Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter?
Ja, selvsagt 41 32,03%
Nei 52 40,63%
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter 31 24,22%
Annet, spesifiser i tråden 4 3,13%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 08:53   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Jeg bruker dobørsten, ja. Det verste jeg vet er plasser som ikke har dobørste hvis det viser seg at det hadde vært behov for det. Tar i den med papir, unngår å inspisere den for nøye og vasker hendene etter jeg har vært på do.

Gammel 25-09-07, 09:19   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste. Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:21   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste.

Bokstavelig talt, regner jeg med.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:21   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg holder det at setet er rent, resten driter jeg i. Tar ikke i en offentlig dobørste. Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

Jepp.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:30   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bæsjer aldri på offentlige toaletter.
Dobørster der tar jeg absolutt ikke i.

Gammel 25-09-07, 09:47   #6
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Gammel 25-09-07, 10:22   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Foretrekker at ingen andre gjør det heller, siden det sikkert medfører en dryppende toalettbørste som løftes over seteringen og ut på gulvet :grøss:.

Ja, det er jeg enig i gir meg et skikkelig grøss. Men man har vel en annen teknikk enn den du skisserer her?

Gammel 25-09-07, 10:27   #8
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Ja, det er jeg enig i gir meg et skikkelig grøss. Men man har vel en annen teknikk enn den du skisserer her?

Hvilken? Å riste børsten nedi toalettet er vel ikke akkurat sprutsikkert det heller.

Jeg foretrekker i allefall at bæsjen er nedi doen fremfor å være distribuert ut i børste og vann og kanskje havne i dråpeform på setet jeg skal sitte på.

Gammel 11-10-07, 10:46   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 20:31   #10
gladjenta
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
gladjenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kan ikke fordra å gå på offentlige toaletter, men må jeg så må jeg. Og da ser jeg alltid an doen først. Hvis det ser greit ut, legger jeg papir nedi doen(for å slippe å få noen sprut av ekkelt bakteriefylt dovann) og så dekker jeg hele setet med papir. Så kan jeg sette meg ned.

gladjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 22:47   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bommelommer hvor det skulle være, med mindre det er veldig tilgriset der. Har ingen problemer med offentlige toaletter, jobbtoalettet, borte hos folk, etc.
Må man, så må man. Kan ikke gå og holde meg hele tiden heller.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:30   #12
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

That's me.

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:36   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Nei, ikke på offentlige, men gjør det på jobben (og det blir jo delvis offentlig).

Dovask er forøvrig noe av det verste jeg gjør. Tror Poden skal få det som oppdrag når han blir større, han jo veldig interessert i dobørsten nå .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:57   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne ikke falle meg inn å gjøre det.

Gammel 25-09-07, 10:59   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Da synes jeg dere skal bæsje hjemme. Eventuelt dekke toalettet med papir nedi først. :muligens prippen:

Er det bare jeg som synes det er ekkelt med andres bæsj i do?

Gammel 25-09-07, 11:05   #16
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Da synes jeg dere skal bæsje hjemme. Eventuelt dekke toalettet med papir nedi først. :muligens prippen:

Er det bare jeg som synes det er ekkelt med andres bæsj i do?

Jeg synes det er ekkelt, men alternativet er mye eklere. Det er lurt å bæsje rett etter at doen er vasket

Gammel 25-09-07, 11:07   #17
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Bæsj er per se ekkelt. Jeg tar ikke i dobørster på offentlige steder.

Og jeg skal aldri ha hund.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:55   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Og jeg skal aldri ha hund.

Det er et godt poeng

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:19   #19
Albertine
Passiv

Standard

Og dermed var et nytt kapittel skrevet i "Hva folk får seg til å diskutere på nettet."

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:29   #20
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Og dermed var et nytt kapittel skrevet i "Hva folk får seg til å diskutere på nettet."

(men deltar like fullt)

Ja. Det er ytterst sjelden jeg gjør mitt fornødne på offentlig toalett, men i krisetilfelle benyttes følgende oppskrift:

* Toalettringen dekkes med papir
* Jeg bæsjer
* Jeg tørker meg og spyler ned
* Jrg tar litt toalettpapir og løfter opp toalettsetet uten å være i direkte kontakt med svineriet
* Jeg tar et nytt papir og holder toalettbørsten med dette
* Vask, spyl og toalettring ned
* Håndvask!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.