elsker deg, av Isabel Allende |
|
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Hehe, den kjøpte jeg på flyplassen her om dagen, men så glemte jeg den igjen på flyet - uten å ha lest ett ord. Tenkte det ikke var meningen at jeg skulle lese den da |
|
|
|
|
#7 |
|
Kald på føttene
|
Den var du heldig med, spør du meg! |
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Den kommer ikke på min topp 10 liste heller. |
|
|
|
|
#10 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Her er det "Sangen om Salomon" (Toni Morrison), "Life Laughs" (Jenny McCarthy) og "Under the duvet" (Marian Keyes).
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser på Judas unchained. Fortsettelsen til Pandora's star av Peter Hamilton. Jeg begynte såvidt på Dune (og skjønte hvor fra Muad'Dib har nicket sitt fra) før denne kom i postkassen.
|
|
#12 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Holder meg til lett fordøyelige bøker til den verste ammtåka gir seg..
|
|
#16 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Endelig ferdig med Einar Már Gudmundssons trilogi (veldig fin), og nå venter "De beste blant oss" av Helene Uri (om noen ikke skulle vite det).
|
|
#17 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Skammen av Bergljot Hobæk Haff. Var intr. i begynnelsen,men nå er jeg inne i en litt kjedelig del av boka..Håper det tar seg opp igjen! Må lese litt til før jeg gir opp iallefall for den begynte kjempebra
|
|
#18 |
|
intro
|
Ja, det er en av mine favorittbøker. Helt fantastisk, synes jeg.
|
|
|
#19 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg The Amber Spyglass. Siste i His Dark Materials-trilogien. Jeg liker serien godt, men det er mulig jeg skulle hatt pause mellom bøkene.
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Jeg leste Northern Lights nylig og måtte ha pause etter den i alle fall. For jeg vet ikke helt hva jeg synes om boka. Jeg likte konseptet og synes verdenen var grøssende spennende, men alle reisebeskrivelsene var stort sett dørgende kjedelige. Men mannen min påstår at jeg vil like neste bok mye bedre, så det vil bli spennende å se om han har rett.
![]() |
|
|