Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikk til arbe..

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 10:34   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikk til arbe..

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Det kommer an på humør, men liker f.eks. å høre på "Why not" med Manhattan transfer, "When I die" med Blood sweat and teas , eller "Bohemian Rhapsody" med Queen når jeg gjør husarbeid

Da kunne jeg og arbeidet
Dalbello er også god arbeidsmusikk. Og Yello.

Gammel 17-10-06, 10:41   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Rock, punk, oi! og sånt. Da blir det skikkelig reint.

Ellers blir det ofte til at det er radioen som gulper opp A-lista til petre.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:04   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg er temmelig altetende når det gjelder musikk til arbeidet ... og i bilen forøvrig
Kommer helt an på dagsform og humør

Kan godt høre Vialdi eller Bach, men stter like gjerne på def Leppard eller Dire Straits
Elsker Dire Straits , alle utgivelser
Dette kan jeg spille HØYT , men jeg traller og synger

I bilen hører jeg mye techno, Def Leppard og den siste jeg nå spiller er Jennifer Rush , skikkelig 80-tallsmusikk jeg bestilte på CDON.COM
T'Pau liker jeg også godt

Eneste jeg ikke liker er jazz

Gammel 17-10-06, 21:06   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Av en eller annen grunn MÅ jeg høre på RATM's "Killing In The Name Of" når jeg skrubber gulv. Høy musikk med masse energi må til når jeg først driver på med noe så kjedelig. Beastie Boys' "Sure Shot" er også en klassiker i denne sammenhengen. Egentlig har jeg en litt annen musikksmak enn dette til daglig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:00   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg vasker hører jeg helst på bråkete latinomusikk, av typen som gjør at jeg svinger minst like mye på rompa som med kosten! Av en eller annen grunn føler jeg meg så fryktelig effektiv da.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:09   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seigmen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.