Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter?
Ja, selvsagt 41 32,03%
Nei 52 40,63%
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter 31 24,22%
Annet, spesifiser i tråden 4 3,13%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 22:51   #81
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.310
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

FOR noen fisefine dopyser!!

Helt på linje med Mim.

Ikke særlig hygienisk heller, all denne papirdanderingen, er det vel? Mye større risiko for å få hendene borti både det ene og det andre. Det gjør tross alt ingenting med bakterier på lårene. På hendene, derimot...

(Og det er titusenvis ganger flere bakterier på kjøkkenkluten din eller inne i mikroen enn på et offentlig toalettsete...)

Døh, vi snakker om litt ulike bakteriefloraer, da. Sjelden du har tarmbakterier på kjøkkenkluten, vel?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 08:28   #82
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg må si at jeg foretrekker de asiatiske hull-i-gulvet-doene. Da slipper man å sitte på noe som helst. Jeg kan ikke skjønner at folk misliker disse. Det er kjempepraktisk. Og dessuten mer hygienisk enn vanlig do. Hadde jeg valget mellom vanlig og hull i gulv, valgte jeg alltid det siste.


Nå er ikke asiatiske hull i golvet det værste jeg har opplevd.

En mørk krok uten hull, en spansk do der halve doskåla er revet i stykker, en skikkelig skitten italiensk do uten ekstra ring for damelår (det var ikke nok papir til å legge rundt og jeg takler alstå ikke å sitte på huk over dostilling). Skal jeg fortsette eller setter dere kaffen i halsen nå? Utedo er heller ikke noe stort problem, bortsett fra at det kan være kaldt.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:01   #83
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det var da voldsomt til finslighet? Hva er det verste som kan skje, liksom? Denne voldsomme tildekkingen av papir, feks. Spiller den noen rolle at lårene dine skal være der noen andres lår har vært? :i dont care: Det er jo utrolig plundrete å dekke setet med papir og det tar JÆVLIG lang tid og ikke rart det blir noe vanvittig med kø?! Hadde det ikke vært bedre at de sarte tok med seg desinfiseringsservietter og tørket av setet (kjapt), gjorde det de skulle og trakk opp og gikk?

Hvis man lager uggen doskål, bør man få i seg mer fiber, gå litt mer tur og ikke gå på fylla.

Nei, jeg tror ikke jeg har brukt do-børste på offentlige doer noe særlig. Og må jeg på do, så må jeg på do. Jeg kan gå på do *nesten* hvor som helst, og inviterer de finslige til å ha drukket 4 øl og være på Øya den siste dagen, litt sent og MÅTTE på do.

Signerer hvert eneste ord. Må jeg, så må jeg. Ferdig med det. Mem min kjære mann har en sterk antipati mot å gjøre noe annet enn å tisse på andre steder enn sin egen do. Jepp. Han har sin EGEN do hjemme også. Snål type. Han kan ikke FATTE hvordan jeg kan bæsje på ett offentlig toalett. Ehhh...Skjønner ikke helt forskjellen på å tisse offentlig, og bæsje offentlig. Det er jo avfallsstoffer fra kroppen begge deler. Og ALLE har jo denne funksjonen.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:06   #84
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Håper ikke fylledopapirido-damer reiser for ofte til land med dårlig rørsystem. I østeuropeiske blokker takler ikke systemet dopapir i do i det hele tatt

I Guatemala legger de dopapiret i en søppelbøtte ved siden av doen. Først tenkte jeg at det var skikkelig disgusting, men det så aldri ekkelt eller uhygienisk ut. Problemet var vel heller å legge av seg den vanen når jeg kom hjem til Norge.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:27   #85
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

De fleste steder jeg har vært i Øst Europa, Mellom og Sør Amerika er dette vanlig.

På Kreta også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:49   #86
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Om det ser grisete ut etter meg så er det naturlig å bruke dobørsten, ja. Så får jeg heller vaske hendene skikkelig etterpå. Jeg synes det er skikkelig ille å komme etter en som har etterlatt toalettet grisete og fælt, man forlater toalettet i den stand man selv ønsker å finne det.

Signerer.

Hater å bommelomme på offentlige toaletter, men det hender jo at man må.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:05   #87
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Går helst ikke på "andres" doer, hverken borte eller offentlige.

Klarer stort sett å holde meg, om det ikke er alt for mange dager. Men tisse må en jo, og da bruker jeg litt papir å sitte på, og er doen stygg nedi så legger jeg litt papir nedi og.

Do-børste har jeg aldri sett på ett offentlig toalett, heller ikke hoteller som jeg kan huske, men tror ikke jeg hadde orket å ta i en do-børste på en møkkete do. Da hadde jeg nok heller gått.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 11:41   #88
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Klarer stort sett å holde meg, om det ikke er alt for mange dager. Men tisse må en jo, og da bruker jeg litt papir å sitte på, og er doen stygg nedi så legger jeg litt papir nedi og.

Holde seg i flere dager??? Går det an? Og hva hjelper det å legge papir nedi, om doen er stygg? :skjønner ikke:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 11:47   #89
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg må si at jeg fniser litt av damene her på forumet som fyller doskåla med papir fordi de ikke takler å høre at det sier plopp i doen

Jeg tror ikke det er ploppet som er problemet, snarere den skvetten med vann som en kan få opp om en riktig uheldig. Forøvrig finnes det et eget begrep for dette: plaskedemper.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 11:55   #90
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg må si at jeg fniser litt av damene her på forumet som fyller doskåla med papir fordi de ikke takler å høre at det sier plopp i doen

Det skal du selvsagt få lov til, uten at jeg vet hvor du kom opp med ideen om at papiret var for lyddemping?

Jeg må si jeg fniser litt når noen av dere "tøffer" seg så veldig med "enkle" dovaner.

Selvsagt er det forskjell på hva man gjør på et vanlig museumstoalett i Oslo versus på do i Atlasfjellene eller et offentlig toalett i Bucuresti.
Jeg svarte ut fra det generelle, dvs det som for min del skjer oftest, selv om jeg har hatt min dose do'er i unntakskategorien og selvsagt tilpasser meg lokale forhold. :snusfornuftig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 12:17   #91
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 12:25   #92
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes også det virker utrolig slitsomt å holde seg i lange tider. Da er jeg glad for at jeg er tøff nok til å gå på do når det trengs

Der er jeg helt enig, må man så må man uansett, jeg er glad jeg slipper "sprengte tarmer".

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er "enkel" dovane å ikke bruke dobørste etter seg om det er nødvendig. Man etterlater da doen slik man kom til den?

Her misforstår jeg muligens fordi jeg ikke leste alle innleggene dine på nytt. Men hvis doen er fin når du kommer, og grisete når du går, så har jeg bare en kommentar: BUUUUHHH!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:42   #93
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og ikke bruker jeg håndsåpe eller håndfønere heller. :sunn og frisk:

Jeg lurer litt på hvor mange som bruker disse. Det stedet på offentlige toaletter som inneholder aller flest bakterier er luftstrømmen i håndfønerene. Toalettringen har INGEN bakterier i forhold. Det er ganske bortkastet å vaske hendene for så å få dem sprayet med bakterier i etterkant.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:50   #94
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det stedet på offentlige toaletter som inneholder aller flest bakterier er luftstrømmen i håndfønerene.


Hvorfor er det så mange bakterier i disse?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 15:46   #95
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Siden det er så stort fokus på bakterier. Hvor mange av dere har opplevd å blitt syke av tarmbakterier dere har fått i dere fordi dere har gått på offentlige toaletter?

(Eller Herpes for den saks skyld ref. episoden av House i går )

Det vet man selvsagt ikke. Jeg ser ikke bort fra at da jeg - 7 mnd gravid - fikk en seriøs omgang spysyke (på helgetur med seilbåt, glemmer det aldri) kan smitten ha kommet fra doen på jobb f.eks. Ingen andre ble syke. Men den kan like gjerne ha kommet fra et dørhåndtak eller noe sånt.

Jeg synes som sagt at så lenge doringen ser ren ut så holder det for meg. Det er tross alt den man er i kontakt med. Bæsjeflekker nede i doen kryper ikke opp til meg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 20:06   #96
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Holde seg i flere dager??? Går det an? Og hva hjelper det å legge papir nedi, om doen er stygg? :skjønner ikke:

Jeg var værre før, da spiste jeg imodium for ikke å gå på do borte. Også er jeg ikke å bomelommer hver dag.

Putter papir nedi do, for da spruter ikke noe av det som er nedi oppi...

Går sjeldent på do borte.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 20:19   #97
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.928
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

I Guatemala legger de dopapiret i en søppelbøtte ved siden av doen. Først tenkte jeg at det var skikkelig disgusting, men det så aldri ekkelt eller uhygienisk ut. Problemet var vel heller å legge av seg den vanen når jeg kom hjem til Norge.

Jeg tok meg stadig i å ville kaste papiret i søppelbøtta hjemme etter å ha vært en god stund i latin-Amerika.

Det er faktisk vanlig noen steder i Spania også - i eldre bygninger.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:05   #98
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg lurer litt på hvor mange som bruker disse. Det stedet på offentlige toaletter som inneholder aller flest bakterier er luftstrømmen i håndfønerene. Toalettringen har INGEN bakterier i forhold. Det er ganske bortkastet å vaske hendene for så å få dem sprayet med bakterier i etterkant.

Jeg bruker aldri håndføner. Jeg tørker hendene på buksa, jeg. dersom det ikke er papir. Og åpner døra med albuen.

Jeg har ikke noe problem med "plopping". Er det virkelig vanlig?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:20   #99
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og åpner døra med albuen.

Er vi flere?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:29   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Er vi flere?


Ja, jeg også.

Tidligere pleide jeg å skru av vannkranen med føttene (!), men det har jeg sluttet med. Jeg stresser imidlertid alltid med å unngå å åpne døra med håndtaket.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no