|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du mest fornøyd når du ... | |||
| ... har alle mulighetene åpne |
|
33 | 23,40% |
| ... har bestemt deg |
|
108 | 76,60% |
| Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålAlle muligheter åpne, definitivt. Jeg trives ikke hvis ting er spikret. Liker ikke å lage avtaler langt frem i tid, for jeg vet jo ikke om jeg fortsatt har lyst når den tid kommer. Jeg foretrekker å kjøpe dyre flybilletter for å kunne endre tid og sted om jeg føler for det. Og så videre. Jeg er faktisk litt stresset over å måtte ta endelig stilling til hvilken bydel vi skal bo i med tanke på barn og skolegang. Hadde det vært opp til meg hadde jeg bodd litt her og bodd litt der. Som sagt, jeg trives best med alle muligheter åpne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Personlighetstest-spørsmål
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg er rett og slett ikke i stand til å svare på denne pollen ( og det i seg selv sier vel en del om min beslutningsvegring).
|
|
|
#7 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Personlighetstest-spørsmålBeslutninger? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg liker veldig godt å ha mange muligheter åpne. Jeg kan ha en tendens til å føle meg fastlåst når jeg har valgt, om det er slik at jeg MÅ velge. Andre valg faller så naturlig at det ikke er det minste vanskelig å verken velge eller ha kvaler over at valget er tatt.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg tenkte vel sånn at hvis man liker å ha bestemt seg så må da da være lettere å komme frem til en beslutning? Hvis man liker å være ubestemt så er det jo vanskelig å bestemme seg. Omvendt, altså. Tenkte jeg.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Ja, det er mulig det hadde vært mer logisk.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålSånn i bunn og grunn liker jeg egentlig ingen av delene |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg vil ha mulighetene åpne, liker endring og ønsker meg et parallellt liv eller to, pluss 36-timers døgn. (Klassisk ENTP'er)
|
|
|
#15 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg lider til tider av "alvorlig" beslutningsvegring, så jeg er helt klart mest fornøyd når jeg endelig har bestemt meg.
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg greier ikke bestemme meg/skjønner ikke hva som menes. Jeg regner med at jeg dermed egentlig har besvart spørsmålet i undersøkelsen, men skjønner ikke hvordan.
|
|
|
|
#17 |
|
Smugleser
|
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg liker å ha mulighetene åpne.
|
|
|
#19 |
|
er her
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leser
|
Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg veksler nå mellom å være fornøyd med at de aller fleste ligner på meg og en liten uro som sier at grunnen til at flest er enig med meg er bare at de ubestemte ikke vil krysse av på undersøkelsen.
|
![]() |
|
|